Treści wideo są obecnie najbardziej popularną formą przekazu. Okazuje się, że są one bardziej zapadające w pamięć i atrakcyjniejsze niż zwykłe treści na stronie internetowej. Jednak musisz wiedzieć, że treści wideo są w stanie wpłynąć bardzo mocno na Twoje pozycjonowanie strony www.
Musisz pamiętać, że filmy przyciągają internautów. Poszukują oni nie tylko rozrywki, ale i informacji, które będą dla nich proste do przyswojenia. Jak można zauważyć, Google stale monitoruje zmiany w upodobaniach użytkowników Internetu. Dlatego, w celu zaspokojenia odbiorców, zaczynają pozycjonować przede wszystkim treści wideo najwyżej.
Tak jak w przypadku zwykłych treści, tutaj również, aby zaistnieć w świecie marketingu internetowego, trzeba tworzyć wartościowe treści, to nie może być obojętnie, jaki filmik. Musi to być po prostu spójne!
Czytaj dalej, a zobaczysz, dlatego strony internetowe z treściami wideo są lepsze od konkurencji!
Jeżeli jeszcze nie wiesz, to pamiętaj, że Google analizuje każde strony internetowe i bierze pod uwagę wiele czynników, które mają wpływ na pozycjonowanie witryny w wynikach wyszukiwania. Oceniając trafność Twojej witryny dla konkretnego słowa kluczowego, bierze pod uwagę wideo, tekst oraz obraz. Jeżeli zapewnisz swojej stronie wszystkie te trzy przekazy, to z pewnością poprawisz pozycję w rankingu wyszukiwań Google’a. Pokażesz w ten sposób algorytmom, że nie jesteś monotonny, a Twoje treści są zróżnicowane, dlatego inni nie będą się u Ciebie nudzić!
Jak w przypadku zwykłych treści, tutaj słowa kluczowe również mają duże znaczenie, dlatego przeprowadź analizę słów kluczowych, pomoże to Ci zrozumieć, co potrzebują Twoi odbiorcy. Kiedy już będziesz znał odpowiedź, to po prostu umieść te odpowiednie w metatagach filmu, w trakcie publikacji filmu na stronie. Z pewnością zobaczysz różnicę!
Warto dodawać również transkrypcję do swoich filmów. Z pewnością pomaga, to niektórym osobom z Twojej grupy docelowej, ale my się skupiamy na SEO, a dodając napisy, możesz umieścić w nich o wiele więcej słów kluczowych, które Google zauważy! Z pewnością pomoże to Twojej firmie w lepszej pozycji w rankingu wyszukiwań, więc zaczniesz generować większy ruch na stronie.
Z pewnością chcesz, aby Twoje treści były udostępniane przez innych, najlepiej znanych internetowych twórców. Może dlatego zacznij tworzyć takie treści wideo, które będą oni chcieli rozpowszechniać. Z pewnością pomoże Ci to wpłynąć na rozpoznawalność marki… a to jest chyba Twój priorytet.
Jeżeli chcesz, aby Twoja strona odnosiła jeszcze większe korzyści, to zachęcaj swoich odbiorców do interakcji. Czasami wystarczy mała zachęta w postaci zniżki lub otrzymania czegoś gratis, aby odwiedzić witrynę bezpośrednio!
Musisz także pamiętać o tym, aby zachować spójność swojej marki w filmach przez Ciebie tworzonych, dlatego w tym celu stosuj odpowiednią kolorystykę oraz umieść logo firmy na początku i na końcu filmu.
Utożsamiaj się ze swoimi treściami wideo! Stwórz je w taki sposób, aby być z nich dumnym!
Media społecznościowe są obecnie bardzo popularną formą interakcji i kontaktu z innymi. Dlatego ważne jest, aby tam również udostępniać swoje treści wideo, ponieważ jest to idealny sposób, aby wpłynąć na masy i zaangażować publiczność do konkretnych działań.
Musisz wiedzieć, że dzięki udostępnianiu treści wideo w mediach społecznościowych zwiększysz swoją szansę na kliknięcia i interakcje! Treści wideo, to świetny sposób na zwiększenie zaangażowania, co z pewnością przynosi korzyści w pozycjonowaniu Twojej strony WWW. Nie ważne, w jakiej branży działasz, ważne jest, aby tworzyć wartościowe i angażujące treści, które zainspirują odbiorców.
Istnieje również relacja na żywo, która może okazać się równie dobrym pomysłem, co filmik. Twoi odbiorcy mogą na żywo komentować, reagować i zadawać pytania, na które Ty możesz bezpośrednio im odpowiedzieć i ich zauważyć!
Nie tylko jakość ma znaczenie, ale i wygląd! Na Facebooku kwadratowe filmy mają około 30% więcej wyświetleń niż zwykłe filmy poziome. Pamiętaj również, że prawie 90% treści wideo oglądanych jest przez odbiorców bez dźwięku. Dlatego ważne są napisy, nie tylko dla SEO, ale żeby odbiorca lepiej zaangażował się w Twój przekaz i włączył dźwięk!
Upewnij się, jakie formaty są skuteczne na konkretnych social mediach, a Twoje treści staną się skuteczne!
Musisz wiedzieć, że Google analizuje również czas, który spędza użytkownik na Twojej stronie i to pomaga mu ocenić, czy Twoje treści są przydatne i czy warto pokazywać je innym. Jeżeli ktoś pozostaje dłużej w witrynie, to w tym momencie dla algorytmu Google’a jest to informacja, że użytkownik znalazł tam potrzebne dla siebie informacje. Im dłużej zostają w witrynie, tym lepiej strona odpowiada ich zapytaniom.
Dzięki udostępnianiu treści wideo, twoi odbiorcy pozostaną na dłużej w witrynie, ponieważ będą musieli obejrzeć zamieszczony filmik, a jak wiadomo, zwiększa to ilość czasu. Poprawi to z pewnością Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Zacznij tworzyć już dziś, a zobaczysz, jak szybko przyciągniesz odbiorców!
Musisz być konsekwentny w swoich działaniach i nie poddawać się, jeżeli coś nie wyjdzie od razu… publikowanie pojedynczych filmików, z co gorsza tylko jednym wyszukanym przez Ciebie słowem kluczowym, nie przyniesie Ci sukcesu. Dlatego pamiętaj, żeby być aktywnym i publikować treści wideo jak najczęściej.
Tworzenie filmów w Internecie, jak mogłeś zauważyć, mocno wpływa na Twoją pozycję w wynikach wyszukiwania. Treści wideo są obecnie najbardziej popularnym środkiem przekazu. Jeżeli jeszcze nie zacząłeś tworzyć swojego contentu, to może najwyższy czas to zmienić?
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, to skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO dzięki nam! Czekamy na Ciebie!
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.