Blog o pozycjonowaniu

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
marketing stron blog
Pozycjonowanie Blog
Czy sklep internetowy się opłaca?

Czy sklep internetowy się opłaca?

Chcesz otworzyć sklep internetowy, ale nie wiesz, czy to opłacalne? Z jakimi kosztami musisz się liczyć na starcie i dalszych etapach rozwoju sklepu?

Koszt utrzymania sklepu internetowego

Koszt utrzymania sklepu internetowego

Rozważasz prowadzenie sklepu internetowego? W artykule przedstawiamy, co warto wiedzieć o kosztach jego założenia i utrzymania. Koniecznie czytaj dalej.

Co powinien zawierać raport z pozycjonowania witryny?

Co powinien zawierać raport z pozycjonowania witryny?

Raport SEO powinien zawierać opis działań wykonanych przez agencję, a także informacje o uzyskanych efektach. Sprawdźmy, co może obejmować.

Joomla – jak zacząć?

Joomla – jak zacząć?

Chcesz stworzyć swoją witrynę w CMS Joomla? Przeczytaj nasz artykuł i poznaj praktyczne wskazówki, które pomogą Ci zacząć przygodę z tą platformą!

Co to są linki afiliacyjne?

Co to są linki afiliacyjne?

Programy afiliacyjne to świetna promocja dla reklamodawców, a także okazja na zarobek dla wydawców. Wyjaśniamy, czym są linki afiliacyjne. Warto wiedzieć!

Jak przechwytywać domeny?

Jak przechwytywać domeny?

Dzięki przechwyceniu domeny możesz stać się abonentem adresu o bardzo dobrych parametrach SEO. Istnieje kilka metod, jak to zrobić. Warto sprawdzić.

Na czym polega depozycjonowanie?

Na czym polega depozycjonowanie?

Depozycjonowanie to atak wymierzony w konkurencję i zajmowane przez nią pozycje w SERP. Jakie formy przybiera negatywne SEO i jak się przed nim bronić?

Czym jest CTR i jaki można uznać za dobry?

Czym jest CTR i jaki można uznać za dobry?

Monitorowanie skuteczności prowadzonych w sieci kampanii marketingowych to podstawa optymalizacji wyników działań. Pomoże w tym wyliczanie wskaźnika CTR.

Czym jest marketing treści?

Czym jest marketing treści?

Marketing treści może zwiększyć świadomość marki, ruch na stronie, zainteresowanie ofertą, a także leady i sprzedaż. Zobacz, na czym polegają te działania.

Czym są linki sponsorowane?

Czym są linki sponsorowane?

Najpopularniejszy format reklamy w wynikach wyszukiwania – opowiadamy o tym, czym są linki sponsorowane, jak wyglądają i ile kosztują. Warto wiedzieć.

Jak dodać swoją stronę do Google?

Jak dodać swoją stronę do Google?

Chcesz dodać stronę do indeksu Google? Jest kilka sposobów, aby to przyśpieszyć. Sprawdź, co możesz zrobić i dlaczego Twojej witryny może nie być w Google.

Pozycjonowanie branży produkcyjnej, przemysłowej

Pozycjonowanie branży produkcyjnej, przemysłowej

Każdemu współczesnemu przedsiębiorcy zależy na budowaniu obecności marki w sieci. Internetowy oferuje bowiem niezmierzony zasób możliwości marketingowych, które, odpowiednio wykorzystane, […]

Treści pisane pod SEO – jak powinny wyglądać?

Treści pisane pod SEO – jak powinny wyglądać?

Wytyczne dla jakościowych treści SEO stale się zmieniają. Podpowiadamy, jak pisać dobre teksty zoptymalizowane pod wyszukiwarki i na co zwrócić uwagę.

Linki kanoniczne – do czego są potrzebne?

Linki kanoniczne – do czego są potrzebne?

Zduplikowane strony i treści niekorzystnie wpływają na pozycję witryny w SERP. Rozwiązaniem problemu mogą być linki kanoniczne. Co warto o nich wiedzieć?

Pozycjonowanie branży sportowej w Internecie

Pozycjonowanie branży sportowej w Internecie

Sport to nieodłączny element życia wielu z nas. Niezależnie od dyscypliny czy poziomu zaawansowania każdy miłośnik aktywności fizycznej potrzebuje pewnych […]

Czym są systemy wymiany linków?

Czym są systemy wymiany linków?

SWL to przykład popularnej, ale niekoniecznie dozwolonej metody promowania zasobu w SERP. Jak działają takie systemy i dlaczego Google z nimi walczy?

Czy meta keywords mają wpływ na SEO?

Czy meta keywords mają wpływ na SEO?

Meta keywords odgrywają ważną rolę w pozycjonowaniu. Opisują zawartość strony, aby roboty wyszukiwarki mogły ją odczytać. Czytaj dalej.

Co to jest kod błędu 500?

Co to jest kod błędu 500?

Twoja witryna wyświetla kod błędu 500? Nie wiesz, co z tym zrobić? W naszym artykule dowiesz się, jak znaleźć i usunąć możliwą przyczynę problemu!

Poznaj najskuteczniejsze praktyki dotyczące optymalizacji treści

Poznaj najskuteczniejsze praktyki dotyczące optymalizacji treści

Zdarza się, że techniczne SEO to za mało. Jakie działania należy więc podjąć? Czym jest evergreen content i jak podążać za trendami?

Jak rozwiązać problem zduplikowanej treści oraz kanibalizacji słów kluczowych?

Jak rozwiązać problem zduplikowanej treści oraz kanibalizacji słów kluczowych?

Pozycjonowanie stron wymaga zaangażowania i znajomości działania wyszukiwarki. Jak radzić sobie z problemem zduplikowanej treści i kanibalizacją słów kluczowych?

Kto pierwszy, ten lepszy! Jak przyspieszyć prędkość ładowania strony internetowej?

Kto pierwszy, ten lepszy! Jak przyspieszyć prędkość ładowania strony internetowej?

Jak nadążać z aktualizacjami czynników rankingowych Google? Czas jest jedną z największych walut w sieci. Jak poprawić prędkość ładowania strony?

DARMOWY AUDYT SEO

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą
      w ciągu kilku minut!
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.