alt dla ikony

Zobacz co w sieci piszczy

Zostaliśmy wyróżnieni w ponad 140
artykułach prasowych, oto kilka z nich.

Biznes, hobby i social media. Jak zbudować popularność w sieci?

alt dla obrazka

Robisz niesamowite rzeczy i chciałbyś dać się poznać światu? Prowadzisz firmę, której produkty lub usługi mogą zachwycić nowoczesnych, dynamicznych konsumentów? W obu tych życiowych sytuacjach, musisz zadbać o marketing i reklamę w social...

Czytaj dalej

SEO i UX, czyli jak przyciągnąć i zatrzymać na swojej stronie klientów?

alt dla obrazka

Jak najdłuższe utrzymanie klienta na firmowej stronie to cel każdego, kto posiada biznes oparty na działalności w internecie. Najpierw jednak trzeba wspomnianego klienta przyciągnąć, a to nie uda się, jeżeli nie będziemy wystarczająco widoczni w sieci. Jak więc nie zostać przeoczonym...

Czytaj dalej

Psychologia i kultura. Jak wpływają na nasze zachowania w sieci?

alt dla obrazka

Dziedziny, które niezmiennie wpływają na nasze postrzeganie rzeczywistości, a mianowicie psychologia i kultura, decydują o tym, jak odbieramy świat, także ten wirtualny. W jaki sposób dokładnie oddziałują na nasze zachowania w...

Czytaj dalej

Znajdź swoją grupę docelową i zwiększ sprzedaż dzięki pozycjonowaniu!

alt dla obrazka

Budowanie pozycji swojej marki na rynku musi być realizowane w zgodzie z określoną, odgórnie przyjętą strategią. Jej najistotniejszymi, a jednocześnie najbardziej podstawowymi elementami są określenie grupy docelowej oraz zadbanie o odpowiednie pozycjonowanie. Jeśli o to zadbamy, to...

Czytaj dalej

Dlaczego udany biznes idzie w parze z dobrym SEO?

alt dla obrazka

Prowadzenie biznesu bez zadbania o dobre SEO to zadanie iście karkołomne. Choćby nasz produkt czy usługa były najwyższej jakości, to przecież nic na nich nie zarobimy, jeżeli nie uda nam się dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Co zatem zrobić, by nasze treści były...

Czytaj dalej

Co warto wiedzieć o reklamach w wyszukiwarce Google?

alt dla obrazka

W obecnych czasach nikogo już nie zadziwia fakt obecności reklam w internecie. Są one powszechne, a do tego całkiem przydatne, za sprawą czasem wręcz doskonałego dopasowania przekazu do naszych potrzeb, czego świetnym przykładem są reklamy w wyszukiwarce...

Czytaj dalej

5 błędów, których więcej nie popełnisz przy pozycjonowaniu swojej strony

alt dla obrazka

Pozycjonowanie stron jest sztuką, która wymaga dokładności, sumienności i umiejętności planowania. Siłą rzeczy, przy tak kompleksowych działaniach, ryzyko popełnienia pewnych błędów jest więcej niż realne. Czego należy unikać, by nie sabotować własnych wysiłków zmierzających...

Czytaj dalej

Powiedz to obrazem: jak grafiki mogą wspomóc pozycjonowanie?

alt dla obrazka

Każdy tekst opublikowany w sieci, który ma zainteresować sobą potencjalnych czytelników musi być nie tylko ciekawy i dobrze napisany, ale również przyozdobiony jakimś zdjęciem lub grafiką. To wyraźnie wpływa na estetykę oraz odbiór treści, ale ma również wartość UX-ową, a nawet...

Czytaj dalej

Istnieje co najmniej 5 powodów, dla których Twoja firma potrzebuje SEO

alt dla obrazka

Niegdyś kontaktu do przedsiębiorców i różnego rodzaju specjalistów poszukiwało się w książkach telefonicznych. Dziś zakupy robimy online, a usługi outsourcingujemy, więc rolę tradycyjnego, liczącego kilkaset stron tomu z numerami telefonów zajął internet. Współczesne firmy...

Czytaj dalej

Facebook jako konieczność w komunikacji z klientami

alt dla obrazka

Social media są dziś integralną częścią naszego życia. To fakt, z którym nie można polemizować. Początkowo możliwości rozmaitych serwisów społecznościowych były mocno ograniczone i skupiały się na pomocy w utrzymywaniu kontaktów ze znajomymi i przyjaciółmi. Dziś jednak, na...

Czytaj dalej

Dlaczego małe firmy boją się rozpocząć kampanię opartą o SEO?

alt dla obrazka

Cyfrowy świat, kiedyś tak niedostępny, jest dziś dla nas najważniejszy w wielu dziedzinach życia. Współcześnie nie jesteśmy w stanie wyobrazić sobie naszej codzienności bez wyszukiwarek internetowych, social media czy komunikatorów internetowych wszelkiej maści. Pytanie, dlaczego...

Czytaj dalej

Dlaczego UX jest kluczowe dla przyszłości SEO?

alt dla obrazka

Osobę potencjalnie zainteresowaną naszymi usługami należy u siebie zatrzymać i sprawić, by wróciła do nas w najbliższym czasie. Brzmi jak opis działania dyrektora dużego sklepu? Pewnie tak, jednak dokładnie takie same zadania czekają na tych, którzy zajmują się UX w kontekście...

Czytaj dalej

WordPress czy Joomla!, w co się lepiej wgryźć?

alt dla obrazka

Nie od dziś wiadomo, że własna strona internetowa to niewątpliwy atut każdego przedsiębiorstwa. Szczególnie dziś, chcąc zaistnieć na rynku musimy istnieć również w Internecie. Stąd też wiele firm decyduje się na zatrudnienie informatyka. Ten natomiast wraz z pomocą grafika...

Czytaj dalej

Rola psychologii w marketingu online

alt dla obrazka

Niektórzy bezwiednie traktują marketing jako integralną część życia człowieka w XXI w., natomiast profesjonalne agencje marketingowe spędzają każdą chwilę na tym, by znaleźć najlepszy sposób dotarcia do potencjalnego...

Czytaj dalej

Wszyscy jesteśmy artystami, czyli czy Instagram zapewni Ci rozgłos?

alt dla obrazka

Nie jest niczym niezwykłym posiadanie konta na Instagramie. Portal liczy sobie ponad pół miliarda użytkowników i nie zwalnia. Swój sukces zawdzięcza zarówno celebrytom, jak i przeciętnym użytkownikom. Wystarczy tylko pstryknąć fotkę, dobrać odpowiedni filtr oraz hasztagi. To co dalej...

Czytaj dalej

Bon appetit, czyli – czym jest SEO i jak wykorzystać je od kuchni?

alt dla obrazka

Każdy dobry kucharz wie co zrobić by danie było dobre. Zna się na tym ile i jakich przypraw dodać by potrawa miała idealny smak. Potrafi zrobić coś z niczego, a także wie w jaki sposób podać konkretne danie, by wyglądało nieziemsko. Ale dla kucharza jest ważne nie tylko przygotowanie...

Czytaj dalej

Reklama natywna a SEO

alt dla obrazka

Reklama jest zjawiskiem, które na co dzień towarzyszy każdemu z nas i to zarówno na ulicy, w telewizji, jak i w Internecie. Oczywistą kwestią jest, iż obecnie bez odpowiednio zrealizowanej kampanii reklamowej oraz działań z zakresu pozycjonowania strony internetowej, żadna firma nie...

Czytaj dalej

Trendy SEO na 2017 rok

alt dla obrazka

Nie od dzisiaj wiadomo, że istotnym elementem pozyskiwania nowych klientów jest pokazanie swojej firmy w internecie. Nie wystarczy jednak samo założenie strony internetowej. Posiadając już stronę, należy pamiętać, aby odpowiednio pozycjonować ją w wynikach wyszukiwania, czyli prowadzić...

Czytaj dalej

Nasze marki