5 sposobów na obniżenie kosztów graficznych w marketingu

5 sposobów na obniżenie kosztów graficznych w marketingu

Ivan Samkov/pexels.com

Jak zoptymalizować wykorzystanie grafiki, utrzymując ten sam poziom jakości? Poniżej znajdziesz pięć sposobów na to, jak obniżyć koszty, jednocześnie nie tracąc efektów wizualnych.

Grafiki z krótką treścią

Przekaz wizualny jest istotny, ale nigdy nie powinien zdominować treści. Grafiki mają być subtelne i wspierać tekst, a nie odwracać od niego uwagę. Postaw więc na ich prostotę oraz kolory tworzące harmonijny układ. Jeśli chodzi o marketing w mediach społecznościowych, to właśnie grafiki z krótkim, klarownym przekazem są kluczem do sukcesu. Oznacza to jednocześnie oszczędność czasu ze względu na krótszą realizację, a także oszczędność pieniędzy (prościej i szybciej wykonana grafika będzie tańsza).

Sprawdź: Kampania influencer marketing – wszystko, co musisz wiedzieć

Format obrazu do social media

Najlepszą opcją będzie format kwadratowy. Dzięki temu masz możliwość przycięcia bocznych obszarów grafiki i wykorzystania jej w 100% w dowolnych obszarach pionowych. Jest to szczególnie pomocne podczas tworzenia postów w mediach społecznościowych lub reklam z ograniczoną przestrzenią.

Źródło: Jason Goodmand/pexels.com

Niezależnie od tego, czy chcesz stworzyć kwadratową, czy pionową grafikę, pamiętaj, aby umieścić kluczowe elementy w centrum projektu. W ten sposób Twoi odbiorcy będą mogli bez problemu zobaczyć i zrozumieć Twój przekaz bez względu na sposób jego wyświetlania.

Możliwości technologii

Aby osiągnąć najlepsze rezultaty, musisz brać pod uwagę najnowsze osiągnięcia technologiczne. Mogą bowiem pomóc Ci stworzyć lepsze projekty w krótszym czasie. Używaj plików PNG o wysokiej rozdzielczości, warstw i przewiduj animacje, kiedy tylko jest to możliwe – wszystkie te elementy pozwolą Ci zaoszczędzić czas i pieniądze podczas projektowania grafiki dla Twojej strony internetowej lub do materiałów marketingowych.

Sprawdź: Jaką formę reklamy wybrać jako najskuteczniejszą?

Szablony

Strategia brandingowa oparta na autorskich szablonach sprawi, że odbiorcy uznają Twoją markę za profesjonalną. Dzięki niej Twój przekaz zostanie poprawnie odebrany oraz zrozumiany, przez co użytkownicy podejmą pożądane przez Ciebie działania. Będzie to tym bardziej możliwe poprzez przypominanie i ponowne zwracanie ich uwagi na Twoje treści.

Jeśli strategia zostanie wdrożona poprawnie, przyniesie lepsze rezultaty dla Twojego biznesu. Ważne, byś jasno określił cele Twoich działań. Użycie spójnej grafiki w materiałach marketingowych nie tylko sprawi, że będą one wyglądały bardziej profesjonalnie, ale też wpłynie na oszczędności zarówno czasu, jak i pieniędzy.

Właściwy grafik

Jeśli w krótkim czasie potrzebujesz wysokiej jakości grafiki, to www.grafik-na-minuty.pl jest idealnym rozwiązaniem. Możesz wybierać spośród wielu grafików, którzy pomogą Ci stworzyć obraz zgodny z Twoimi oczekiwaniami. Płacisz tylko za czas spędzony przez specjalistę nad Twoim projektem. Możesz zlecić go poprzez mail lub formularz. Dzięki temu jest to przystępna opcja bez skomplikowanych umów, oczekiwania na wycenę itp.

Masz pytania? Skontaktuj się z naszymi specjalistami z agencji SEO.

Zobacz również
Studio Kreacja
Studio Kreacja
Kategoria: Partnerzy
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 6
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Webwriting, czyli jak czarować słowem

    Webwriting, czyli jak czarować słowem

    Angażowanie odbiorców za pomocą słowa pisanego to jeden z istotnych aspektów strategii marketingowej podczas budowania marki online. Skupienie się na […]
    Jak działa pop-up?

    Jak działa pop-up?

    Pop-up to wyskakujące okienko na stronie internetowej. Zastanawiasz się jakie są jego główne cele? Czytaj dalej.
    Rozpoczęcie współpracy Grupa iCEA i Sky-Shop.pl

    Rozpoczęcie współpracy Grupa iCEA i Sky-Shop.pl

    W dobie pandemii marketing online zyskał na znaczeniu, dlatego od dziś dzielimy się bezpłatnie naszą wiedzą także z klientami SkyShop! Zobacz, co zyskasz podczas naszych eksperckich konsultacji.
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę