Jeżeli jesteś nowicjuszem w prowadzeniu sprzedaży online, to nieuniknione może okazać się skorzystanie z rozwiązań w postaci gotowego serwisu e-commerce. Shoper oferuje szereg opcji, w tym korzystania z intuicyjnego panelu administracyjnego, złożonego systemu płatności oraz umożliwia interakcję z różnymi kanałami (m.in. Facebookiem, Allegro i Ceneo). Zakres dostępnych funkcji jest naprawdę szeroki, dlatego warto zapoznać się z tym, co kryją w sobie Shoper moduły, aby w pełni korzystać z potencjału platformy. Jesteś ciekawy kolejnych rozwiązań, których możesz spodziewać się obsłudze systemu? Śmiało, sięgnij po opracowany przez nas artykuł i rozwijaj markę na różne sposoby.
Już na początku określiliśmy, czym jest sprzedaż w serwisie Shoper. Aby lepiej zrozumieć działanie modułów dla niego dostępnych, warto zapoznać się z szerszą definicją serwisu e-commerce. Oprogramowanie Shoper działa w sposób niezwykle kompleksowy, począwszy od przyjęcia określonego zamówienia, poprzez wysłanie go i skończywszy na zrealizowaniu konkretnego rozliczenia. Atutami sprzedaży na tej platformie jest jej integracja z przeróżnymi aplikacjami oraz przyjazny interfejs. Wraz ze wzrostem popularności serwisu poszerzeniu uległa liczba narzędzi. Choć nie jest to darmowy system, warto zainwestować w opłatę abonamentową i cieszyć się wielofunkcyjnością oprogramowania.
Rozpoczynasz swoją pracę przy obsłudze e-sklepu? Dodatkowe moduły Shoper zwiększą Twoją efektywność. Na samym początku warto sięgnąć po darmowe opcje. Przedstawiliśmy warianty, które doskonale sprawdzają się w rozwoju działalności online. O jakich funkcjach mowa?
Wyżej wymienione moduły to tylko namiastka tego, co oferuje oprogramowanie Shoper. Warto jednak zapoznać się z listą naszych propozycji i osiągać zamierzone rezultaty.
Sprzedaż na platformie Shoper to nowatorskie rozwiązanie ze względu na korzystanie z potencjału modelu SaaS. Przygotowaliśmy zestaw argumentów przemawiających za sprzedażą w serwisie e-commerce oraz tych mniej korzystnych, które ostatecznie mogą wpłynąć na wybór.
Wśród wachlarza licznych korzyści na szczególną uwagę zasługują głównie: możliwość sprawnej obsługi platformy z poziomu panelu administracyjnego, bezpieczeństwo korzystania z jej zasobów, duży wkład w działania pozycjonowania, obszerny zakres opcji usprawniających obsługę e-sklepu, możliwość sięgnięcia po różnorodne szablony i dwutygodniowa wersja demo. Pojawiają się jednak pewne minusy, o których nie można zapomnieć. Jakie wady towarzyszą platformie Shoper?
Prawdopodobnie zdążyłeś już zauważyć, że plusy mają przewagę nad wadami niektórych rozwiązań oprogramowania e-commerce. Jeśli jesteś laikiem w sieci i chcesz rozsądnie zarządzać sprzedażą w Internecie, zainwestuj w roczny abonament platformy Shoper. Ciesz się wielofunkcyjnością serwisu i korzystaj z dostępnych modułów (nie tylko w wersji premium).
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.