Czy podstrony 404 wpływają na widoczność?

Czy podstrony 404 wpływają na widoczność?

Czy w okresie świątecznym wydarzyło się coś interesującego z perspektywy seowca? Jak najbardziej! Ale po konkrety jak zawsze zapraszamy do SEO Newsów – naszego cotygodniowego przeglądu wiadomości ze świata SEO.

Podstrony 404 nie wpływają na ranking

Macie na swojej witrynie podstrony 404? To się nimi nie przejmujcie! Tak przynajmniej uważa John Mueller z Google, wliczając w to również tzw. “soft 404”. Jego zdaniem obecność czterysta czwórek nie wpływa w żadnym stopniu na pozycję witryny w wyszukiwarce. Sami dla bezpieczeństwa zalecamy jednak stosowanie 301 bądź 410.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-links-404-32450.html

Google Analytics 4 wspiera GSC

GA4 i GSC można już łączyć. Google poinformowało, że od teraz Google Analytics 4 wspiera również dane z Google Search Console.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-analytics-4-now-supports-google-search-console-data-32604.html

Nie każda strona musi budować autorytet

John Mueller poinformował, że jego zdaniem nie zawsze istnieje potrzeba budowania autorytetu strony i jeśli prowadzimy niewielki biznes, to nie musimy się kreować na liderów branży. Dotyczy to głównie stron typu one-page, które skupiają się na przykład na sprzedaży e-booka albo dostarczaniu konkretnej informacji. Ekspert Google przy okazji zaznaczył, że zawsze powinniśmy jednak mieć na uwadze to, co chcemy dalej zrobić z naszą stroną, żeby przypadkiem nie zapędzić się w kozi róg.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-not-all-websites-need-to-be-an-authority-32621.html

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Dlaczego dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych jest tak ważne?

    Dlaczego dostosowanie stron internetowych do urządzeń mobilnych jest tak ważne?

    Zastanawiasz się, w jaki sposób możesz polepszyć wyniki swojej strony? Dostosowanie witryny do urządzeń mobilnych to strzał w 10!
    LTV marketing

    LTV marketing

    Wartość klientów jest bardzo istotna w marketingu – aby ją ocenić, wykorzystuje się wskaźnik LTV. Warto wiedzieć, jakich informacji dostarcza ten parametr i w jaki sposób można go zwiększyć.
    Profesjonalny link building – optymalizacja i pozycjonowanie SEO bez tajemnic

    Profesjonalny link building – optymalizacja i pozycjonowanie SEO bez tajemnic

    Jakimi metodami poprawić widoczność strony w sieci? Link building to podstawa pozycjonowania. Czym jest ta strategia oraz gdzie zdobywać linki zwrotne?
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą
        w ciągu kilku minut!
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.