Główna strona internetowa jest najważniejsza w całym procesie tworzenia treści. Dużo przedsiębiorców nie chce, aby ich witryna zawierała dużą ilość informacji na stronie głównej. Pragną, aby była ona minimalistyczna, ponieważ myślą, że to najbardziej zadowoli odbiorców. Może to być mylne wrażenie, ponieważ jeżeli Twoja firma nie jest bardzo znaną marką, to taki wygląd strony internetowej może Ci zaszkodzić, obniżając Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania.
W tym artykule dowiesz się, dlaczego warto pisać długie treści na głównej stronie witryny i jakie korzyści przynosi to firmie.
Musisz pamiętać, że strona główna jest wizytówką Twojej firmy! Jest ona pierwszym wrażeniem odbiorcy, który ją odwiedzi. Jeżeli okazuje się ona zagadką nie do rozwiązania lub użytkownicy nie potrafią się na niej odnaleźć, ponieważ jest na niej tak dużo treści, postanowią udać się dalej (do konkurencji).
Powinieneś na bieżąco monitorować wygląd swojej strony głównej i aktualizować ją, dostosowując ją do wymagań odbiorców. Strona internetowa powinna zawierać proste w odbiorze treści, za co podziękują Ci potencjalni klienci!
Nie możesz dodawać treści na swoją stronę internetową bez formatowania. Każda doświadczona osoba w treściach SEO powie Ci, że formatowanie treści jest niezbędne, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy! Także stosuj wyraźne nagłówki, krótkie akapity, grafiki obrazujące dany problem oraz spróbuj rozbijać treść, jak najbardziej się da, a wtedy osiągniesz zamierzony cel.
Twoi odbiorcy będą Ci wdzięczni za to, że dajesz im odpowiedzi na ich pytania, dlatego trzymaj się zasady, że twórz nagłówki w formie pytań! Odpowiadaj na ich zapytania w formie odpowiedzi, a na pewno szybko i łatwo znajdą to, czego potrzebują.
Podczas budowania swojej strony internetowej możesz się zastanawiać, czy warto inwestować w dużą ilość tekstu w witrynie. Strona główna musi być Twoim reprezentantem, dlatego nie możesz o niej zapominać! Oto cztery powody na to, dlaczego z tą strategią odniesiesz sukces w SEO:
Obecnie tworząc treści na strony internetowe, należy zaspokoić nie tylko odbiorców, ale również algorytm Google. Zapamiętaj, że dzięki większej ilości tekstu będziesz mógł odpowiadać bezpośrednio na pytania odbiorców, co Google docenia najbardziej. Użytkownicy zawsze poszukują odpowiedzi na swoje pytania i nie chcą tracić czasu na czytanie długich tekstów bez formatowania. Jeżeli umożliwisz im szybkie znalezienie odpowiedzi, to z pewnością Ci zaufają i nie będą szukali tego samego u konkurencji. Już od samego początku, czyli od strony głównej ważne jest budowanie zaufania. Dobrej jakości i poukładane treści stanowią o Twojej sile i użytkownicy będą przekonani, że trafili idealnie.
Pisanie długich treści jest prostsze, ponieważ masz większe pole do popisu. Na samym początku sprawdź, czego szukają Twojej branży użytkownicy, na przykład korzystając z różnego rodzaju dyskusji na forum, czy w mediach społecznościowych. Może dobrą strategią będzie zapisanie się do konkretnych grup, na których są obecni Twoi potencjalni klienci? Kiedy zobaczysz, czego ludzie potrzebują, z pewnością znajdziesz tematy do pisania.
Jest to najczęstszy cel każdego właściciela strony internetowej. Dobrej jakości strona, z oryginalną treścią i ogromnym autorytetem w branży, gwarantuje Ci wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, co skutkuje zwiększonym ruchem w witrynie. Dlatego zainwestuj swój czas na próbę tworzenia większej ilości tekstu zgodnie z zasadami SEO!
Jeżeli na stronie internetowej będzie zbyt mało treści, to najprawdopodobniej Google zacznie pozycjonować Cię niżej. Jest to spowodowane najczęściej tym, że nie odpowiadasz dokładnie na pytania swoich odbiorców, przez co nie mogą Cię znaleźć. Algorytmy Google stale monitorują treść w witrynach i zmieniają rankingi na korzystniejsze dla użytkowników.
Aby umieścić witrynę w centrum zainteresowania odbiorców, należy tworzyć dużo treści, dzięki czemu zaczniesz zdobywać autorytet. Kiedy już to zrobisz, musisz na bieżąco analizować wyniki, jakie osiąga Twoja strona. Z pewnością uda Ci się wtedy wspiąć na szczyt rankingu wyszukiwania!
Musisz pamiętać, że największym grzechem jest umieszczanie słów kluczowych na siłę. Jednak z zespołem ekspertów jest Ci to nie straszne, a treści będą na pewno wartościowe i bogate w odpowiednią ilość fraz. Jeśli planujesz robić to na własną rękę, to pamiętaj o dobrej analizie słów kluczowych i rozważnym rozmieszczaniu ich.
Dzięki słowom kluczowym Twoja witryna będzie dobrze pozycjonować się w wynikach wyszukiwania. Dlatego jest to ogromny powód, aby umieścić na swojej stronie internetowej większą ilość treści.
Niektórzy powiedzą, że istnieje konkretna liczba słów, którą musi posiadać Twoja strona główna. Jednak musisz patrzeć tylko na to, czy witryna osiąga zadowalające dla Ciebie zyski. Nie ma ustalonej konkretnej ilości słów, która musi znaleźć się na stronie głównej witryny. Jak długo wystarcza obecna ilość znaków na stronie, to znaczy, że nie ma powodów, aby to zmieniać.
Miej na uwadze, że dobrej jakości treść nie jest czymś, co można prosto napisać w kilku zdaniach. Dlatego zaufaj wiedzy ekspertów i pozwól, aby pomogli stworzyć Ci najlepszą stronę internetową, która generuje przychody.
Jeżeli pragniesz zostać autorytetem w swojej branży online, to pozwól sobie pomóc doświadczonym ekspertom w dziedzinie SEO! Grupa ICEA pomoże Ci wspiąć się na szczyty w rankingu wyszukiwania. Zapewnimy Ci kompleksową opiekę, która zapewni sukces Twojej stronie internetowej.
Skontaktuj się z nami teraz, w celu umówienia się na bezpłatną konsultację z naszym doświadczonym ekspertem SEO!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.