Facebook Ads to treści sponsorowane, wyświetlane użytkownikom na platformie społecznościowej. Mogą mieć formę reklam wizualnych i tekstowych lub formularzy. Są dopasowane do zainteresowań grupy docelowej. Reklama na Facebooku umożliwia reklamodawcom docieranie do osób potencjalnie zainteresowanych ich produktem.
W menedżerze reklam Facebook znajdziemy ogromne możliwości form reklamowych. Jedną z nich jest Facebook Lead Ads, czyli inaczej kampanie kontaktowe, reklamy skierowane na pozyskiwanie leadów. Lead Ads pozyskuje dane od potencjalnych klientów za pomocą formularza kontaktowego. Wśród tych danych mogą się znaleźć:
Tę formę kampanii wyróżnia szybkość aktywowania. Nie potrzebujemy dodatkowych landing page czy pomocy programisty. Wszystko możemy „wyklikać” w panelu.
Reklamy formularzowe będą odpowiednie dla każdego biznesu, w którym chcemy pozyskać kontakty sprzedażowe.
a) Użytkownik Facebooka, czyli Twój potencjalny klient, widzi reklamę kontaktową – przygotowany przez Ciebie formularz.
b) Użytkownik jest zainteresowany proponowaną przez Ciebie usługą lub oferowanym produktem i wypełnia pola (część z nich jest zazwyczaj automatycznie wypełniona).
c) Po kliknięciu przez klienta “Wyślij” następuje przesłanie danych z formularza. Są one dostępne w panelu reklamy na Facebooku.
d) Po przeprowadzonej kampanii analizujesz koszty pozyskania leadów i sprawdzasz, czy kampanie Lead Ads sprawdzają się w przypadku Twojego produktu lub Twojej usługi.
Callback24 i Facebook Lead Ads – oddzwaniaj do klientów w 15 sekund!
Callback24 to widget zwiększający sprzedaż i usprawniający proces obsługi klienta.
Integracja Callback24 z Facebook Lead Ads pozwala oddzwaniać do klientów w ciągu 15 sekund.
Nie musisz logować się do Facebooka i pobierać danych potencjalnych klientów. Oddzwonisz do nich natychmiast, jak tylko wyślą formularz. Aplikacja działa samoczynnie. Dzięki temu możesz zyskać przewagę względem konkurencji!
Możesz również włączyć integrację z wybranym systemem CRM, wówczas dane będą trafiać bezpośrednio do wybranego systemu.
Integracja jest prosta, nie wymaga pomocy programisty. Jedyne, czego potrzebujesz, to dostęp do fanpage i skonfigurowanej kampanii Facebook Lead Ads. Nasi specjaliści chętnie pomogą.
Facebook Lead Ads, widget Callback24 oraz odpowiednie budżety są bardzo pomocne w pozyskiwaniu klientów. Niemniej, warto pamiętać, że marketing to całokształt działań pełnej organizacji – wszystkich pracowników.
Zainteresował Cię wpis? W takim razie zapraszamy do kontaktu z naszą agencją SEO.
Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?
Rozpocznij
od bezpłatnej
konsultacji SEO
Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.