Blogi Firmowe

alt dla ikony

Zastanawiasz się, dlaczego miałbyś
prowadzić bloga firmowego?

Twoja firma bez niego dobrze sobie radzi?

Nie wiesz, jakie korzyści miałoby Ci to przynieść?

alt dla zdjecia

Pamiętaj – czasy się zmieniają

Zmieniają się również wymagania i oczekiwania Twojej grupy docelowej. Obecnie bardzo ważną funkcję w sieci pełni content marketing. Ludzie szukają w Internecie przydatnych dla siebie treści.

Użytkownicy Internetu mają coraz większe wymagania. Bardzo dużą wagę przywiązują do komunikacji. Blogi firmowe są jednym z najlepszych sposobów na jej nawiązanie i podtrzymanie.

Według badań Natalii Hatalskiej co trzeci badany zdecydował o wyborze miejsca wakacji pod wpływem lektury blogów. Co czwarty decydował pod jej wpływem o rozpoczęciu uprawiania sportu.

Blogi mają ogromną moc – wykorzystaj ją w swoim biznesie.

Blog naprawdę sprzedaje

Myślisz, że blog ma tylko poprawiać wizerunek? Nic bardziej mylnego. Blogi firmowe sprzedają — a odpowiednio prowadzone sprzedają naprawdę doskonale. 61% badanych klientów przyznało, że dokonuje zakupu na podstawie blogów. Jak to się dzieje?

Wpisy na Twoim blogu świadczą o tym, że znasz się na tematach, o których piszesz. Wzbudzasz zaufanie. Na Twojej wiedzy eksperckiej można polegać, a tym samym warto robić z Tobą interesy.

Osoby, które przeczytały przydatny i dobrze przygotowany artykuł, chętniej wejdą na Twoją stronę firmową i będą bardziej skłonne do dokonania zakupu czy zamówienia usługi.

alt dla ikony

Wyróżniasz się na tle konkurencji

Duża konkurencja spędza sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy. Nie jest łatwo wyróżnić się ze swoją ofertą, ale z pomocą może przyjść właśnie umiejętne prowadzenie bloga.

W krótkim czasie zgromadzisz wokół bloga zaangażowaną społeczność, która będzie udostępniać Twój content swoim znajomym. Zaufanie i polecenia ze strony tych osób to najlepsza rekomendacja dla nowych potencjalnych klientów.

alt dla ikony

Przyciągasz nowych klientów

Dzięki poleceniom i udostępnieniom treści publikowane na blogach firmowych zaczyna czytać coraz więcej osób. Skoro trafiły na stronę, to na pewno są zainteresowane tematem. Stąd już tylko krok do kupienia czegoś w Twoim sklepie lub skorzystania z usługi.

W ten sposób liczba Twoich klientów będzie się stale powiększać, a Ty zwiększysz zyski.

alt dla ikony

Poznajesz lepiej swoją grupę docelową

Blogi to świetny sposób na poznanie grupy docelowej. W komentarzach użytkownicy chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, piszą, co im się podoba i co chcieliby zmienić.

Masz z nimi stały kontakt, budujesz relacje. Pokazujesz się z innej, pozytywnej strony. Jednocześnie testujesz na nich różne rozwiązania i wybierasz te, które się najlepiej sprawdzają.

alt dla ikony

Jesteś bardziej widoczny w sieci

To fakt: im więcej osób odwiedza blogi firmowe, tym bardziej wzrasta rozpoznawalność powiązanych z nimi firm. Dzięki blogowi stajesz się widoczny w sieci. Ludzie kojarzą Twoją markę.

W ten sposób cieszysz się opinią eksperta w swojej branży, a jednocześnie pozyskujesz wciąż nowe osoby zainteresowane ofertą.

alt dla ikony

Pozytywnie wpływasz na pozycjonowanie strony

Blog pozytywnie wpływa na pozycjonowanie strony internetowej. Zwiększa liczbę podstron serwisu. Dzięki niemu Google traktuje stronę jako bardziej wartościową.

Kolejna sprawa to linkowanie wewnętrzne. Wykorzystywanie linków do treści na blogu poprawia widoczność strony w wyszukiwarkach.

alt dla ikony

Pokazujesz, że jesteś dobrym pracodawcą

Lektura blogów firmowych zawsze mówi bardzo dużo o firmie, zwłaszcza jeżeli zamieszczane są tam różne wpisy z życia zespołu. Taki blog często może zdecydować o pozyskaniu nowych zdolnych specjalistów do pracy.

Czy wiesz, że według badań 41% Amerykanów pracujących na etacie deklaruje, że chętnie przeszłoby do firmy o dobrej kulturze organizacji, nawet gdyby nie oznaczało to podniesienia pensji?

Poprzez blog pokażesz, że jesteś dobrym pracodawcą i że Twoi pracownicy nie chcieliby pracować nigdzie indziej.


Co możemy dla Ciebie zrobić?

Prowadzenie blogów firmowych jest bardzo czasochłonne. Nie wystarczy dodanie wpisu raz w miesiącu. Liczy się regularność i konsekwencja. Ponadto na blogu musisz cały czas wchodzić w interakcje z użytkownikami – zachęcać ich do komentowania, pytać o opinię, reagować na bieżąco na ich wpisy. To wymaga czasu. Dużo czasu.

Chętnie zrobimy to za Ciebie. Możesz nam powierzyć:

  • postawienie swojego bloga firmowego,
  • zaprojektowanie jego wyglądu,
  • wyeksponowanie najważniejszych treści,
  • regularne pisanie nowych artykułów,
  • dobór odpowiednich grafik,
  • wchodzenie w interakcje z czytelnikami,
  • budowanie społeczności wokół bloga.

alt dla zdjecia alt dla zdjecia alt dla zdjecia

Dobierzemy najlepsze treści i grafiki

Każdego dnia zakładamy nowe blogi firmowe i prowadzimy te już założone. Zajmujemy się bardzo szeroką tematyką. W swoim portfolio mamy między innymi blog o ubrankach dziecięcych, blog wnętrzarski, dla sportowców, kulinarny, o perfumach i wiele, wiele innych.

Jeżeli dasz nam wolną rękę, dobierzemy do Twojego bloga najlepsze, najbardziej poszukiwane w Internecie i wpływające na pozycjonowanie treści.

Zaplanujemy wygląd bloga i wyszukamy odpowiednie materiały graficzne. Zadbamy o eksponowanie najważniejszych treści i wypromowanie Twojej oferty.

Poniżej możesz zobaczyć przykłady kilku blogów, które prowadzimy.

Nie musisz się martwić o wyniki

Wszystkie prowadzone przez nas blogi mają zainstalowany kod Google Analytics.

Dzięki niemu na bieżąco mierzymy ruch i sprawdzamy wyniki. Obserwujemy, jakie treści cieszą się największą popularnością. Testujemy różne ustawienia.

Dbamy, żeby platforma dawała jak najlepsze rezultaty.

Wystarczy, że do nas zadzwonisz +48 667 000 333 lub wypełnisz formularz kontaktowy.
Wypełnij formularz
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
i wyjaśnimy wątpliwości.