W dzisiejszym jesienno-depresyjnym odcinku będzie o rzeczach, które nie mają znaczenia lub przestaną je mieć.
Przejmujesz się rozmiarem nagłówków na stronie? Jeśli tak, to niepotrzebnie, bo zdaniem Johna Muellera nie przekłada się to w żaden sposób na SEO. Należy jednak pamiętać, że choć wyszukiwarka nie zwraca uwagi na wielkość nagłówka, to użytkownicy strony już tak, warto więc potestować różne rozmiary i wybrać najlepszy.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/header-size-google-34348.html
John Mueller na konferencji brightonSEO zdradził, co jego zdaniem przyniesie przyszłość. Otóż na znaczeniu mają stracić linki, które przestaną być istotnym czynnikiem rankingowym. Oczywiście nie znikną całkowicie i dalej będą odgrywać ważną rolę, po prostu już nie kluczową.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-links-less-important-ranking-34357.html
Liczysz na to, że dzięki zweryfikowaniu strony w Google Search Console, będzie ona traktowana priorytetowo? No to się przeliczysz. John Mueller przyznał, że weryfikacja w GSC nie wpływa na częstotliwość indeksacji strony, bo crawling odbywa się niezależnie od Search Console.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-crawl-search-console-34328.html
Google testuje nową funkcję dla wyświetlanych w wynikach wyszukiwania filmów z YouTube. Po najechaniu na miniaturkę wideo, pojawia się ikona rozszerzenia. Jej kliknięcie powiększa materiał i wyświetla go z dodatkowymi informacjami.
Źródło:
https://www.seroundtable.com/google-search-with-expand-video-overlay-feature-34351.html
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.