DARMOWY AUDYT SEO

Co to jest backlink? Jak tworzyć backlinki zgodne z SEO?

16 min czytania
Co to jest backlink? Jak tworzyć backlinki zgodne z SEO?
Kategoria Pozycjonowanie

Każdy z nas korzysta z linków, czyli hiperłączy pozwalających surfować po sieci i wymieniać się treściami. Jest to również jedna z najważniejszych strategii pozycjonowania off-site, czyli poza strukturą strony. Linki są więc filarem rozpoznawalności w Internecie.

Tak zwane backlinki prowadzą bezpośrednio do Twojej strony WWW z zewnętrznej witryny. Wyszukiwarki uważają wtedy Ciebie za wartościową firmę, ponieważ inna, dobrej jakości marka chce się do Ciebie odnosić. Najczęściej dzieje się tak, że Twoja witryna jest punktem odniesienia do jakiegoś konkretnego tematu.

Backlinki są nadal uważane za jeden z kluczowych czynników pozycjonujących Twoją witrynę. Jeśli więc zależy Ci na tym, aby znalazła się ona na szczycie wyników SERP, koniecznie dowiedz się więcej na ich temat.

Spis treści:

Czym są backlinki?

Backlinki występują na różnych stronach internetowych i odsyłają użytkownika do Twojej witryny. Dzięki nim wyszukiwarka może lepiej indeksować stronę. Chodzi o to, aby stać się zauważonym jako marka na innych portalach internetowych. Pamiętaj, że linki umieszczone w sieci muszą być naturalne i wysokiej jakości. Oznacza to, że nie można dodawać linków na stronach o niskiej wydajności, które mogą okazać się spamem.

Backlinki są to klikalne hiperłącza, które prowadzą użytkownika do Twojej firmowej witryny. Najczęściej są tworzone po to, aby rozwinąć dany temat, przez co odbiorca może dowiedzieć się więcej.

Sam odnośnik może przybierać różne formy w treści. Może to być bezpośredni adres URL, słowo kluczowe z odpowiednim linkiem lub pojedyncze słowa, typu „link” lub „kliknij tutaj”.

Dlaczego backlinki są tak ważne?

Backlinki odgrywają ważną rolę w informowaniu wyszukiwarek o autentyczności treści w witrynie i stanowią autorytet samej strony WWW.

Kiedy właściwa strona odnosi się do treści w Twojej witrynie, to wysyła sygnał do robotów indeksujących, że treść jest oryginalna oraz godna zaufania. Dzięki temu algorytm zacznie wyświetlać Twoją stronę innym użytkownikom w wyszukiwarce.

Kiedy Twoja witryna otrzymuje backlinki z innych stron, rośnie Twój autorytet. Jeśli linki będą pochodziły z legalnych stron, które nie są zaliczane do spamu i błędów, to przez długi czas będziesz cieszył się ruchem na swojej stronie WWW. Dlatego staraj się tworzyć treści na stronie w sposób wartościowy, aby inne witryny chciały się odnosić właśnie do Ciebie.

Backlinki głównie oddziałują na:

  • ruch z witryn odsyłających – Google Analytics rejestruje każde kliknięcie linku zwrotnego do Twojej witryny i klasyfikuje je jako ruch z witryn odsyłających. Ruch z odsyłaczami ma wiele zalet, w tym niższe współczynniki odrzuceń, odpowiednie indeksy wyszukiwania i nie tylko. Dlatego im więcej backlinków do Twojej witryny, tym więcej Google może dowiedzieć się o Twojej firmie, co pozytywnie wpłynie na Twoją pozycję w rankingu wyszukiwarek;
  • świadomość firmy – backlinki odgrywają ważną rolę w zwiększaniu świadomości firmy pośród użytkowników, którzy nigdy wcześniej nie mieli styczności z Twoją marką. Dzięki temu zaczniesz generować większy ruch w witrynie, co może nawet wpłynąć na konwersję.
Sprawdź: Linki dofollow a nofollow – co warto o nich wiedzieć i czym się różnią?

Atrybut dofollow i nofollow

Aby lepiej poznać znacznie backlinków, warto wiedzieć nieco więcej o ich budowie i roli. Linki mogą być zamieszczane w prostej formie znanych wszystkim zwyczajnych adresów URL lub w postaci anchorów. Aby tekst wyglądał na bardziej przyjazny, wiele osób preferuje zamieszczanie w treści anchorów – czyli podlinkowanych fraz. Głównie linkowane są słowa kluczowe, aby jeszcze bardziej wzmocnić pozycjonowane strony czy pozycjonowanie sklepów internetowych. Z drugiej strony linki mogą posiadać także atrybuty dofollow lub nofollow. Atrybuty backlink przypisywane są do znaczników HTML i informują robota o tym, czy ma za nimi podążać, czy też nie.

Link dofollow nadaje wartość stronie, do której prowadzi. Zaprasza robota Google, aby odwiedził witrynę, do której kieruje link, wskazując przy tym, że jest ona wartościowa i godna polecenia. Taki link nie będzie wyróżniał się niczym specjalnym w kodzie, ponieważ linki domyślnie uznawane są za dofollow.

Linki nofollow nie przynoszą witrynie tej samej korzyści co dofollow, przez co uważane są powszechnie za mniej użyteczne, co jednak jest błędem. Warto je stosować, aby linkowanie na stronie było bardziej zróżnicowane, a także, aby chronić użytkowników przed spamem. Linki te są bowiem powszechnie stosowane na forach i blogach, gdzie istnieje duże ryzyko manipulacji pod względem zamieszczanych komentarzy i treści. Linki nofollow nie przekazują mocy na stronę docelową, jednak również wspomagają pozycjonowanie ze względu na zróżnicowanie profili linków, na które Google również zwraca uwagę. Warto więc walczyć o backlink zarówno w formie anchorów jak i prostych linków URL, o atrybutach zarówno dofollow, jak i nofollow.

Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

Jak zdobywać linki przychodzące zgodne z SEO?

Po zamieszczeniu na stronie odpowiedniej treści, zoptymalizowaniu witryny i utworzeniu sieci wewnętrznego linkowania warto rozpocząć pozyskiwanie backlinków. Można to zrobić co najmniej na kilka sposobów.

  • WoMM

    Popularnym sposobem pozyskiwania backlinków, o stosunkowo niskim progu wejścia, jest aktywność WoMM, czyli Word of Mouth Marketing (zwanego także marketingiem szeptanym). Polega on na aktywności na forach, blogach, portalach, grupach dyskusyjnych oraz we wszystkich miejscach, w których można pozostawić komentarze użytkowników. Działania powinny być na tyle dyskretne, aby nie posądzić piszącego o reklamowanie strony czy produktu. W tych miejscach można zostawić backlink w postaci czystego linku lub wstawiać anchory. Wpisy WoMM wprawnych szeptaczy są na tyle neutralne, że stają się łudząco podobne do wypowiedzi innych użytkowników. Tego typu działanie służy nie tylko budowaniu pozytywnego wizerunku, ale także wspomaga pozycjonowanie strony i sklepu online. Warto wybierać miejsca do pisania o jak najlepszych parametrach i unikać spamowania. Ponadto do pisania najlepiej wykorzystywać konta z historią i większą liczbą komentarzy niż jeden czy dwa dotyczące reklamowanej marki.

  • Content marketing

    To jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu o bardzo dużym potencjale. Treści wysokiej jakości, które zwracają uwagę użytkowników, cieszą się powodzeniem także w oczach wyszukiwarki. Content marketing polega na emisji tekstów, które mają wysoką jakość i sprawią, że dzięki nim użytkownik sam zainteresuje się danym produktem czy usługą i będzie poszukiwał kolejnych informacji na ich temat. Content marketing warto rozwijać na blogu zamieszczonym na stronie lub w sklepie internetowym, ale także poprzez emisję treści na zewnątrz np. przy pomocy portali internetowych.

    Dostępne są rozbudowane platformy, które pozwalają na wybór odpowiednich portali tematycznych o dobrych parametrach. Przygotowany do zamieszczenia tekst powinien być dostosowany do SEO, a także zawierać pożądany backlink, który będzie łącznikiem między portalem a stroną docelową. Content marketing można realizować w każdym miejscu, bo praktycznie wszystkie aktywności w sieci opierają się o treść.

  • Popraw wygląd strony WWW

    Spraw, aby Twoja strona była łatwa w obsłudze i wizualnie atrakcyjna. Upewnij się, że układ witryny, jej motyw, kolor oraz czcionka współgrają ze sobą i dostarczają odbiorcy estetycznych wrażeń. Możesz poprosić o pomoc projektanta stron WWW. Zaprojektuje on dla Ciebie unikalny interfejs, który będzie wpływał na użytkowników. Jednak pamiętaj, aby przy świetnym wyglądzie nie zapominać o szybkości ładowania się strony, ponieważ często jest to zaburzone.

  • Social media

    Kolejnym miejscem wspomagającym pozycjonowanie są social media. Założenie profilu firmy nie wymaga wielu umiejętności – ważny jest za to pomysł i regularność zamieszczanych wpisów. Na kanale social media mogą znajdować się udostępnienia zamieszczanych treści np. tych na wewnętrznym blogu, na portalach wydawców lub opisy, w które wplecione będą linki prowadzące do witryny. Social media pomagają sprowadzić ruch na stronę, wywołać pozytywny buzz wokół marki, a także pomóc w pozyskaniu backlinków.

  • Katalogi

    To zbiory różnorodnych stron WWW podzielonych zwykle według kategorii. Znajduje się na nich wiele linków do stron, z których korzystają użytkownicy. Pozycjonerzy bywają podzieleni pod względem podejścia do katalogów – niektórzy z nich sugerują, że tego typu witryny odchodzą do przeszłości, inni zaś dalej chętnie umieszczają na nich linki do witryn swoich klientów. Jeśli zależy Ci na różnorodnych działaniach, to katalogi są z pewnością dobrym rozwiązaniem.

  • Influencer marketing

    Współpraca z influencerami nie należy do najłatwiejszych, ale może przynieść wiele korzyści. Osoby, którym już udało się zbudować swoją markę, wysoko cenią swoje usługi. Można jednak spróbować na początek nawiązać kontakt z osobami, które niedawno zadebiutowały, ale za to mają potencjał i idealnie wpisują się w charakter marki. Influencer może zamieścić zdjęcia z linkami, napisać recenzję, nagrać filmik, do którego doda backlink, możliwości jest tutaj naprawdę wiele. Z czasem, gdy blog będzie rósł w siłę, zwiększy się także wartość zamieszczonego na nim linku. Czasami początkujący influencerzy zgadzają się na współpracę w ramach barteru, co sprawia, że mogą samodzielnie przetestować i wykorzystać produkt czy usługę, co powinno być także opłacalne dla zleceniodawcy. Przed współpracą warto poprosić o statystyki bloga czy videobloga oraz opracować wspólną strategię.

  • Korzystaj z konkursów i prezentów

    Pomagają one przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów firmy. Użytkownicy widzą bowiem wartość w darmowych i prezentowych rzeczach. Możesz oferować np. rabat za zapisanie się do newslettera czy inne ciekawe chwyty marketingowe. Dzięki temu inni chętniej będą udostępniać Twoje konkursy czy promocje na stronie. Warto poprosić o współpracę influencerów, którzy zaczną promować Twoją markę swoim obserwatorom.

Sprawdź: Jak linkowanie zewnętrzne wpływa na stronę internetową?

Czynniki wskazujące na poprawność backlinków

Wartość linków

Obecnie wyszukiwarki nie skupiają się już tylko na słowach kluczowych. Teraz algorytmy celują w mierzenie jakości backlinków i stron odsyłających. Jeżeli te dwa czynniki okażą się wartościowe, możesz liczyć na zwiększenie pozycji witryny w rankingu wyszukiwarek.

Stosowanie organicznych backlinków

Musisz pamiętać o tym, że backlinki nie powinny być płatne, ponieważ kupowanie ich może źle wpłynąć na Twoją reputację. Powinny być wybierane świadomie, ponieważ tylko w taki sposób możesz zapewnić wartość swoim czytelnikom.

Nie możesz oszukiwać i kupować sobie odnośników do strony, ponieważ mogą zostać odebrane jako spam. Metody organiczne to najlepszy sposób na pozyskanie backlinków i utrzymanie dobrej reputacji przez długi czas.

Aby uniknąć generowania spamu w witrynie, backlinki powinny być skoncentrowane bezpośrednio na użytkowniku i zapewniać wartość, a nie funkcjonować wyłącznie jako część promocji Twojej strony internetowej.

Atrybut rel

Atrybut rel ma na celu informowanie robotów indeksujących o połączeniu między linkowanymi stronami. Ważnym podzbiorem są tutaj linki nofollow, które informują wyszukiwarkę, że linkowana strona nie chce mieć żadnego związku z drugą witryną. Atrybut rel informuje wyszukiwarki, że połączone strony mają podobną treść, ofertę lub są w pewien sposób ze sobą powiązane.

Słowa kluczowe w tekstach kotwicy

Tekst kotwicy, który składa się z odpowiednich słów kluczowych, dostarcza użytkownikom i wyszukiwarkom niezbędnych informacji na temat zawartości witryny. Pomaga również uzyskać wyższą pozycję strony w rankingu wyników wyszukiwania. Backlinki powinny być umieszczone w tekście bogatym w słowa kluczowe, ukierunkowanym, dokładnie opisującym linkowaną stronę.

Jak sprawdzić sukces zastosowanych backlinków?

Najlepszym sposobem okazuje się ranking wyników wyszukiwania, ponieważ, jeżeli wszystko przebiegnie pomyślnie, to Twoja strona internetowa znajdzie się tam na wysokiej pozycji. Odpowiednie backlinki zwiększają autorytet witryny, dzięki czemu zwiększa się widoczność domeny na konkretne słowa kluczowe. Alternatywnymi sposobami mogą okazać się różnego rodzaju metryki.

Aby sprawdzić, jakiego rodzaju linki znajdują się na stronie WWW, warto wykonać audyt, który powinien być elementem składowym pozycjonowania stron i optymalizacji pod kątem wyszukiwarki. Dobra agencja SEO powinna zaproponować wykonanie pełnego audytu, a następnie przedstawić cały plan optymalizacji i późniejszego pozycjonowania. Audyt SEO to standardowa usługa w dobrych agencjach SEO. Zajmuje się nim zwykle specjalista od pozycjonowania, który przy pomocy dostępnych narzędzi bada m.in. strukturę i jakość linków znajdujących się na stronie, a także backlinków.

Odnośniki do strony WWW można sprawdzić np. w popularnym programie Google Search Console. Wystarczy do tego jedynie zalogowanie się i przejście do sekcji „Linki”. Raport programu pokaże najczęściej występujące anchory prowadzące do badanej strony, witryny, z których pozyskiwane są linki, a także linki wewnętrzne w obrębie strony.

Innymi narzędziami, z których korzystają agencje SEO, są MajesticSEO i Ahrefs. Pozwalają na przeprowadzenie kompleksowej analizy linków wspierających pozycjonowanie stron i pozycjonowanie sklepu internetowego, w tym podział linków na dofollow i nofollow oraz najczęściej występujące anchory i ich parametry.

Sprawdź: Wiele linków zwrotnych z tej samej witryny – czy warto?

Każdy właściciel strony internetowej czy sklepu online chce, aby jego miejsce w sieci znalazło się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Ranking Google ustalany jest na podstawie działalności robota i opracowanych algorytmów, dla których ogromne znaczenie ma między innymi jakość linków przychodzących do witryny. Na podstawie tych, oraz wielu innych czynników, robot jest w stanie określić, że dane miejsce w sieci jest przydatne dla użytkowników i windować je w wynikach wyszukiwania. Ranking Google ciągle się zmienia, powstają nowe algorytmy, publikowane są aktualizacje, jednak dobre linki przychodzące ze stron, gdzie znajduje się wysokiej jakości content, posiadające wysoki wskaźnik TF, DR, UR, i które można zbadać dzięki rankingowi Ahrefs, zawsze będą docenione.

Im większą siatkę backlink uda się stworzyć, tym większe prawdopodobieństwo, że witryna zostanie pozytywnie oceniona przez Google. W tym celu, zanim skorzystasz z dostępnych możliwości pozyskiwania backlinków, warto przygotować sobie zestawienie witryn, które będą odpowiadały wymaganiom. Najlepiej skupić się na stronach, które mają lepsze parametry niż własna pozycjonowana strona WWW. Wtedy wartościowe strony będą dzięki linkom „przekazywały” swoją moc na słabszą witrynę, czyli tę, którą chcesz pozycjonować. Zwróć też uwagę na strukturę wykorzystywanych stron i przychodzących linków:

  • backlink powinien być autentyczny i prowadzić do rzeczywistego miejsca w sieci, a nie być sztucznie wygenerowany;
  • najlepsze są czyste, jak najkrótsze linki;
  • linki nie powinny kierować do płatnych treści, reklam, czy spamu;
  • strona nie może promować treści o charakterze rasistowskim, wulgarnym, przeznaczonym dla dorosłych itd. Powinna za to wykorzystywać wysokiej jakości, autorski content;
  • dobrze, gdy strona ma wysoki licznik odwiedzin przez użytkowników;
  • niewskazane jest, aby witryna była wcześniej zbanowana przez Google;
  • witryna, z której pozyskuje się backlink, powinna być dobrze dopasowana do SEO i zoptymalizowana.

Zasadniczą korzyścią z pozyskania wartościowych backlinków powinno być podniesienie się strony w rankingu wyszukiwania, większa liczba odwiedzin i przekierowań z linku oraz osiągnięcie lepszych parametrów witryny. Kolejnym aspektem jest budowanie świadomości wśród klientów na temat marki – jej obecności w sieci. Rozsiewanie linków sprawia, że marka zaczyna być rozpoznawalna i kojarzona przez stałych bywalców forów czy czytelników danego portalu internetowego.

Treść sama się obroni

„Content is king” – i tutaj się zgadzamy, ale nawet jeśli tworzysz ciekawe i oryginalne materiały na stronę, to jest to za mało, aby cieszyć się popularnością w sieci. Brak backlinków zdecydowanie utrudnia pozycjonowanie, co ma wpływ na zmniejszenie ruchu na stronie, klikalności, konwersji i popularności witryny.

Im więcej, tym lepiej

Ilość ma znaczenie, nie będziemy się tutaj kłócić. Jednak tym, co ma znacznie większy wpływ na ocenę Twojego profilu link buildingu, jest jakość linków. Jeśli będziesz mieć setki linków pochodzących ze słabej jakości stron, to cała praca pójdzie na marne. Oczywiście ich dobór musi być zróżnicowany, jednak najpierw powinieneś skupić się na wysokiej jakości.

Linki można kupić

Można, ale w będzie to skutkować nałożeniem na stronę kary przez wyszukiwarkę. System wymiany i kupowania linków to jedna z praktyk Black Hat SEO, które uznaje się za nieetyczne i niezgodne z regulaminem.

Linki z mediów społecznościowych nie mają wartości

Chociaż nie posiadają one potrzebnych atrybutów, to mają wpływ na pozycję Twojej strony w SERP-ach. Zwiększają ruch na stronie, dywersyfikują profil link buildingu, poprawiają rozpoznawalność marki, przyspieszają indeksowanie i pozwalają na budowanie relacji z odbiorcami.

Tylko linki z atrybutem dofollow są cenne

Tak, to one posiadają największą moc SEO (link juice), jednak Google ceni sobie naturalny profil linków, co oznacza, że powinny mieć one różne atrybuty. Strony, które posiadają wyłącznie linki ze znacznikiem dofollow, są odbierane jako podejrzane, co również może grozić karą.

Sprawdź: Jak w prosty sposób przeprowadzić audyt linków zwrotnych?

Czy wielokrotne umieszczanie linków w tej samej witrynie się opłaca?

Okazuje się, że jest kilka powodów umieszczania backlinków w tej samej witrynie, dla których opłaca się to robić:

  1. Naturalność
    Musisz wiedzieć, że kiedy link do Twojej witryny prowadzi wielokrotnie z jednej i tej samej domeny, to dobrze świadczy o naturalności przekazu. Gorzej, kiedy posiadasz po jednym linku z każdej witryny.
  2. Autorytet
    Stosowanie backlinków z odpowiednich domen, które posiadają autorytet, jest wskazane nawet w dużej ilości, ponieważ pomagają one zwiększyć autorytet strony internetowej. Można to zmierzyć za pomocą oceny domeny i oceny adresu URL witryny.
  3. Generowanie większego ruchu na stronie
    Znalezienie się w widocznej witrynie z ruchem organicznym pomoże Ci odnieść sukces. Pamiętaj, że bardziej wartościowe jest przebywanie w witrynie, która wielokrotnie generuje większy ruch z bezpłatnych wyników wyszukiwania niż witryna, w której ruch organiczny jest mniejszy.

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że przybliżyliśmy Ci ideę tworzenia backlinków pod kątem SEO i zaczniesz je stosować w swoich strategiach marketingowych. Pamiętaj, że najważniejsze to tworzyć linki ostrożnie i myśleć o tym, co aktualnie się dzieje. Stale analizuj swoje backlinki i reaguj, jeśli coś jest nie tak. Każdy pozostawiony zły link może wnieść duże straty dla Twojej strony internetowej, a tego z pewnością chciałbyś uniknąć.

Skontaktuj się z naszą agencją SEO już teraz, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy.

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 8

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

EAT i YMYL – czym są i jakie mają znaczenie w SEO?
EAT i YMYL – czym są i jakie mają znaczenie w SEO?
Najważniejszym zadaniem Google jest zapewnienie użytkownikom najlepszych wyników wyszukiwania. Podpowiemy Ci, jak sprostać tym oczekiwaniom.
Jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy? Poradnik
Jak skutecznie pozycjonować sklep internetowy? Poradnik
Google może stać się dla Twojego sklepu cennym źródłem ruchu. Sprawdź, jakie kroki warto podjąć, aby strona zaczęła pozyskiwać klientów z tej wyszukiwarki. Dowiedz się, jakie działania są niezbędne do osiągnięcia sukcesu.
Co to jest Behavior Flow Report i do czego służy jego weryfikacja?
Co to jest Behavior Flow Report i do czego służy jego weryfikacja?
Obserwacja zachowań osoby odwiedzającej stronę WWW pozwala zrozumieć, jakimi treściami się interesuje. Jaką rolę odgrywa w tym Behavior Flow Report?

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę