DARMOWY AUDYT SEO

SXO Blog

pozycjonowanie stron, e-commerce i marketing internetowy
SXO
SXO
Brief UX – jak powinien wyglądać?
Brief UX – jak powinien wyglądać?

Troska o wygodę korzystania z platformy internetowej przez użytkownika nie jest wartością dodaną, ale koniecznością. Dlaczego tak ważne jest przygotowanie?

Co to jest nawigacja fasetowa i jakie ma znaczenie dla UX?
Co to jest nawigacja fasetowa i jakie ma znaczenie dla UX?

Nawigacja fasetowa to świetny sposób na optymalizację użyteczności strony internetowej. Warto więc wiedzieć, na czym polega i jak ją wykorzystać!

10 heurystyk użyteczności Nielsena i Molicha
10 heurystyk użyteczności Nielsena i Molicha

Heurystyki użyteczności Nielsena-Molicha to takich 10 przykazań w świecie UX. Po raz pierwszy przedstawił je w roku 1990 Jakob Nielsen […]

8 porad zwiększających użyteczność formularzy
8 porad zwiększających użyteczność formularzy

Formularze to jeden z najważniejszych komponentów używanych przez strony internetowe. Odgrywają one kluczową rolę w procesie zakupowym każdego e-commerce, ponieważ […]

Czym jest design thinking?
Czym jest design thinking?

Design thinking stało się w ostatnim czasie modnym terminem, ale nie ma co ukrywać, że zdecydowanie wpisuje się ono w […]

Czym są makiety low-fi i high-fi w SXO?
Czym są makiety low-fi i high-fi w SXO?

Produkt, zanim stanie się pożądany na rynku, musi przejść kilka etapów. Podobnie jest ze stronami w sieci. Ważna jest więc wiedza na temat makiet UX.

Jak zwiększyć konwersję za pomocą UX?
Jak zwiększyć konwersję za pomocą UX?

Dlaczego zachęcanie odbiorców do interakcji ze stroną WWW ma znaczenie? Czym jest konwersja i jak ją zoptymalizować pod kątem wrażeń użytkowników?

SXO w AIDA
SXO w AIDA

Sprzedaż online cieszy się ogromną popularnością. Klienci sięgają do sieci z uwagi na wygodę i większe możliwości wyboru. Jak jednak należy sprzedawać?

Czym są punkty styku na ścieżce zakupowej?
Czym są punkty styku na ścieżce zakupowej?

Świat marketingu może być skomplikowany, choć nie musi. Jak ważne w customer journey są punkty styku? Czym są i jak je zaplanować, aby zwiększyć zyski?

Service design – na czym to polega?
Service design – na czym to polega?

Żadna strona internetowa nie istnieje sama dla siebie – jest skierowana do odbiorców. Jak więc projektować witryny, aby cieszyły się zainteresowaniem?

Projektowanie stron internetowych pod kątem SEO
Projektowanie stron internetowych pod kątem SEO

Prowadzisz stronę internetową? Chcesz zachwycić użytkowników i zyskać uznanie wyszukiwarek? Sprawdź, jak może Ci w tym pomóc zoptymalizowany projekt witryny.

Czym jest User Experience (UX)?
Czym jest User Experience (UX)?

Optymalizacja pod kątem wrażeń odbiorcy zorientowana jest na wrażenia i emocje, jakie towarzyszą mu podczas korzystania ze strony internetowej, sklepu […]

Czy działania SXO powinny być dopasowane do wieku odbiorców?
Czy działania SXO powinny być dopasowane do wieku odbiorców?

Kiedy możesz powiedzieć, że opracowana przez Ciebie strategia SXO jest strzałem w dziesiątkę? Oczywiście wtedy, gdy spełnia oczekiwania odbiorcy!

Czy UX wpływa na współczynnik odrzuceń?
Czy UX wpływa na współczynnik odrzuceń?

Terminy UX i SEO coraz częściej występują w swoim towarzystwie. To rezultat wzrastających wymagań i oczekiwań internautów względem użyteczności stron WWW.

Badanie metodą wędrówki poznawczej – na czym polega?
Badanie metodą wędrówki poznawczej – na czym polega?

Badanie metodą wędrówki poznawczej zyskuje coraz większą popularność. Warto więc wiedzieć, na czym polega i jak wykorzystać je w swojej strategii.

Jakie są najpopularniejsze mity o SXO?
Jakie są najpopularniejsze mity o SXO?

Mity SXO to poważny problem, który może bardzo niekorzystnie wpłynąć na pozycjonowanie strony. Warto więc wiedzieć, jakie założenia są nieprawdziwe.

Perfekcyjna strona internetowa. Czy istnieje, a jeśli tak, to z czego się składa?
Perfekcyjna strona internetowa. Czy istnieje, a jeśli tak, to z czego się składa?

Czy da się stworzyć stronę internetową, którą pokocha Google? Choć jest to trudne zadanie, nie jest niemożliwe. Z czego składa się perfekcyjna witryna?

Strategia UX – jak ją opracować?
Strategia UX – jak ją opracować?

Dobry plan działania to połowa sukcesu, szczególnie gdy chodzi o wywarcie pozytywnego wrażenia na potencjalnych klientach. Jak się do tego przygotować?

Tworzenie strony na WordPressie. Jak zaprojektować witrynę w duchu SXO?
Tworzenie strony na WordPressie. Jak zaprojektować witrynę w duchu SXO?

Nowoczesne projektowanie stron to połączenie wielu technik. Jak wykorzystać SEO i UX na WordPressie oraz wspomóc swoje działania, nie tracąc czasu?

Inwestycja w firmę projektującą strony internetowe: przykuj uwagę wymagającego klienta
Inwestycja w firmę projektującą strony internetowe: przykuj uwagę wymagającego klienta

Dowiedz się, co możesz zyskać, współpracując z agencją projektującą strony.

Inkluzywny UX – co to jest i czy warto go wdrożyć?
Inkluzywny UX – co to jest i czy warto go wdrożyć?

User Experience odgrywa w e-commerce znaczącą rolę, odpowiadając na potrzeby i wymagania internautów. Co oznacza połączenie UX z pojęciem inkluzywności?

    Wysyłanie

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Dziękujemy za kontakt.

    Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

    Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę