DARMOWY AUDYT SEO

Duże zmiany w indeksacji

Duże zmiany w indeksacji

To ostatni odcinek naszych SEO Newsów… w takiej formie. Od kolejnego odcinka przechodzimy w tryb dwutygodniowy, ale spokojnie: zmniejszamy nieco częstotliwość, ale na pewno nie poziom.

Jak zdobyć grafiki produktów w SERP-ach?

Co trzeba zrobić, aby mieć grafiki produktów w serp-ach? Odpowiedź jest bardzo prosta: NIC. Algorytm Google sam wybiera jakie grafiki i gdzie się pojawią. Na ten moment jedyne, co możemy w tym temacie zrobić, to za pomocą meta tagu wskazać, żeby Google.. nie korzystało z grafik. Niebawem może jednak powstać dokumentacja na ten temat.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-on-product-images-snippets-schema-32807.html

Nowy tag robots

Google wprowadza nowy tag robots. Tag o nazwie indexifembedded daje witrynom większą kontrolę nad indeksowaniem. Za jego pomocą możemy nakazać Google indeksowanie treści na stronie tylko wtedy, gdy jest ona osadzona za pomocą elementów iframe i podobnych tagów HTML.

Znacznik indexifembedded zastępuje znacznik noindex. Czyli możemy użyć noindex, aby cały adres URL nie pojawiał się w wynikach wyszukiwania, i zastosować tag indexifembedded, aby dany fragment treści został zindeksowany, gdy jest osadzony na innej stronie internetowej.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-indexifembedded-robots-tag/434396/#close

Google rozważa rzadsze indeksowanie

Google rozważa zmniejszenie częstotliwości indeksowania stron internetowych. Powód? Ekologia.

Pomysł wynika głównie z chęci oszczędzania energii, a tym samym większej dbałości o naszą planetę. Poza tym, jak wskazuje Gary Ilyes, niektóre „powroty” nie mają sensu. Chodzi między innymi o odświeżanie podstron typu „o nas”, czy też trafiające się czasami bez wyraźnego powodu 404-ki. Pozostaje mieć nadzieję, że przyspieszy to indeksację.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-crawl-rate/434265/

iCEA Group
Jako iCEA Group jesteśmy czołową agencją SEO w Polsce, z siedzibą w Poznaniu, specjalizującą się w biznesowym podejściu do pozycjonowania stron internetowych. Od 2007 roku ustanawiamy standardy w branży SEO/SEM i z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 6

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Podstawy pozycjonowania – od czego zacząć, by uzyskać najlepsze efekty? Etap I: dobór fraz kluczowych i planowanie treści
    Podstawy pozycjonowania – od czego zacząć, by uzyskać najlepsze efekty? Etap I: dobór fraz kluczowych i planowanie treści
    Podstawy SEO są niezbędne, jeśli chcesz być widoczny w sieci. Dziś podpowiadamy, jak tworzyć dobre treści i w jaki sposób zdefiniować słowa kluczowe, by klienci trafili właśnie do Ciebie.
    Wartość blogosfery
    Wartość blogosfery
    Blogi – niegdyś kojarzone wyłącznie z prywatnymi wpisami, dziś są strategią marketingową dla marek. Jak wykorzystać je jako narzędzie do zaznaczania obecności w sieci?
    Globalizacja a SEO – pozycjonowanie zagraniczne
    Globalizacja a SEO – pozycjonowanie zagraniczne
    Prowadzisz stronę internetową i chcesz przenieść się na arenę międzynarodową? Wykorzystaj w tym celu strategie pozycjonowania zagranicznego (globalne SEO).

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę