Zmieniają się również wymagania i oczekiwania Twojej grupy docelowej. Obecnie bardzo ważną funkcję w sieci pełni content marketing. Ludzie szukają w Internecie przydatnych dla siebie treści.
Użytkownicy Internetu mają coraz większe wymagania. Bardzo dużą wagę przywiązują do komunikacji. Blogi firmowe są jednym z najlepszych sposobów na jej nawiązanie i podtrzymanie.
Według badań Natalii Hatalskiej co trzeci badany zdecydował o wyborze miejsca wakacji pod wpływem lektury blogów, a co czwarty decydował pod jej wpływem o rozpoczęciu uprawiania sportu.
Blogi mają ogromną moc – wykorzystaj ją w swoim biznesie.
Myślisz, że blog ma tylko poprawiać wizerunek? Nic bardziej mylnego. Blogi firmowe sprzedają — a odpowiednio prowadzone sprzedają naprawdę doskonale. 61% badanych klientów przyznało, że dokonuje zakupu na podstawie blogów. Jak to się dzieje?
Wpisy na Twoim blogu świadczą o tym, że znasz się na tematach, o których piszesz. Wzbudzasz zaufanie. Na Twojej wiedzy eksperckiej można polegać, a tym samym warto robić z Tobą interesy.
Osoby, które przeczytały przydatny i dobrze przygotowany artykuł, chętniej wejdą na Twoją stronę firmową i będą bardziej skłonne do dokonania zakupu czy zamówienia usługi.
Każdego dnia zakładamy nowe blogi firmowe i prowadzimy te już założone. Zajmujemy się bardzo szeroką tematyką. W swoim portfolio mamy między innymi blog o ubrankach dziecięcych, blog wnętrzarski, dla sportowców, kulinarny, o perfumach i wiele, wiele innych.
Jeżeli dasz nam wolną rękę, dobierzemy do Twojego bloga najlepsze, najbardziej poszukiwane w Internecie i wpływające na pozycjonowanie treści.
Zaplanujemy wygląd bloga i wyszukamy odpowiednie materiały graficzne. Zadbamy o eksponowanie najważniejszych treści i wypromowanie Twojej oferty.
Poniżej możesz zobaczyć przykłady kilku blogów, które prowadzimy.
Wszystkie prowadzone przez nas blogi mają zainstalowany kod Google Analytics.
Dzięki niemu na bieżąco mierzymy ruch i sprawdzamy wyniki. Obserwujemy, jakie treści cieszą się największą popularnością. Testujemy różne ustawienia.
Dbamy, żeby platforma dawała jak najlepsze rezultaty.
Wystarczy, że do nas zadzwonisz
+48 667 000 333
lub wypełnisz formularz kontaktowy.
Wypełnij formularz
Chętnie
odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
i wyjaśnimy wątpliwości.