obrazek alt

Jak powinna wyglądać struktura kampanii?

Od czego zacząć? Jak optymalizować konto?

Na jakie parametry zwracać szczególną uwagę?

To tylko przykładowe pytania, na które znajdziesz tutaj odpowiedzi. Lubimy dzielić się wiedzą, dlatego znajdziesz na naszej stronie mnóstwo regularnie udostępnianych materiałów o Google Ads.

Jako Partner Google pierwsi dowiadujemy się o wszystkich wprowadzanych zmianach i nowościach.

Jeżeli chcesz być na bieżąco – zaglądaj do nas!

Kursy Ads

Przełączanie między nową i poprzednią wersją AdWords

Zapowiadane wielkie zmiany dotyczące interfejsu, nazwy czy logotypu zostały już jakiś czas temu wprowadzone. Mimo wszystko część użytkowników nadal korzysta ze starszej wersji systemu lub częściowo wykorzystuje z niej dane i raporty.W związku z tym postanowiliśmy dla wszystkich...

Przeczytaj

Skróty nowego interfejsu AdWords, które usprawnią Twoją pracę

Zapewne większość użytkowników systemu AdWords miała już styczność z nowym interfejsem. Przyzwyczajanie się do nowego systemu jest konieczne ponieważ wszystko wskazuje na to, że Google rozpocznie wyłączanie starego widoku już w październiku tego roku.Przygotowaliśmy kilka...

Przeczytaj

Niestandardowe segmenty w Google Analytics

Skuteczne prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowej AdWords nie mogą odbyć się bez analityki internetowej. Jednym z najbardziej użytecznych narzędzi w tym celu jest Google Analytics.Szczegółowa analityka działań internetowych wymaga zaawansowanych metod zarządzania danymi...

Przeczytaj

Konfiguracja wyszukiwania w witrynie za pomocą Google Analytics

Informacja o wyszukiwaniach w witrynie pozwala przeanalizować potrzeby użytkowników i wprowadzić odpowiednie zmiany na stronie.Jeśli w czasie badania wyszukiwanych haseł poinformowano, że witryna zawiera informacje na ten temat - należy zająć się optymalizacją struktury strony oraz...

Przeczytaj

Śledzenie kampanii za pomocą kreatora adresów URL

Jedną z głównych zalet narzędzia Google Analytics jest możliwość mierzenia efektów praktycznie każdej kampanii przeprowadzonej w sieci. Po dodaniu kilku dodatkowych zmiennych do adresu URL baneru, czy linku w przesłanym do potencjalnego klienta e-mailu jesteśmy w stanie sprawdzić, ile...

Przeczytaj

Sprawdzanie wyświetlania reklam w różnych lokalizacjach oraz na różnych urządzeniach

Diagnostyka reklam to pierwsza rzecz, którą powinniśmy wykonać zaraz po uruchomieniu kampanii. W jaki sposób możemy to zrobić aby nie popsuć sobie statystyk?Wpisanie danej frazy w wyszukiwarce wiąże się przecież z odnotowaniem wyświetlenia danej reklamy przez system AdWords...

Przeczytaj

GTM: Śledzenie kliknięć na stronie internetowej

Google Tag Manager pozwala dodawać tagi na stronę internetową bez zmiany jej kodu źródłowego. Jedną z podstawowych metryk, którą można śledzić są “zdarzenia kliknięć”. Aby skonfigurować konwersję w Google Analytics, musimy mieć konta GA oraz GTM. Dla przykładu, pokażemy...

Przeczytaj

Włączanie raportów Dane demograficzne i Zainteresowania w Google Analytics

Google Analytics to nie tylko narzędzie które umożliwia pomiar liczby wejść i wielkości sprzedaży. Usługa zapewnia również bieżące informacje na temat użytkowników takie jak wiek, płeć czy zainteresowania. Lista funkcji jest naprawdę imponująca lecz musimy pamiętać, że część...

Przeczytaj

Tworzenie konta Google Tag Manager

Google Tag Manager - to narzędzie które coraz częściej instalujemy na naszych stronach internetowych. Do czego właściwie służy? Do zarządzania tagami na stronie internetowej i w aplikacjach mobilnych. Jest obecnie jednym z najchętniej używanych tego typu narzędzi, a jego popularność...

Przeczytaj

Jak skutecznie korzystać z narzędzia Google Analytics?

Zebranie odpowiedniej ilości wiarygodnych danych o Twoich klientach często wymaga wielu umiejętności, czasu, wysiłku czy pieniędzy. Tymczasem Google dał nam gotowe narzędzie dzięki któremu w świecie e-biznesu wszystkie te problemy znajdują rozwiązanie.Raporty z narzędzia Google...

Przeczytaj

Tworzenie DSA w Google AdWords

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) tworzą się automatycznie na podstawie treści strony internetowej...

Przeczytaj

Instalacja skryptów. Zepsute linki w kampanii AdWords

Dzisiaj opowiem, w jaki sposób można zautomatyzować sprawdzanie zepsutych linków w AdWords (błąd 404, 500 itd)...

Przeczytaj

Tworzenie listy remarketingowej z listą osób, które dodały produkt do koszyka, lecz nie dokonały transakcji

Nie śledząc użytkowników, którzy opuścili koszyk możemy stracić dużo potencjalnych klientów.Według badań- to idealni odbiorcy kampanii remarketingowej, których z wysokim prawdopodobieństwem możemy zachęcić do powrotu na ścieżkę zakupu! Poniżej pokażę, jak...

Przeczytaj

Własna kampania Google AdWords w 25 minut

1.  Załóż konto Google Adwords. (5 minut) Żeby założyć konto AdWords, przejdź na stronę adwords.google.pl i naciśnij przycisk Zacznij Teraz.Podaj swój e-mail oraz adres witryny i kliknij Dalej. 2. Twoja pierwsza kampania. (15 minut)Już masz własne konto...

Przeczytaj

Jak połączyć konto Google AdWords i Google Analytics

Konta Google AdWords i Google Analytics różnią się zdecydowanie swoją budową czy interfejsem. Mają najczęściej jednak jeden cel - pomoc w osiągnięciu określonych celów biznesowych. Niezwykle ważnym jest więc, aby połączyć obydwa narzędzia, co pomoże uzyskać o wiele więcej...

Przeczytaj

Funkcja Countdown w tekście reklamowym AdWords

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami jedną z możliwości AdWords – dodanie automatycznego odliczania czasu w tekście reklamowym dla kampanii w sieci wyszukiwania. Jest to proste w użyciu narzędzie, które w szybki sposób pozwoli uatrakcyjnić treść reklamy i zachęcić do kliknięcia...

Przeczytaj

Konfiguracja celów w Google Analytics

Decydując się na wykorzystanie kampanii Google AdWords czy też jakiejkolwiek formy promowania w sieci, chcielibyśmy wiedzieć, czy poszczególne działania przynoszą efekty i spełniają postawione cele. Internetowy gigant z Mountain View dał nam bezpłatnie idealne rozwiązanie, aby...

Przeczytaj

Nasze marki