Czy podstrony 404 wpływają na widoczność?

Czy podstrony 404 wpływają na widoczność?

Czy w okresie świątecznym wydarzyło się coś interesującego z perspektywy seowca? Jak najbardziej! Ale po konkrety jak zawsze zapraszamy do SEO Newsów – naszego cotygodniowego przeglądu wiadomości ze świata SEO.

Podstrony 404 nie wpływają na ranking

Macie na swojej witrynie podstrony 404? To się nimi nie przejmujcie! Tak przynajmniej uważa John Mueller z Google, wliczając w to również tzw. “soft 404”. Jego zdaniem obecność czterysta czwórek nie wpływa w żadnym stopniu na pozycję witryny w wyszukiwarce. Sami dla bezpieczeństwa zalecamy jednak stosowanie 301 bądź 410.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-links-404-32450.html

Google Analytics 4 wspiera GSC

GA4 i GSC można już łączyć. Google poinformowało, że od teraz Google Analytics 4 wspiera również dane z Google Search Console.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-analytics-4-now-supports-google-search-console-data-32604.html

Nie każda strona musi budować autorytet

John Mueller poinformował, że jego zdaniem nie zawsze istnieje potrzeba budowania autorytetu strony i jeśli prowadzimy niewielki biznes, to nie musimy się kreować na liderów branży. Dotyczy to głównie stron typu one-page, które skupiają się na przykład na sprzedaży e-booka albo dostarczaniu konkretnej informacji. Ekspert Google przy okazji zaznaczył, że zawsze powinniśmy jednak mieć na uwadze to, co chcemy dalej zrobić z naszą stroną, żeby przypadkiem nie zapędzić się w kozi róg.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-not-all-websites-need-to-be-an-authority-32621.html

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Platforma e-commerce Shoper – wady i zalety

    Platforma e-commerce Shoper – wady i zalety

    Jesteś właścicielem sklepu internetowego lub właśnie startujesz w branży e-commerce? Sprawdź, czy gotowa platforma sprzedażowa to odpowiednie rozwiązanie dla Twojego biznesu.
    Google Search Console – Poradnik krok po kroku

    Google Search Console – Poradnik krok po kroku

    Dzięki GSC możesz na bieżąco monitorować stan swojej witryny, jej skuteczność i wszystkie zmiany, które na niej zachodzą. Zobacz, jak w prosty sposób ujarzmić to narzędzie.
    Czy da się sprawdzić działania agencji SEO?

    Czy da się sprawdzić działania agencji SEO?

    Jeśli korzystasz z usług agencji SEO, skorzystaj też z bezpłatnych narzędzi, dzięki którym będziesz mógł monitorować jej działania na Twojej stronie!
    Bezpłatny audyt

      Powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
      a skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie

        Jeżeli chciałbyś dołączyć do naszego zespółu, ale masz wątpliwości - skontaktuj się z nami.
        Wypełnij formularz kontaktowy: