Dlaczego niektóre strategie SEO nie przynoszą rezultatów Twojej stronie internetowej?

Dlaczego niektóre strategie SEO nie przynoszą rezultatów Twojej stronie internetowej?

Mikael Blomkvist / pexels.com

Niektórzy ludzie uważają, że SEO jest całkowitą stratą czasu i pieniędzy, która nie zapewnia pożądanych rezultatów firmie. Właściciele małych firm uważają, że ​​SEO jest kosztowne i przeznaczona tylko dla dużych firm dysponujących ogromnymi funduszami. Pamiętaj, że SEO bez odpowiedniej strategii nigdy nie przyniesie pożądanych rezultatów firmie. Pominięcie podstawowych czynności w działaniach SEO, tylko doprowadzi do utraty interesu. Poniżej postaraliśmy się wymienić kilka podstawowych i bardzo ważnych działań, które często są przyczyną niepowodzenia strategii SEO.

SEO - co robisz źle?

Żeby działać w sieci jak najlepiej, ważne jest aby znać nie tylko działające strategie, ale również warto poznać te sytuacje, które mogą sprawić, że optymalizacja pod kątem wyszukiwarek nie do końca pójdzie po naszej myśli.

Brak długoterminowych działań

Musisz wiedzieć, że plany działań SEO są często ograniczone ramami czasowymi, takimi jak sześć miesięcy lub rok, ponieważ wielu klientów nie dostrzega potrzeby utrzymania działań SEO po okresie osiągnięcia celu, jakim jest wysoka pozycja w rankingu wyników wyszukiwania. Często jest tak, że właściciele witryn stosują niewłaściwą taktykę SEO, co oczywiście przyniesie niewiele lub nie przyniesie żadnych rezultatów. Właściwa strategia SEO polega na ciągłym działaniu, tak długo, jak długo będzie istniała Twoja firma.

Podejmowanie działań, które nie mają sensu

Często jest tak, że właściciele firm podejmują działania SEO, ale nie mają odpowiedniej strategii, aby osiągnąć pożądane efekty. Dzieje się tak, dlatego, że ludzie wierzą w to, że SEO jest za trudne, żeby je zrozumieć. Są po prostu przekonani, że nauka tego po prostu nie jest wymagana. Przedsiębiorcy działają w ciemno i do końca nie wiedzą, czy robią to dobrze. Aby Twoja kampania marketingowa SEO była skuteczna, konieczne jest odpowiednie planowanie i strategia. Plan musi zawierać kluczowe produkty lub usługi, odbiorców, do których należy skierować kampanię, cele, które wyznaczyłeś sobie do osiągnięcia, oraz każdy możliwy szczegół dotyczący Twojej firmy.

Słabej jakości treści na stronie WWW

Wiele przedsiębiorców, którzy prowadzą swoje strony internetowe, nie zdaje sobie sprawy, jak ważna jest wysokiej jakości treść w witrynie. Często nie skupiają się na tym i słowa kluczowe dobierane są w sposób losowy, a treść nie jest oryginalna, trafna, interesująca, ani wartościowa na tyle, aby przyciągnąć i zatrzymać uwagę potencjalnych odbiorców. Odpowiedniej jakości treść nabrała ogromnego znaczenia w dzisiejszym marketingu internetowym. Musisz pamiętać, że algorytmy wyszukiwarek, są często aktualizowane, aby zapewnić oryginalną, wysokiej jakości i trafną treść, a co za tym idzie wyższą pozycję takich stron w wynikach wyszukiwania. Najwyższy czas zwrócić uwagę na ten aspekt witryny i rozwiązać te problemy już teraz.

Brak sprawdzenia spójności działań SEO

Planując działania SEO, przedsiębiorcy popełniają duży błąd, ponieważ nie sprawdzają, czy są one spójne i pozwalają na maksymalne zaangażowanie. Skupiają się one po prostu na budowaniu losowych linków z wybranych odpowiednich witryn. To tylko tymczasowo poprawia pozycję strony w wynikach wyszukiwania i nie utrzymuje jej. Aby uzyskać silną konwersję na stronie WWW przez cały okres prowadzenia firmy, konieczna jest spójność działań. Dobra strategia SEO musi być w pełni zsynchronizowana z nowymi, stale zmieniającymi się algorytmami Google.

Źródło: Polina Kovaleva / pexels.com

Niezaplanowany projekt strony internetowej

Musisz wiedzieć, że większość przedsiębiorców koncentruje się na wykorzystaniu strategii SEO w celu zwiększenia ruchu w swojej witrynie. Nie rozumieją, jak ważne jest dobre wrażenie odbiorcy podczas odwiedzania strony internetowej. Już w samym projekcie witryny często brakuje jakiegokolwiek działania SEO. Prowadzi to do niezadowolenia użytkowników, co zgodnie z zasadami Google prowadzi do surowej kary ze znacznie niższą pozycją w rankingu. Dlatego każdy projekt witryny musi uwzględniać odpowiednie słowa kluczowe, adres URL strony docelowej, nawigację, czy angażujące treści i grafiki. Zawsze zaleca się testowanie widoczności strony przez użytkownika za pomocą różnych narzędzi lub za pomocą recenzji odbiorców testowych i uzyskiwania od nich odpowiednich informacji na temat strony internetowej.

Źle dobrane słowa kluczowe

Często przedsiębiorcy, którzy prowadzą swoje strony internetowe, posługują się tymi słowami kluczowymi, które zostały przekazane przez agencję SEO już jakiś czas temu. Niestety po pewnym czasie mogą one już nie być aktywne i nie mieć żadnej wartości w świecie SEO. Wybór i optymalizacja niewłaściwych słów kluczowych jest często najczęstszą przyczyną nieudanej kampanii SEO, ponieważ treść nie dociera wtedy do docelowej grupy odbiorców, przez co nie jest generowana sprzedaż produktów, czy usług. Aby uzyskać najlepsze słowa kluczowe, musisz wybrać dobrą agencję SEO albo samodzielnie przeanalizować słowa kluczowe za pomocą odpowiedniego narzędzia do analizy słów kluczowych. Jednocześnie nie zaszkodzi przyjrzeć się słowom kluczowym używanym przez konkurencyjne firmy w branży. Zobaczysz, że optymalizacja odpowiednich słów kluczowych przyniesie pożądane rezultaty.

Sprawdź: O czym pamiętać, planując strategię lokalnego SEO?

Podsumowanie

Mamy nadzieję, że nasze wskazówki dotyczące błędów w działaniach SEO przydadzą Ci się w przyszłości. Dzięki nim możesz w łatwy sposób uchronić swoje działania SEO przed niepowodzeniem.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat marketingu internetowego, to skontaktuj się z nami już teraz. Chętnie umówimy się z Tobą na bezpłatną konsultację i ustalimy szczegóły naszej współpracy. Odkryj skuteczną strategię SEO razem z nami! Czekamy na Ciebie!

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Kategoria: Pozycjonowanie
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 8
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jaką rolę w SEO odgrywa Meta Title Tag?

    Jaką rolę w SEO odgrywa Meta Title Tag?

    Chcesz przyciągnąć uwagę użytkownika na karcie wyników wyszukiwania? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak mogą Ci w tym pomóc tagi tytułu.
    Jak korzystać z parametrów UTM?

    Jak korzystać z parametrów UTM?

    Parametry UTM są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, dlatego zebraliśmy wszystkie informacje na ich temat w jednym miejscu.
    Jak ulepszyć profil w Google Moja Firma?

    Jak ulepszyć profil w Google Moja Firma?

    Jeśli nigdy nie słyszałeś o profilu w Google Moja firma, to najwyższy czas dowiedzieć się więcej na temat tego wspaniałego narzędzia od Google!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Wysyłanie

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
        Wysyłanie
        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę