Rozpoczęcie współpracy Grupa iCEA i Sky-Shop.pl

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Grupa iCEA

Pierwsza Agencja SEO360 działająca na rynku od 2007 roku. Firma ma status Partnera Google oraz jest zdobywcą drugiego miejsca w kategorii agencji SEO/SEM w konkursie Dream Team. Dzięki zespołowi na... Więcej

22 kwietnia 2020

iCEA udostępnia czas analityków dla klientów SkyShop!

W dobie ograniczonych kontaktów społecznych z powodu pandemii koronawirusa zyskuje marketing w wyszukiwarkach oraz branża e-commerce. Kolejne zalecenia w zakresie ograniczania wychodzenia z domu powodują, że wzrasta czas, który spędzamy przed ekranami – niezależnie czy korzystamy ze smartfonów, czy z desktopu. Poszukiwanie nowych treści przez internautów sprawia, że znacznie częściej na tapecie urządzeń pojawia się wyszukiwarka. Warto wykorzystać ten czas na zbudowanie odpowiedniej pozycji swojego sklepu w tym kanale. Pomóc w tym mogą specjaliści z Grupy ICEA, oferując bezpłatne konsultacje dla klientów SkyShop.

E-commerce kontra koronawirus

Jak pokazują najnowsze badania, Polacy chcąc zadbać o swoje bezpieczeństwo znacznie częściej wybierają zakupy online. Jest to wygodne rozwiązanie, które pozwala klientom uzupełnić zapasy bez wychodzenia z domu. Według nowego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „E-commerce w czasach kryzysu 2020” blisko 35% użytkowników internetu stwierdziło, że aktualna sytuacja zmusiła ich do zmiany codziennych zachowań, a co za tym idzie, nawyków zakupowych. Co istotne, 45% respondentów wskazuje, że w związku z ryzykiem zarażenia koronawirusem zdecydowali się ograniczyć zakupy w sklepach tradycyjnych. Z kolei aż 70% z osób, które zdecydowały się zrobić zapasy online jest zdania, że zakupy w sieci są w tej chwili najbezpieczniejszą formą zakupów. Dane te wyraźnie pokazują, że Polacy masowo przenoszą swoje życie do sieci w obawie o zdrowie własne oraz rodziny.

Szanse i zagrożenia dla sklepów online

W tym trudnym czasie jedni gracze rynku e-commerce zyskują, a inni tracą. Jednak to firmy z branży e-handlu być może jako jedyne wyjdą z “koronakryzysu” bezpiecznie. Biznesy, które już wcześniej prowadziły sprzedaż online, mają zdecydowaną przewagę, ponieważ mogły szybciej reagować i dostosować się do zwiększonego popytu na e-zakupy.

Okres wzmożonych zakupów e-commerce jest również wyzwaniem dla firm, które chcąc zachować dotychczasową jakość obsługi klientów, muszą jednocześnie obsługiwać większą liczbę zamówień niż do tej pory miało to miejsce. Zapewnienie szerokiego wyboru oraz dostępności produktów jest dziś szczególnie ważne dla klientów, którzy mogą łatwo porzucić proces i zacząć szukać produktów w innych sklepach. Również kwestie finalizacji zamówień oraz dostawy to aspekt w którym wiele się zmieniło. Ograniczanie płatności gotówką na rzecz płatności online, a także oferowanie możliwości dostawy bezkontaktowej, to w tej chwili rozwiązania niemal obligatoryjne.

Zadbaj o widoczność

Nie tylko kwestie organizacji pracy spędzają sen z powiek właścicielom e-commerców. Jak się wyróżnić w dobie tak dużej konkurencji, zdecydowanie większej, z racji przenoszenia się kolejnych biznesów do sieci? Po pierwsze, trzeba zacząć od przyjrzenia się swojej strategii marketingowej. Czy jestem obecny w kanałach gdzie są obecni moi klienci? Czy pozycja sklepu w wyszukiwarce pozwala na pozyskiwanie zadowalającej liczby klientów? Następnym krokiem jest aktywne działanie. Trzeba jak najszybciej poprawić elementy Twojej strony internetowej, aby wzmocnić jej pozycjonowanie w wyszukiwarce Google. To ona w tej chwili jest miejscem, z którego internauci korzystają zdecydowanie częściej niż dotychczas.

Jak się przygotować praktycznie?

Jeżeli jesteś klientem platformy SkyShop, Grupa iCEA przygotowała specjalną propozycję eksperckich konsultacji SEO. Podczas rozmowy z analitykiem SEO zostanie sprawdzona sytuacja Twojej strony pod kątem pozycjonowania. Omawiane będą dane, które są widoczne z perspektywy profesjonalnych narzędzi, a dogłębna analiza pozwoli wyciągnąć wnioski, na podstawie których uzyskasz praktyczne wskazówki. Dzięki dedykowanym konsultacjom dla klientów SkyShop, będziesz miał szansę stworzyć zarys skutecznej strategii marketingu internetowego i poznać sposoby, które pozwolą Twojemu serwisowi na osiąganie lepszych wyników. Dodatkowo zyskasz cenne podpowiedzi odnośnie strategii Twoich konkurentów, a także potencjału branży, w której działasz. Rozmowa z ekspertem jest całkowicie darmowa i niezobowiązująca, więc sam zadecydujesz czy zależy Ci na wzmocnieniu swojej widoczności w Google. Chcąc zadbać o przewagę konkurencyjną swoich klientów, platforma SkyShop zaufała ekspertom z Grupy iCEA, aby razem dawać maksimum korzyści branży e-commerce w takich niepewnych czasach.

Zapraszamy do zapisów na bezpłatne konsultacje poprzez stronę: https://www.grupa-icea.pl/konsultacja-seo-sky-shop/

Powiązane artykuły