DARMOWY AUDYT SEO

Analityka

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
Analityka
Analityka
Czym jest Google Optimize?
Czym jest Google Optimize?

Użyteczność stron internetowych ma bezpośredni wpływ na osiągane wyniki. Warto więc wiedzieć, jak zbadać ją za pomocą narzędzia Google Optimize!

Złośliwy kod na stronie WWW – jak go znaleźć?
Złośliwy kod na stronie WWW – jak go znaleźć?

Czym jest złośliwy kod na stronie, jak go znaleźć, a przede wszystkim – jak mu zaradzić? Oto mini poradnik dla osób zmagających się z wirusem na stronie.

Jak dobrze zaprojektować stronę internetową pod urządzenia mobilne?
Jak dobrze zaprojektować stronę internetową pod urządzenia mobilne?

Prowadzisz swoją stronę WWW, ale nie jest ona kompatybilna z urządzeniami mobilnymi? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak to zmienić!

Trendy Google, czyli jak znaleźć najlepszy temat?
Trendy Google, czyli jak znaleźć najlepszy temat?

Czym są trendy Google? Jak mogą pomóc w tworzeniu wysokiej jakości treści? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj odpowiedzi na te pytania!

TOP 5 narzędzi do analityki internetowej
TOP 5 narzędzi do analityki internetowej

Narzędzia do analityki internetowej to zasoby sieciowe, które dostarczają danych o zachowaniu użytkowników na stronach, w tym firm konkurencyjnych. Korzystanie […]

Co to jest machine learning i jakie ma zastosowanie?
Co to jest machine learning i jakie ma zastosowanie?

Jak postęp technologiczny wpływa na nasze życie? Uczenie maszynowe stoi u podstaw codziennego funkcjonowania. Czym jest i gdzie się z nim spotykamy?

Czym jest użyteczność strony? Jak ją mierzyć?
Czym jest użyteczność strony? Jak ją mierzyć?

Jeśli strona nie ma odpowiednich wskaźników użyteczności, trudno myśleć o uzyskaniu wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Co zrobić, aby je poprawić?

Page Speed ​​Insights – na jakie wskaźniki zwrócić uwagę?
Page Speed ​​Insights – na jakie wskaźniki zwrócić uwagę?

Analiza szybkości witryny to ważny aspekt każdej strategii SEO. Przyjrzyjmy się zatem wskaźnikom Page Speed, na które warto zwrócić szczególną uwagę!

Czym są pliki cookies na stronie internetowej i po co się je stosuje?
Czym są pliki cookies na stronie internetowej i po co się je stosuje?

Przeglądając zasoby e-sklepu, niejednokrotnie spotkałeś się z “ciasteczkami”. Ich zadaniem jest zadbanie o to, aby odwiedzana przez Ciebie strona działała […]

Czym się zajmuje agencja User Experience?
Czym się zajmuje agencja User Experience?

Współpraca z agencją User Experience to doskonały sposób na osiągnięcie spektakularnych wyników. Warto więc wiedzieć, czym zajmują się eksperci UX.

Jak i po co analizować zachowania klientów?
Jak i po co analizować zachowania klientów?

Prowadzisz sklep internetowy? Chcesz przyciągnąć większą liczbę klientów? Sprawdź, jak pomóc Ci w tym może analiza zachowania konsumentów.

Analityka stron internetowych
Analityka stron internetowych

Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na analitykę internetową. To klucz do poznania grupy docelowej i próba odpowiedzi na jej preferencje.

Co zrobić ze źle wdrożonym certyfikatem SSL, gdy otrzymamy komunikat „To połączenie nie jest bezpieczne”?
Co zrobić ze źle wdrożonym certyfikatem SSL, gdy otrzymamy komunikat „To połączenie nie jest bezpieczne”?

Brak bezpieczeństwa na stronie to niedopuszczalna praktyka z perspektywy użytkownika. Ważny jest zatem certyfikat SSL jako gwarant zabezpieczania danych.

Jak zdobyć certyfikat SSL?
Jak zdobyć certyfikat SSL?

Gwarancja bezpieczeństwa w sieci to kluczowy element w budowaniu stron internetowych. Jak zapewnić użytkownikom komfort korzystania z zasobów Internetu?

Do czego służy SEMrush?
Do czego służy SEMrush?

Istnieje wiele narzędzi umożliwiających analizę pozycjonującym strony internetowe. Jaki instrument e-marketingu sprawdzi się w tworzeniu strategii SEO?

Analityka w służbie SEO. Czym jest audyt strony internetowej i jak go przeprowadzić?
Analityka w służbie SEO. Czym jest audyt strony internetowej i jak go przeprowadzić?

Aby strategia promocyjna była efektywna, należy zadbać o aspekty techniczne strony. Czym jest audyt SEO i dlaczego warto z niego skorzystać?

Audyt SEO – zostań liderem w rankingu Google
Audyt SEO – zostań liderem w rankingu Google

Z artykułu dowiesz się, czemu służy audyt SEO i jaka jest jego rola w pozycjonowaniu witryny i w zwiększeniu zaangażowania pojawiających się na niej internautów.

Jak zwiększyć ruch w witrynie – 3 proste sposoby
Jak zwiększyć ruch w witrynie – 3 proste sposoby

Budowanie ruchu w witrynie to dość wymagające zadanie. Przedstawiamy zatem kilka skutecznych porad, dzięki którym okaże się ono znacznie łatwiejsze.

Analityka SEO: prosty przewodnik krok po kroku
Analityka SEO: prosty przewodnik krok po kroku

Trudno wyobrazić sobie efektywne SEO bez analityki. Na jakich danych bazują pozycjonerzy? Na to pytanie odpowiada nasza ekspertka SEO.

Czynniki rankingowe Google – profil linków i zaangażowanie użytkowników
Czynniki rankingowe Google – profil linków i zaangażowanie użytkowników

Jakie czynniki związane z linkowaniem zwrotnym i zaangażowaniem użytkowników Google uwzględnia podczas pozycjonowania stron? Znamy odpowiedź!

Wskaźniki SEO poza stroną – na jakie zwrócić uwagę?
Wskaźniki SEO poza stroną – na jakie zwrócić uwagę?

Zbadanie najistotniejszych wskaźników SEO poza stroną to bardzo ważne zadanie. Podpowiemy Ci, na jakie elementy zwrócić szczególną uwagę!

    Wysyłanie

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę