Coraz większą popularnością odznaczają się reklamy zaaranżowane w modelu Programmatic. Za jego sprawą jesteś w stanie dotrzeć do własnej grupy docelowej, angażując w ten proces zdecydowanie mniej wysiłku. Co jeszcze sprawia, że warto skorzystać z potencjału, który w nim drzemie? Przekonaj się sam i sprawdź informacje na temat funkcjonalności tego systemu.
Najprościej rzecz ujmując, Programmatic oznacza zautomatyzowany system zakupu i sprzedaży zaaranżowany w powierzchni reklamowej. Do składowych zaliczane są:
Aby zrozumieć funkcjonalność innowacyjnego systemu dedykowanego automatyzacji sprzedaży i zakupu reklamy w sieci internetowej, zebraliśmy kilka fundamentalnych różnic pomiędzy tradycyjnym modelem a Programmatic. Koniecznie zapoznaj się z opracowanym przez nas zbiorem informacji.
W nowatorskim systemie Programmatic nabycie reklamy odbywa się w chwili wyświetlenia przekazu reklamowego. Wówczas możesz dokonać zakupu odsłony i to nabywca decyduje, które konkretnie odsłony reklamy chce kupić. Jak sytuacja wygląda w przypadku tradycyjnej formy zakupu? Otóż nabywca podaje określoną ilość emisji, a wydawca zajmuje się zarządzaniem wyświetlanych reklam.
Wśród kolejnych różnic warto zwrócić uwagę na moment doprecyzowania określonych kwot. Przy tradycyjnych zakupach cenę ustala się jeszcze przed finalizacją transakcji. Z kolei Programmatic oferuje możliwość doprecyzowania stawek zarówno przed, jak i w realnym czasie przeprowadzanej aukcji (RTB). W rezultacie znacznym modyfikacjom podlega elastyczność rynku, a ceny odzwierciedlają rzeczywisty stan rzeczy, bazując na wartościach popytu i podaży.
Dużym atutem Programmatic jest możliwość targetowania. Podczas całego procesu istnieje możliwość podjęcia decyzji o zakupie bądź zaniechaniu nabycia określonej odsłony. Tak naprawdę wszystko zależy od poziomu wiedzy osoby, która będzie miała styczność z danym komunikatem reklamowym. Dzięki tej funkcji zarządzanie reklamami staje się dokładniejsze i zależne od kompetencji indywidualnych osób.
Aby w pełni zobrazować znaczenie innowacyjnego modelu zakupu, warto przedstawić kilka kluczowych argumentów przemawiających za tym rozwiązaniem. Oto korzyści idące w parze z systemem Programmatic. Nie zwlekaj, przeanalizuj argumenty przemawiające “za” zaangażowaniem się w korzystanie z tego systemu.
Plusem w modelu reklam programatycznych jest gwarancja bezpieczeństwa, zapewniona przez kodeks i rozwiązania weryfikujące poprawność działania systemu. Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic precyzuje standardy i pożądane praktyki skierowane do wszelkich podmiotów uczestniczących w procesie automatycznej reklamy.
Niektóre serwisy mają wkład w planowanie komunikatów reklamowych Programmatic. Jedną z opcji jest system analizy kampanii reklamowych, pozwalający zweryfikować wszelkie dane dotyczące wyświetleń, kliknięć czy wielkości współczynnika odrzuceń.
Im bardziej zautomatyzowane są kampanie reklamowe, tym większe prawdopodobieństwo biznesowego sukcesu. Sięgnij zatem po reklamę displayową i skorzystaj z zasobów Programmatic Ads!
Chcesz zwiększyć swoją widoczność w sieci? Skontaktuj się z naszą agencją SEO.
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.