5 polecanych modułów do Adobe Commerce (Magento)

5 polecanych modułów do Adobe Commerce (Magento)

cottonbro/pexels.com

Zazwyczaj podstawowe wersje platform e-commerce wyposażone są w elementy niezbędne do budowy intuicyjnego sklepu w sieci internetowej. Pomimo dostępnych, prostych opcji sprzedawcy oczekują bardziej zaawansowanych możliwości. Za ich implementację odpowiadają moduły Magento, czyli już stworzone i wyspecjalizowane rozszerzenia zarówno w darmowej, jak i płatnej wersji. Wraz z aktualizacją platformy udoskonaleniu podlegają istniejące wtyczki Adobe Commerce. W artykule prezentujemy 5 najbardziej użytecznych. Koniecznie sprawdź, jakie modyfikacje możesz wprowadzić za sprawą modułów!

Wiedza w pigułce, czyli czym jest e-sprzedaż na platformie Magento?

Jeżeli zarządzasz dużym e-sklepem i nie wiesz, jak zaspokoić potrzeby najbardziej wymagającego klienta, trafiłeś w odpowiednie miejsce! Magento to platforma dedykowana dla sprzedawców prowadzących kompleksową obsługę klienta i oferujących wachlarz produktów bądź usług.

Co oferuje platforma e-commerce?

Funkcjonalność Magento (Adobe Commerce) sprawia, że sprzedawcy coraz chętniej korzystają z zasobów platformy. Za jej sprawą jesteś w stanie sprawnie zarządzać asortymentem i sektorem płatności oraz wysyłką. Jej mocną stroną jest również obsługa kilku języków, a blisko 5000 rozszerzeń sprawia, że nie pozostaje bierna na pojawiające się modyfikacje. Pozycjonowanie serwisu staje się łatwiejsze dzięki wbudowanym funkcjom. Tworzona strona działa bez zarzutu na różnych urządzeniach mobilnych, a procesy kreacyjne newslettera przebiegają pomyślnie.

Sztampowe modyfikacje w obrębie e-sklepu wprowadzisz sam. Mowa tu o edycji meta title, description, w obrębie nagłówków czy odnośników wewnętrznych. Nieco trudniej jest z perspektywy technicznej, podczas której praca nad zmianą kolorów poszczególnych przycisków jest możliwa wyłącznie za sprawą edycji kodu HTML.

Plusy i minusy Adobe Commerce

Atutem korzystania z Adobe Commerce jest proste użytkowanie e-sklepu bez posiadania specjalistycznej wiedzy z zakresu informatyki. Panel administracyjny odznacza się wysoką intuicyjnością, a zmiany, zwłaszcza te dotyczące treści, można wdrażać samodzielnie. Choć funkcji jest naprawdę wiele, niektóre z nich wymagają wsparcia deweloperów Magento. Argumentem, który zniechęca do wyboru wskazanej platformy, są wysokie opłaty jej wdrożenia oraz konsekwentnie niemałe kwoty dalszej rozbudowy systemu. Na takie rozwiązania mogą pozwolić sobie większe koncerny, posiadające odpowiedni budżet. Na niekorzyść przemawia także czas rozwoju serwera.

Co zyskasz dzięki sprzedaży w Magento?

Nie powinieneś obawiać się o to, że nie poradzisz sobie z zarządzaniem sklepem w Magento. Pomimo że istnieją nieco bardziej zaawansowane opcje, to w zasięgu ręki pojawiają się funkcje o mniej złożonym charakterze. Platforma e-commerce gwarantuje Ci dodawanie nowego asortymentu, implementację wewnętrznej wyszukiwarki, możliwości informowania konsumenta o stanie magazynowym, obserwację produktów w różnych punktach lokalizacyjnych oraz realizację sprzedaży zapośredniczonej wieloma kanałami.

Sprawdź: Sklep internetowy GOshop. Czy warto?

Moduły, o których warto pamiętać

Najnowsza wersja Magento, czyli Magento 2, wyposażona jest w rozszerzenia. Istnieje ich naprawdę wiele, jednak największą tajemnicę skrywają moduły Adobe Commerce, o których nie jest tak głośno w sieci.

Custom Registration Fields Magento – spersonalizowana obsługa klienta

W celu poznania większej ilości informacji na temat klienta powinieneś wykorzystać potencjał wtyczki Magento – “Niestandardowe pola rejestracji”. To sprawdzona funkcja umożliwiająca skuteczniejszą personalizację i efektywniejsze dotarcie z indywidualnym przekazem do każdego klienta.

Źródło: cottonbro/pexels.com

Punkty lojalnościowe – zachęta do kolejnych zakupów

Zdobywanie bonusów przy okazji zakupu konkretnego produktu bądź po skorzystaniu z usługi działa na konsumenta jak magnes. Sprzedawcy oferują punkty lojalnościowe dotychczasowym klientom bądź przy rejestracji. To rozszerzenie nie tylko poprawia wizerunek marki, lecz przede wszystkim wzmacnia zaangażowanie w proces zakupowy dotychczasowych użytkowników e-sklepu.

Misja wtyczki 2 Gift Card Manager

Karta podarunkowa to jeden z niedocenianych modułów Magento. Tego typu rozszerzenie to sposób na docenienie klienta w dniu jego urodzin bądź z innej okazji. Gwarantuje sukces, a za jego sprawą poszerza się baza konsumencka, generowane są większe przychody, wzrasta też rozpoznawalność marki.

Koniec z problemem zwrotów zamówień dzięki Return Manager

Jeżeli nieustannie walczysz z problemami zwrotów, a anulowanie zamówień spędza Ci sen z powiek, moduł Return Manager rozwiąże wszelkie trudności. Umożliwia konsumentowi zgłoszenie zwrotu wraz z dodaniem przyczyny. Z perspektywy administratora polityka reklamacji na platformie e-commerce to niezwykle ważny aspekt w budowaniu lojalnej bazy klientów.

Nietrafiony wybór nie ma racji bytu z rozszerzeniem tabeli rozmiarów produktu

Decydując się na zakup koszulki, sukienki bądź obuwia, użytkownicy obawiają się, że rozmiar nie będzie adekwatny względem faktycznej specyfiki produktu. Często nie są też przekonani, czy dana część garderoby będzie odpowiadać ich sylwetce. Wówczas nieoceniona staje się wtyczka określana jako: “Rozszerzenie tabeli rozmiarów produktu”. Strona e-sklepu wyposażona w ten moduł sprawia, że zyskuje ona miano bardziej przyjaznej. Tym samym przyczynia się do poprawy wrażenia, a nawet spadku bądź wzrostu tendencji zakupu określonego towaru.

Wyżej przedstawione wtyczki od Magento to jedynie kropla w morzu funkcjonalności oferowanych przez tę platformę. Warto więc zapoznać się z listą dostępnych modułów, aby poprawić sprzedaż i efektywnie przyciągać uwagę klientów.

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: E-Commerce
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jakie są najpopularniejsze systemy CMS?

    Jakie są najpopularniejsze systemy CMS?

    Wybór systemu CMS powinien być przemyślany. Omawiamy, które z nich są najpopularniejsze, jakie są ich wady i zalety. Czytaj dalej.
    Jak zacząć z GOshop? Pierwsze kroki

    Jak zacząć z GOshop? Pierwsze kroki

    Rozpoczęcie sprzedaży w sieci może być łatwiejsze, niż Ci się wydaje. Sprawdź, jak działa oprogramowanie GOshop, jakie są jego największe zalety i możliwości. To prosty sposób na handel online.
    Ekspert SEO – czy jest Ci potrzebny?

    Ekspert SEO – czy jest Ci potrzebny?

    Współpraca z ekspertem SEO okazać się może kluczem do sukcesu każdej współczesnej marki. Podpowiemy Ci zatem, kiedy warto się na nią zdecydować!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę