Blogi Firmowe

alt dla ikony

Zastanawiasz się, dlaczego miałbyś
prowadzić bloga?

Twoja firma dobrze radzi sobie bez niego?

Nie wiesz, jakie korzyści miałoby Ci to przynieść?

alt dla zdjecia

Pamiętaj – czasy się zmieniają.

Zmieniają się również wymagania i oczekiwania Twojej grupy docelowej. Bardzo ważną obecnie funkcję w sieci pełni content marketing. Ludzie szukają w Internecie przydatnych dla siebie treści.

Użytkownicy mają coraz większe wymagania. Bardzo dużą wagę przywiązują do komunikacji. Firma, która nie potrafi dbać o pozytywne relacje ze swoimi obecnymi i potencjalnymi klientami, przegrywa na starcie.

Według najnowszych badań Natalii Hatalskiej na temat twórców internetowych, co trzeci badany zdecydował o miejscu swoich wakacji pod wpływem blogów, a co czwarty o uprawianiu sportu.

Blogi mają ogromną moc – wykorzystaj ją w swoim biznesie.

Blog naprawdę sprzedaje

Myślisz, że blog jest tylko działaniem poprawiającym wizerunek? Nic bardziej mylnego. Blog sprzedaje. Odpowiednio prowadzony sprzedaje naprawdę doskonale. 61% badanych klientów przyznało, że dokonuje zakupu na podstawie blogów. Jak to się dzieje?

Wpisy na Twoim blogu świadczą o tym, że znasz się na tematach, o których piszesz. Wzbudzasz zaufanie. Na Twojej wiedzy eksperckiej można polegać. Tym samym warto robić z Tobą interesy.

Osoby, które przeczytały przydatny dla siebie i dobrze przygotowany artykuł, chętniej wejdą na Twoją stronę firmową i będą bardziej skłonne do dokonania zakupu czy zamówienia usługi.

alt dla ikony

Wyróżniasz się na tle konkurencji

Duża konkurencja spędza sen z powiek niejednemu przedsiębiorcy. Bardzo ciężko wyróżnić się ze swoją ofertą. W tym również pomoże Ci dobrze prowadzony blog.

W krótkim czasie zgromadzisz wokół niego zaangażowaną społeczność, która będzie udostępniać Twój content swoim znajomym. Zaufanie i polecenia ze strony tych osób to najlepsza rekomendacja dla nowych potencjalnych klientów.

alt dla ikony

Przyciągasz nowych klientów

Dzięki poleceniom i udostępnieniom Twojego bloga zaczyna czytać coraz więcej osób. Skoro trafili na stronę, są zainteresowani tematem. Stąd dzieli ich tylko krok od kupienia czegoś w Twoim sklepie lub skorzystania z usługi.

W ten sposób liczba Twoich klientów zacznie się stale powiększać, a Ty zwiększysz zyski.

alt dla ikony

Poznajesz lepiej swoją grupę docelową

Blog to świetny sposób na poznanie grupy docelowej. W komentarzach użytkownicy chętnie dzielą się swoimi przemyśleniami, piszą, co im się podoba i co chcieliby zmienić.

Masz z nimi stały kontakt, budujesz wzajemne relacje. Pokazujesz się z innej, pozytywnej strony. Jednocześnie testujesz na nich różne rozwiązania i wybierasz te, które się najlepiej sprawdzają.

alt dla ikony

Jesteś bardziej widoczny w sieci

Im więcej osób odwiedza Twojego bloga, tym bardziej wzrasta rozpoznawalność prowadzonej przez Ciebie firmy. Stajesz się widoczny w sieci. Ludzie kojarzą Twoją markę.

W ten sposób cieszysz się opinią eksperta w swojej branży, a jednocześnie zdobywasz wciąż nowe osoby zainteresowane ofertą.

alt dla ikony

Pozytywnie wpływasz na pozycjonowanie strony

Blog pozytywnie wpływa na pozycjonowanie strony internetowej. Zwiększa liczbę podstron serwisu. Dzięki temu Google traktuje stronę, jako bardziej wartościową.

Kolejna sprawa to linkowanie wewnętrzne. Umieszczanie linków do swoich innych treści na blogu doskonale poprawia widoczność strony w wyszukiwarkach.

alt dla ikony

Pokazujesz, że jesteś dobrym pracodawcą

Blog mówi bardzo dużo o firmie. Zwłaszcza, jeżeli zamieszczasz na nim różne wpisy z życia zespołu. Taki blog często może zdecydować o pozyskaniu nowych zdolnych specjalistów do pracy.

Czy wiesz, że według badań 41% Amerykanów pracujących na etacie deklaruje, że chętnie przeszłoby do firmy o dobrej kulturze organizacji nawet bez podniesienia pensji?

Poprzez blog pokażesz, że jesteś dobrym pracodawcą, a Twoi pracownicy nie chcieliby pracować nigdzie indziej.


Co możemy dla Ciebie zrobić?

Prowadzenie bloga jest bardzo czasochłonne. Nie wystarczy wrzucić na niego wpis raz w miesiącu. Liczy się regularność i konsekwencja. Ponadto na blogu musisz cały czas wchodzić w interakcje z użytkownikami – zachęcać ich do komentowania, pytać o opinię, reagować na bieżąco na ich wpisy. To wymaga czasu. Dużo czasu.

Chętnie zrobimy to za Ciebie. Możesz nam powierzyć:

  • postawienie swojego bloga firmowego,
  • zaprojektowanie jego wyglądu,
  • wyeksponowanie najważniejszych treści,
  • regularne pisanie nowych artykułów,
  • dobór odpowiednich grafik,
  • wchodzenie w interakcje z czytelnikami,
  • budowanie społeczności wokół bloga.

alt dla zdjecia alt dla zdjecia alt dla zdjecia

Dobierzemy najlepsze treści i grafiki

Każdego dnia zakładamy nowe blogi i prowadzimy te już założone. Zajmujemy się bardzo szeroką tematyką. W swoim portfolio mamy między innymi blog o ubrankach dziecięcych, blog wnętrzarski, dla sportowców, kulinarny, o perfumach i wiele wiele innych.

Jeżeli dasz nam wolną rękę, dobierzemy do Twojego bloga najlepsze, najbardziej poszukiwane w Internecie i wpływające na pozycjonowanie treści.

Zaplanujemy wygląd bloga, wyszukamy odpowiednie materiały graficzne. Zadbamy o eksponowanie najważniejszych treści i wypromowanie Twojej oferty.

Poniżej możesz zobaczyć przykłady kilku blogów, które prowadzimy.

Nie musisz się martwić o wyniki

Wszystkie prowadzone przez nas blogi mają zainstalowany kod Google Analytics.

Dzięki niemu na bieżąco mierzymy ruch i sprawdzamy wyniki. Obserwujemy, jakie treści cieszą się największą popularnością. Testujemy różne ustawienia.

Dbamy, żeby platforma przynosiła jak najlepsze rezultaty.

Wystarczy, że do nas zadzwonisz +48 667 000 333 lub wypełnisz formularz kontaktowy.
Wypełnij formularz
Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania
i wyjaśnimy wątpliwości.