E-Commerce
Czym jest efekt ROPO?
Poszukujesz produktu w internecie, czytasz o nim opinie, porównujesz różne opcje, a ostatecznie i tak nie decydujesz się na zamówienie […]
Świąteczne szaleństwo zakupowe – plan dla e-commerce last minute
Grudzień to specyficzny czas zarówno dla kupujących, jak i sprzedających. W tym roku większość zakupów prezentowych przeniosła się do internetu. […]
Psychologiczne sztuczki szansą na zwiększenie konwersji?
Każdy właściciel biznesu szuka skutecznych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Wydatki na marketing z roku na roku rosną, nastąpiła jedynie alokacja […]
Na czym polega real-time marketing?
Czasami skutecznym sposobem na akcję marketingową jest wykorzystanie wydarzenia lub trendu, o którym jest aktualnie głośno w internecie. Szybka reakcja […]
Porównanie sklepów internetowych
Gdy chcemy założyć sklep internetowy, stoimy przed wieloma dylematami. Jednym z najważniejszych dylematów jaki stoi przed nami to wybór odpowiedniego […]
Marketing automation w najlepszej odsłonie, czyli CRM dla e-commerce od edrone
Osoby obserwujące świat e-commerce z daleka, widzieć go mogą jako transparentną platformę do wygodnego zawierania transakcji. Prosto, szybko, łatwo – […]