5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne

5 dodatkowych modułów na Shoperze, które mogą okazać się przydatne

Diva Plavalaguna/pexels.com

Jeżeli jesteś nowicjuszem w prowadzeniu sprzedaży online, to nieuniknione może okazać się skorzystanie z rozwiązań w postaci gotowego serwisu e-commerce. Shoper oferuje szereg opcji, w tym korzystania z intuicyjnego panelu administracyjnego, złożonego systemu płatności oraz umożliwia interakcję z różnymi kanałami (m.in. Facebookiem, Allegro i Ceneo). Zakres dostępnych funkcji jest naprawdę szeroki, dlatego warto zapoznać się z tym, co kryją w sobie Shoper moduły, aby w pełni korzystać z potencjału platformy. Jesteś ciekawy kolejnych rozwiązań, których możesz spodziewać się obsłudze systemu? Śmiało, sięgnij po opracowany przez nas artykuł i rozwijaj markę na różne sposoby.

Poznaj od kuchni sprzedaż na platformie Shoper

Już na początku określiliśmy, czym jest sprzedaż w serwisie Shoper. Aby lepiej zrozumieć działanie modułów dla niego dostępnych, warto zapoznać się z szerszą definicją serwisu e-commerce. Oprogramowanie Shoper działa w sposób niezwykle kompleksowy, począwszy od przyjęcia określonego zamówienia, poprzez wysłanie go i skończywszy na zrealizowaniu konkretnego rozliczenia. Atutami sprzedaży na tej platformie jest jej integracja z przeróżnymi aplikacjami oraz przyjazny interfejs. Wraz ze wzrostem popularności serwisu poszerzeniu uległa liczba narzędzi. Choć nie jest to darmowy system, warto zainwestować w opłatę abonamentową i cieszyć się wielofunkcyjnością oprogramowania.

Sprawdź: Na czym polega visual storytelling?

Dodatkowe moduły za free?

Rozpoczynasz swoją pracę przy obsłudze e-sklepu? Dodatkowe moduły Shoper zwiększą Twoją efektywność. Na samym początku warto sięgnąć po darmowe opcje. Przedstawiliśmy warianty, które doskonale sprawdzają się w rozwoju działalności online. O jakich funkcjach mowa?

Źródło: Vlada Karpovich/pexels.com

  • Shoper Messenger umożliwia Ci utrzymanie relacji z konsumentem przez dłuższy czas. To alternatywa dla popularnych komunikatorów, za pośrednictwem której usprawniasz proces wymiany informacji, a tym samym zbudujesz solidną bazę klientów.
  • Facebook Pixel & Dynamic Ads. Kolejny dodatek wykorzystuje potencjał mediów społecznościowych. Za sprawą aplikacji jesteś w stanie zgromadzić informacje o użytkownikach pojawiających się na stronie zarządzanego przez Ciebie sklepu. W konsekwencji możesz bardziej skonkretyzować przekaz reklamowy i skierować go do właściwego targetu.
  • GetReview. Opisując Shoper dodatkowe moduły, nie sposób pominąć funkcji odpowiedzialnej za wystawianie opinii. Zgromadzone rekomendacje pozwalają na pozyskanie nowych klientów, co z kolei przekłada się na zadowalające wyniki sprzedażowe.
  • QuarticOn. Nie jest całkowicie bezpłatną funkcją, jednak istnieje możliwość jej przetestowania przed podjęciem ostatecznej decyzji o jej nabyciu. Za pośrednictwem modułu zautomatyzujesz pojawianie się rekomendacji w e-sklepie. Co więcej, zasugerujesz konsumentowi konkretne produkty, tym samym przyczyniając się do wzrostu średniej wartości samego koszyka.
  • Sklep na platformie Facebook. Jako dodatek w serwisie Shoper pozwala na realizację działań w nowym kanale społecznościowym. Jeżeli dysponujesz zbiorem danych osobowych, nie czekaj dłużej i rozpocznij wdrażanie aktywności sprzedażowych w jednym z najpopularniejszych mediów.

Wyżej wymienione moduły to tylko namiastka tego, co oferuje oprogramowanie Shoper. Warto jednak zapoznać się z listą naszych propozycji i osiągać zamierzone rezultaty.

Poznaj plusy i minusy oprogramowania Shoper

Sprzedaż na platformie Shoper to nowatorskie rozwiązanie ze względu na korzystanie z potencjału modelu SaaS. Przygotowaliśmy zestaw argumentów przemawiających za sprzedażą w serwisie e-commerce oraz tych mniej korzystnych, które ostatecznie mogą wpłynąć na wybór.

Dlaczego warto sprzedawać na Shoper? Kiedy nie jest to trafiona decyzja?

Wśród wachlarza licznych korzyści na szczególną uwagę zasługują głównie: możliwość sprawnej obsługi platformy z poziomu panelu administracyjnego, bezpieczeństwo korzystania z jej zasobów, duży wkład w działania pozycjonowania, obszerny zakres opcji usprawniających obsługę e-sklepu, możliwość sięgnięcia po różnorodne szablony i dwutygodniowa wersja demo. Pojawiają się jednak pewne minusy, o których nie można zapomnieć. Jakie wady towarzyszą platformie Shoper?

  • Ograniczona dostępność w modelu SaaS – użytkownicy nie mogą ingerować w kod źródłowy oraz nie mają możliwości wdrażania wielu zmian.
  • Wyższe kwoty przeznaczone na przydatne pakiety.
  • Brak kontynuowania użytkowania serwisu w wersji darmowej.

Prawdopodobnie zdążyłeś już zauważyć, że plusy mają przewagę nad wadami niektórych rozwiązań oprogramowania e-commerce. Jeśli jesteś laikiem w sieci i chcesz rozsądnie zarządzać sprzedażą w Internecie, zainwestuj w roczny abonament platformy Shoper. Ciesz się wielofunkcyjnością serwisu i korzystaj z dostępnych modułów (nie tylko w wersji premium).

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: E-Commerce
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 7
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    PrestaShop vs. WooCommerce – wybierz odpowiednią platformę dla Twojego sklepu!
    PrestaShop vs. WooCommerce – wybierz odpowiednią platformę dla Twojego sklepu!
    eżeli masz zamiar zacząć sprzedawać przez internet, na samym początku należy wybrać właściwą platformę sprzedażową. WooCommerce czy PrestaShop – które rozwiązanie będzie lepsze? Sprawdź!
    Jak pozycjonować sklep internetowy na IdoSell?
    Jak pozycjonować sklep internetowy na IdoSell?
    Sklep IdoSell to prosty sposób na uruchomienie sprzedaży online. Płacąc niewielki abonament, uzyskujesz gotową stronę WWW, która wymaga jedynie personalizacji. A jak wygląda kwestia pozycjonowania takiego sklepu?
    Jakie wtyczki warto zainstalować dla sklepu internetowego na WordPress?
    Jakie wtyczki warto zainstalować dla sklepu internetowego na WordPress?
    Masz sklep oparty na systemie WordPress z zainstalowaną wtyczką WooCommerce? Sprawdź, za pomocą jakich pluginów możesz zwiększyć możliwości własne, oraz swoich klientów.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę