Eksport i udostępnianie raportów w Google Analytics

Nierzadko aby ułatwić analizę danych warto utworzyć niestandardowe raporty, zawierające dokładnie te informacje, których w danej chwili potrzebujemy. Dodatkowym plusem […]

Aktualizacja istniejących reklam do formatu rozszerzonych reklam tekstowych

Jeżeli nie pamiętasz, kiedy ostatnio zmieniałeś swoje reklamy tekstowe w kampanii, to bardzo prawdopodobnym jest, że są to reklamy w […]

Tworzenie elastycznych reklam displayowych

Reklamy displayowe kryją w sobie prawdziwą mnogość opcji i oferują bardzo wiele możliwości dopasowania kształtu i formy do przekazu. Jak […]

Czego nie można reklamować w Google Ads?

System Google Ads to kompleksowe narzędzie do reklamowania w sieci za pomocą różnorodnych form treści (reklamy tekstowe, graficzne, wideo, e-mail […]

Tworzenie segmentów danych w Google Analytics

Segment to podzbiór danych w narzędziu Google Analytics. Przykładem mogą być użytkownicy wchodzący na stronę z konkretnego medium, np. organic […]

Przełączanie między nową i poprzednią wersją AdWords

Zapowiadane wielkie zmiany dotyczące interfejsu, nazwy czy logotypu zostały już jakiś czas temu wprowadzone. Mimo wszystko część użytkowników nadal korzysta […]

Skróty nowego interfejsu AdWords, które usprawnią Twoją pracę

Zapewne większość użytkowników systemu AdWords miała już styczność z nowym interfejsem. Przyzwyczajanie się do nowego systemu jest konieczne ponieważ wszystko […]

Niestandardowe segmenty w Google Analytics

Skuteczne prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowej AdWords nie mogą odbyć się bez analityki internetowej. Jednym z najbardziej użytecznych narzędzi w […]

Konfiguracja wyszukiwania w witrynie za pomocą Google Analytics

Informacja o wyszukiwaniach w witrynie pozwala przeanalizować potrzeby użytkowników i wprowadzić odpowiednie zmiany na stronie. Jeśli w czasie badania wyszukiwanych […]