Błędów popełnianych w internetowej działalności możemy wymienić wiele, a i za moment przytoczymy sobie kilka z tych najbardziej pospolitych, jednak mimo często powracającego wątku trudności w prowadzeniu działalności e-commerce, pamiętać należy, że stworzenie prawidłowo funkcjonującego sklepu internetowego jest możliwe, co więcej, jesteś w stanie tego dokonać. W niniejszym wpisie zapoznamy Cię z pięcioma najpopularniejszymi gafami, które popełniamy tworząc sklep internetowy.
SEO w przypadku sklepu internetowego, bywa niewdzięczne i potrafi niejednokrotnie poddać nasze kompetencje pod wątpliwość. Wielu producentów dóbr, które decydujemy się sprzedawać, dostarcza wraz z nimi opisy swoich produktów, które następnie krążą, często w pierwotnej formie po wielu cyfrowych sklepach, to z kolei prowadzi do wtórności treści, której w kontekście optymalizacji pod kątem wyszukiwania Google zwyczajnie nie trawi.
Jednocześnie trudno sobie wyobrazić sytuację, w której sklep prowadzący regularną sprzedaż tysięcy urządzeń elektrycznych – każde ze swoją specyfiką i opisem, decyduje się na przygotowywanie zupełnie oryginalnych treści dla każdego z osobna. Automatycznie możemy mówić o wzroście kosztów, które należałoby przeznaczyć na działający w tym celu zespół, a i nakład pracy byłby niewyobrażalny.
Niestety jałowe opisy często dalekie są od pożądanej przez Google przydatności dla odbiorcy, ai jego listy SERPS, również zbytnią łaskawością się nie odznaczają, toteż widzimy trend wśród stron e-commerce, który opiera się o wykorzystywanie narzędzi reklamowych od Google oraz dynamiczną realizację kampanii PPC.
Powiedzieliśmy sobie o wtórności treści, z jakimi jeszcze problemami spotykamy się w przypadku strony internetowej e-commerce?
Zapoznaj się z naszymi propozycjami ponownie, spróbuj je sobie utrwalić i gwarantujemy Ci, że ich przyswojenie i wdrożenie stanie się zastrzykiem energii dla Twojego SEO. E-handel nie jest prosty jeżeli mówimy o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i jak to się mówi – należy się trochę nagimnastykować, aby zobaczyć efekty w postaci wzrostu współczynnika konwersji, lub średniej klikalności.
Jeżeli chciałbyś się dowiedzieć jeszcze więcej w kwestii pozycjonowania sklepów skontaktuj się z nami. Jesteśmy ekspertami z zakresu SEO i marketingu cyfrowego, pomożemy, doradzimy, chętnie przystąpimy do długoterminowej współpracy. Skontaktuj się już dziś!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.