Analityka

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
Analityka
Analityka
Do czego służy SEMrush?

Do czego służy SEMrush?

Istnieje wiele narzędzi umożliwiających analizę pozycjonującym strony internetowe. Jaki instrument e-marketingu sprawdzi się w tworzeniu strategii SEO?

Analityka w służbie SEO. Czym jest audyt strony internetowej i jak go przeprowadzić?

Analityka w służbie SEO. Czym jest audyt strony internetowej i jak go przeprowadzić?

Aby strategia promocyjna była efektywna, należy zadbać o aspekty techniczne strony. Czym jest audyt SEO i dlaczego warto z niego skorzystać?

Audyt SEO – zostań liderem w rankingu Google

Audyt SEO – zostań liderem w rankingu Google

Z artykułu dowiesz się, czemu służy audyt SEO i jaka jest jego rola w pozycjonowaniu witryny i w zwiększeniu zaangażowania pojawiających się na niej internautów.

Jak zwiększyć ruch w witrynie – 3 proste sposoby

Jak zwiększyć ruch w witrynie – 3 proste sposoby

Budowanie ruchu w witrynie to dość wymagające zadanie. Przedstawiamy zatem kilka skutecznych porad, dzięki którym okaże się ono znacznie łatwiejsze.

Analityka SEO: prosty przewodnik krok po kroku

Analityka SEO: prosty przewodnik krok po kroku

Trudno wyobrazić sobie efektywne SEO bez analityki. Na jakich danych bazują pozycjonerzy? Na to pytanie odpowiada nasza ekspertka SEO.

Czynniki rankingowe Google – profil linków i zaangażowanie użytkowników

Czynniki rankingowe Google – profil linków i zaangażowanie użytkowników

Jakie czynniki związane z linkowaniem zwrotnym i zaangażowaniem użytkowników Google uwzględnia podczas pozycjonowania stron? Znamy odpowiedź!

Wskaźniki SEO poza stroną – na jakie zwrócić uwagę?

Wskaźniki SEO poza stroną – na jakie zwrócić uwagę?

Zbadanie najistotniejszych wskaźników SEO poza stroną to bardzo ważne zadanie. Podpowiemy Ci, na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę!

Jak mierzyć poziom zaufania w sieci? Trust Flow – czym jest i jak sprawdzić jego wynik?

Jak mierzyć poziom zaufania w sieci? Trust Flow – czym jest i jak sprawdzić jego wynik?

Jak budować autorytet i zaufanie w sieci? Czym jest wskaźnik Domain Authority, Trust Flow i Citation Flow? Dlaczego są ważne w kontekście pozycjonowania?

5 powodów, dla których powinieneś zadbać o analitykę internetową

5 powodów, dla których powinieneś zadbać o analitykę internetową

Narzędzia analityczne to skarbnice wiedzy o naszych klientach i ich zakupowych nawykach. To na ich podstawie warto planować optymalizację i rozwój e-commerce.

Popraw analitykę na swojej stronie z Google Analytics 4

Popraw analitykę na swojej stronie z Google Analytics 4

Szukasz sposobu na poprawę analityki na swojej stronie? Zrobiliśmy research o najnowszej usłudze Google Analytics 4, dzięki której możesz badać statystyki także z aplikacji mobilnych. Zobacz, jak wypada w zestawieniu z wersją GA3 i jakie korzyści płyną z korzystania z obu systemów.

Co to jest CTR?

Co to jest CTR?

Czym jest CTR? Dlaczego ma znaczenie? Jak można go poprawić? Znamy odpowiedź na te pytania!

Co to jest parametr UTM?

Co to jest parametr UTM?

Prowadzisz kampanie online? Zatem powinieneś monitorować, na jakie wyniki przekładają się poszczególne działania. Zrobisz to dzięki tagom UTM. Sprawdź, na czym one polegają!

Ekspansja zagraniczna – jakich narzędzi będziesz potrzebować?

Ekspansja zagraniczna – jakich narzędzi będziesz potrzebować?

Ekspansja zagraniczna to proces wejścia na nowy rynek, który wymaga odpowiedniej optymalizacji strony www. Ważna jest też analityka i dostęp do odpowiednich narzędzi.

Jak radzić sobie z “not provided” w Google Analytics?

Jak radzić sobie z “not provided” w Google Analytics?

Frustrujące “not provided” ciągle pojawia się w Twoich wynikach? Dowiedz się, jak to ominąć i zapanować nad wszystkim!

Czym jest topical authority w SEO?

Czym jest topical authority w SEO?

Zastanawiasz się, jakie znaczenie dla SEO ma topical authority i czym w zasadzie jest ten parametr? W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na te pytania.

Data-driven w skutecznych działaniach SEO z wykorzystaniem SurferSEO

Data-driven w skutecznych działaniach SEO z wykorzystaniem SurferSEO

Intuicja jest ważna, ale nic nie zastąpi danych. W grupie iCEA zawsze kierujemy się konkretnymi liczbami i to dzięki nim mamy pewność, że nasze działania pójdą w dobrym kierunku. Ty też możesz!

Google Search Console – poradnik krok po kroku

Google Search Console – poradnik krok po kroku

Dzięki GSC możesz na bieżąco monitorować stan swojej witryny, jej skuteczność i wszystkie zmiany, które na niej zachodzą. Zobacz, jak w prosty sposób ujarzmić to narzędzie.

DARMOWY AUDYT SEO

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę