Przygotowanie wstępnej usługi SEO odbywa się po zapoznawczym spotkaniu z handlowcem oraz określeniu głównych problemów z optymalizacją. Dopiero na tym etapie przygotowujemy strategię, czyli plan rozwoju serwisu, w którym uwzględniamy obszary potencjału, analizujemy konkurencję oraz przedstawiamy swój pomysł na przebicie konkurentów.
Właściwie rzadko się zdarza, że klient, który do nas przychodzi, nie miał wcześniej styczności z firmą pozycjonerską. Najczęstsze powody to: zbyt małe zarobki, niska widoczność.
To jest temat rzeka, ponieważ można wymieniać dużo kwestii, które wpływają na ostateczną wycenę. Przygotowując wycenę bierzemy pod uwagę czy jest to duży sklep z dużym potencjałem na rozbudowę, czy mała strona usługowa. Inne ważne kwestie to ocena tego, na jakim etapie jest profil linkowy klienta: czy potrzebna będzie duża rozbudowa pod kątem ilości. Kolejnym aspektem, który będzie wpływać na ostateczną wycenę jest treść.
Klienci często pytają nas czy jesteśmy w stanie pracować na platformie, na której działa ich biznes. I to jest właśnie jedno z najczęstszych pytań, które słyszymy.
Tak. To jest również częste pytanie. Zdarza się, że klienci dopytują, jaką platformę jesteśmy w stanie mu polecić. Nasza odpowiedź zależy od tego, czy klient posiada wsparcie techniczne. Wiele zależy też od branży.
Wojtek zna się na rzeczy – skutecznie łączy teorię z mocnymi kompetencjami praktycznymi, co pozwala mu efektywnie zarządzać procesami pozycjonowania dla klientów Grupy iCEA. Wieloletnie doświadczenie sprawia, że niejedno już widział, ale nie twierdzi, że nic go nie zaskoczy. Uważa, że pozycjonowanie to branża pełna wyzwań, gdzie można rozwinąć skrzydła – trzeba jednak być na bieżąco.
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.