Blog o pozycjonowaniu

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
marketing stron blog
Pozycjonowanie Blog
Jakie czynniki wpływają na pozycję strony w wyszukiwarce Google?

Jakie czynniki wpływają na pozycję strony w wyszukiwarce Google?

Wszyscy właściciele blogów, sklepów internetowych i firm chcą, aby to ich witryna znajdowała się w czołówce wyników Google. Aby strona była lepiej oceniana przez algorytmy wyszukiwarki, warto poznać najistotniejsze kwestie wpływające na jej pozycję.

Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?

Jak zmniejszyć współczynnik odrzuceń?

Co to jest współczynnik odrzuceń i jakie działania należy podjąć, aby go zmniejszyć? Ten wskaźnik oferowany przez Google Analytics może wskazywać na kilka istotnych problemów z Twoją stroną. Poznaj najlepsze sposoby, aby sobie z nim poradzić!

Jak wyróżnić stronę w wyszukiwarce Google? Rich snippets

Jak wyróżnić stronę w wyszukiwarce Google? Rich snippets

Efektywne pozycjonowanie nie może obejść się bez rich snippets. Dowiedz się, czym ono jest i jak działa.

Jak tworzyć dobre artykuły pod SEO?

Jak tworzyć dobre artykuły pod SEO?

Co brać pod uwagę, przygotowując artykuły pod SEO? Dowiesz się tego z naszego tekstu.

Jak wygenerować i dodać mapę witryny na WordPressie?

Jak wygenerować i dodać mapę witryny na WordPressie?

Stworzenie mapy witryny ma znaczący wpływ na pozycjonowanie. Jak ona działa i w czym Ci pomoże?

Jak sprawdzić linki przychodzące do domeny?

Jak sprawdzić linki przychodzące do domeny?

Linkowanie off site to jeden z ważniejszych elementów SEO. Jak robić to właściwie?

Jak sprawdzić Trust Flow? O czym informuje nas parametr TF?

Jak sprawdzić Trust Flow? O czym informuje nas parametr TF?

Trust Flow strony to jeden z ważniejszych elementów, na które warto zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu. Czym on dokładnie jest?

Jak sprawdzić, kto jest właścicielem domeny?

Jak sprawdzić, kto jest właścicielem domeny?

Chcesz kupić domenę i zastanawiasz się, czy ma ona już właściciela? Zobacz, jak możesz to sprawdzić.

Robots.txt na PrestaShop – gdzie go znaleźć? co warto dodać?

Robots.txt na PrestaShop – gdzie go znaleźć? co warto dodać?

Dowiedz się, czym jest plik robots.txt i jak skonfigurować go na platformie PrestaShop. Przejdź z nami proces konfiguracji krok po kroku.

Shoper krok po kroku

Shoper krok po kroku

Chciałbyś założyć własny sklep internetowy? To niezwykle proste! Dowiedz się, krok po kroku, jak działa platforma Shoper.

8 najlepszych darmowych rozszerzeń Chrome dla SEO

8 najlepszych darmowych rozszerzeń Chrome dla SEO

Zapoznaj się z 8 darmowymi rozszerzeniami Google, które umożliwiają efektywniejsze pozycjonowanie.

Jak stworzyć oraz do czego używać pliku robots.txt na WordPressie?

Jak stworzyć oraz do czego używać pliku robots.txt na WordPressie?

Plik robots.txt ułatwi robotom indeksującym dotarcie do Twojej witryny. Sprawdź, do czego dokładnie służy ten plik i jak go stworzyć w WordPressie.

Jak walczyć z konkurencją w SEO?

Jak walczyć z konkurencją w SEO?

Jeśli chcesz być wysoko na liście wyników wyszukiwania, Twoja strategia SEO musi być lepsza niż u konkurencji. Wiesz, jak tego dokonać?

Jak zainstalować WordPress na serwerze?

Jak zainstalować WordPress na serwerze?

Zainstalowanie strony WordPress na serwerze to konieczność, jeśli chcesz, aby była ona widoczna dla innych użytkowników. Podpowiadamy, jak to zrobić!

Multilingual SEO – czym jest?

Multilingual SEO – czym jest?

Internet daje możliwość prowadzenia i skutecznego promowania działalności w wielu krajach. Sprawdź, co w tym zakresie oferuje multilingual SEO.

Kompendium wiedzy o przekierowaniach na WordPressie

Kompendium wiedzy o przekierowaniach na WordPressie

Przekierowania na WordPressie wpływają na wrażenia użytkownika, a także na ocenę strony przez wyszukiwarkę Google. Sprawdź, co powinieneś o nich wiedzieć!

Jakie informacje powinien zawierać audyt SEO?

Jakie informacje powinien zawierać audyt SEO?

Audyt SEO jest kluczem do przeprowadzenia późniejszych działań optymalizacyjnych. Chcesz dowiedzieć się więcej na ten temat? Sprawdź nasz artykuł!

Zatrudnienie specjalisty SEO? 7 ważnych pytań, które musisz zadać

Zatrudnienie specjalisty SEO? 7 ważnych pytań, które musisz zadać

Jakie pytania zadać specjaliście SEO na rozmowie kwalifikacyjnej? Nasz ekspert podpowiada, na jakich aspektach się skupić, by podjąć najlepszą decyzję.

Jak zrzec się linków, które prowadzą do Twojej domeny?

Jak zrzec się linków, które prowadzą do Twojej domeny?

Obawiasz się, że niewartościowe linki prowadzące do Twojej domeny mogą wpłynąć na obniżenie jej pozycji w wyszukiwarce? Sprawdź, jak temu zaradzić.

Jak zmienić link do strony? O czym należy pamiętać przy zmianach adresów URL?

Jak zmienić link do strony? O czym należy pamiętać przy zmianach adresów URL?

Chciałbyś zmienić nazwę strony na krótszą? Dowiedz się, na co powinieneś zwrócić uwagę podczas tej zmiany, aby zachować osiągniętą pozycję w wyszukiwarce.

Jak założyć bloga na WordPress?

Jak założyć bloga na WordPress?

Blisko 2/3 istniejących stron bazuje na systemie WordPress. Założyć bloga na tym oprogramowaniu można na kilka sposobów. Sprawdź, który jest najłatwiejszy.

DARMOWY AUDYT SEO

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.