DARMOWY AUDYT SEO

Czy strona internetowa naprawdę jest potrzebna Twojej firmie?

5 min czytania
Czy strona internetowa naprawdę jest potrzebna Twojej firmie?
Kategoria Marketing

W obecnych czasach koniecznością jest posiadanie własnej strony internetowej. To właśnie na niej Twoi potencjalni klienci mogą dowiedzieć się więcej o firmie, czy produktach w niej sprzedawanych. Powinieneś założyć stronę WWW, nawet jeśli nie prowadzisz biznesu e-commerce.

Jeżeli chcesz stać się autorytetem w branży oraz sprawić, aby Twoja firma miała jakąkolwiek wartość, pomyśl o prowadzeniu witryny internetowej. W tym artykule dowiesz się, jak zwiększyć widoczność firmy w wynikach wyszukiwania oraz dlaczego jest to tak bardzo opłacalne.

Spis treści:

Strona WWW dostarcza odbiorcom informacji na temat produktów

Można powiedzieć, że strona internetowa jest centrum wszelkich informacji na temat Twoich produktów w firmie. Musisz wiedzieć, że konsument musi przejść bardzo długą i zawiłą drogę, zanim zakupi Twój produkt. Witryna firmy jest jednym z punktów na tej drodze. Może ona odpowiadać na pytania i przedstawiać korzyści, zapewniając wsparcie potencjalnym klientom.

Nawet jeśli nie sprzedajesz swoich produktów w sieci, nadal możesz używać swojej witryny do przekierowywania potencjalnych klientów do Twoich usług.

Sprawdź: Jak wykupić i zareklamować swój produkt na Facebooku?

Odbiorcy mogą dowiedzieć się więcej na temat Twojej marki

Dzięki witrynie możesz opowiedzieć historię swojej marki. Jest to okazja, aby powiedzieć innym, co ją wyróżnia i dlaczego powstała. Pamiętaj, że wyjątkowa propozycja sprzedaży powinna być głównym elementem firmy. Kiedy inni odwiedzają Twoją witrynę, szukają odpowiedzi na swoje nierozwiązane problemy. Dlatego warto założyć stronę WWW. Dzięki niej będziesz mógł pokazać swoim odbiorcom, czego potrzebują i pomóc im zaspokajać swoje potrzeby.

Umów się na darmowy audyt Twojej strony
DARMOWY AUDYT SEO

Zwiększ widoczność w wynikach wyszukiwania

Jest to niezwykle ważne działanie, jeśli chcesz osiągnąć sukces w swojej branży. Zwiększenie widoczności wymaga podstawowych działań SEO:

  1. Popraw szybkość strony internetowej

Szybkość każdej strony WWW ma bezpośredni wpływ na wrażenia użytkownika, a także rankingi wyszukiwania. Okazuje się, że im dłużej trwa ładowanie strony, tym szybciej użytkownik traci nią zainteresowanie. Jest to istotny czynnik rankingowy, ponieważ doświadczenie użytkownika ma wpływ na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Jeśli wszyscy użytkownicy zaczną rezygnować z odwiedzin Twojej witryny, to daje to sygnał wyszukiwarkom, że nie warto jej wysoko pozycjonować.

  1. Twórz wysokiej jakości treści

Pamiętaj, że podstawą każdej dobrej strony internetowej jest treść. Zapewnij użytkownikom edukacyjne i rozrywkowe wpisy. Upewnij się, że strony są zoptymalizowane pod kątem określonych słów kluczowych związanych z Twoją firmą i branżą. Treść musi przyciągać potencjalnego użytkownika, dlatego spróbuj pisać w sposób odpowiadający na ich bezpośrednie zapytania. Dziel tekst na akapity i stosuj przykuwające uwagę nagłówki.

  1. Zoptymalizuj tytuły i opisy meta

Metadane są jedną z najważniejszych rzeczy, którymi musisz się zająć na swojej stronie internetowej. Są to tagi HTML, które informują wyszukiwarki, o czym są Twoje strony. Są one widoczne w wynikach wyszukiwania Google, dlatego mają duży wpływ na rankingi Twojej strony. Jeśli chcesz poprawnie przygotować swój meta opis, pomyśl o tym, aby był krótki (max 155 znaków) oraz posiadał jedno słowo kluczowe. Przekonujący meta opis może zwiększyć współczynnik klikalności!

  1. Korzystaj z mediów społecznościowych

Media społecznościowe to idealny sposób na zwiększenie widoczności Twojej witryny w wyszukiwarkach. Na swoim profilu możesz promować stronę internetową oraz wpisy blogowe. Udostępnienia, polubienia i komentarze użytkowników mogą pośrednio wpływać na rankingi wyszukiwania. Poprawiając widoczność swoich profili na platformach społecznościowych, będziesz mógł zwiększyć swój zasięg, ponieważ więcej użytkowników zobaczy Twoje posty.

  1. Umieść w swojej treści unikalne słowa kluczowe

Blogi są idealnym sposobem na zwiększenie ruchu w witrynie. Aktywny i wysokiej jakości blog mówi wiele o Twojej marce jako całości. Dzięki zastosowaniu odpowiednich słów kluczowych możesz być znajdowany przez odbiorców. Jeśli chcesz odkryć unikalne frazy, to czas rozpocząć badanie najpopularniejszych słów kluczowych i wybrać coś dla siebie.

  1. Sprawdź, czy witryna jest kompatybilna z urządzeniami mobilnymi

Z pewnością zauważyłeś, że główne wyszukiwania odbywają się teraz za pośrednictwem urządzeń mobilnych, dlatego Twoja witryna musi być zoptymalizowana pod tym kątem. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, może to negatywnie wpłynąć na rankingi wyszukiwania witryny. Czasami wystarczy po prostu skorzystać z responsywnego projektu strony internetowej. To funkcja, która pozwala projektowi witryny internetowej skalować jej wymiary w zależności od używanego urządzenia. Jest to bardzo przydatne, ponieważ nie musisz tworzyć wtedy kilku zupełnie różnych stron WWW.

Jak zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania

Sprawdź: Czy jesteś gotowy na LaMDA?

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że teraz rozumiesz, dlaczego prowadzenie strony WWW jest tak ważne dla Twojego biznesu. Może warto poprosić o pomoc specjalistów w tym zakresie? Oni z pewnością będą wiedzieli, jak Ci pomóc!

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
Umów się na bezpłatną konsultację i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.

Oceń tekst
Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 7

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

Jak założyć i promować kanał na YouTube?
Jak założyć i promować kanał na YouTube?
Czy wiesz, że kanał na Youtube można pozycjonować? Choć na jego widoczność wpływa głównie zainteresowanie odbiorców, kilka sztuczek SEO może podbije widoczność Twoich filmów!
Co to jest marketing partyzancki (guerilla marketing)?
Co to jest marketing partyzancki (guerilla marketing)?
Marketing partyzancki to świetny sposób na budowanie pozytywnego wizerunku marki. Warto więc wiedzieć, na czym polega i jak go wykorzystać!
Automatyzacja marketingu, czyli łatwy system zwiększania sprzedaży
Automatyzacja marketingu, czyli łatwy system zwiększania sprzedaży
Zajmujesz się sprzedażą produktów w internecie? Działania marketingowe spędzają Ci sen z powiek? Mamy rozwiązanie! Koniecznie czytaj dalej.

Rozpocznij

od bezpłatnej
konsultacji SEO

Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

  • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
  • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
  • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

    Chcesz poznać
    ofertę?
    Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
    Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
    Wysyłanie
    Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
    Rozpocznij chat
    Zamów rozmowę
    Umów spotkanie