Duże zmiany w indeksacji

Duże zmiany w indeksacji

To ostatni odcinek naszych SEO Newsów… w takiej formie. Od kolejnego odcinka przechodzimy w tryb dwutygodniowy, ale spokojnie: zmniejszamy nieco częstotliwość, ale na pewno nie poziom.

Jak zdobyć grafiki produktów w SERP-ach?

Co trzeba zrobić, aby mieć grafiki produktów w serp-ach? Odpowiedź jest bardzo prosta: NIC. Algorytm Google sam wybiera jakie grafiki i gdzie się pojawią. Na ten moment jedyne, co możemy w tym temacie zrobić, to za pomocą meta tagu wskazać, żeby Google.. nie korzystało z grafik. Niebawem może jednak powstać dokumentacja na ten temat.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-on-product-images-snippets-schema-32807.html

Nowy tag robots

Google wprowadza nowy tag robots. Tag o nazwie indexifembedded daje witrynom większą kontrolę nad indeksowaniem. Za jego pomocą możemy nakazać Google indeksowanie treści na stronie tylko wtedy, gdy jest ona osadzona za pomocą elementów iframe i podobnych tagów HTML.

Znacznik indexifembedded zastępuje znacznik noindex. Czyli możemy użyć noindex, aby cały adres URL nie pojawiał się w wynikach wyszukiwania, i zastosować tag indexifembedded, aby dany fragment treści został zindeksowany, gdy jest osadzony na innej stronie internetowej.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-indexifembedded-robots-tag/434396/#close

Google rozważa rzadsze indeksowanie

Google rozważa zmniejszenie częstotliwości indeksowania stron internetowych. Powód? Ekologia.

Pomysł wynika głównie z chęci oszczędzania energii, a tym samym większej dbałości o naszą planetę. Poza tym, jak wskazuje Gary Ilyes, niektóre „powroty” nie mają sensu. Chodzi między innymi o odświeżanie podstron typu „o nas”, czy też trafiające się czasami bez wyraźnego powodu 404-ki. Pozostaje mieć nadzieję, że przyspieszy to indeksację.

Źródło:

https://www.searchenginejournal.com/google-crawl-rate/434265/

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 - Liczba ocen: 1
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak prawidłowo budować linki? – część 1

    Jak prawidłowo budować linki? – część 1

    Linki zwrotne są niezbędne podczas każdej strategii SEO w witrynie. Dlatego zadbaj ich o prawidłowe generowanie już teraz!
    Linki dofollow a nofollow. Czym się różnią?

    Linki dofollow a nofollow. Czym się różnią?

    Linki prowadzące do Twojej witryny mogą mieć różne atrybuty. Czym różnią się linki dofollow i nofollow? Kiedy z nich korzystać? Sprawdź to z nami.
    Zwiększ ruch na swojej stronie dzięki SEO

    Zwiększ ruch na swojej stronie dzięki SEO

    Prowadzisz stronę internetową i chcesz zwiększyć liczbę jej odbiorców, ale nie wiesz jak? Sprawdź jak wykorzystać w tym celu optymalizację treści!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę