obrazek alt

Jak powinna wyglądać struktura kampanii?

Od czego zacząć? Jak optymalizować konto?

Na jakie parametry zwracać szczególną uwagę?

To tylko przykładowe pytania, na które znajdziesz tutaj odpowiedzi. Lubimy dzielić się wiedzą, dlatego znajdziesz na naszej stronie mnóstwo regularnie udostępnianych materiałów o Google AdWords.

Jako Partner Google pierwsi dowiadujemy się o wszystkich wprowadzanych zmianach i nowościach.

Jeżeli chcesz być na bieżąco – zaglądaj do nas!

Kursy AdWords

Śledzenie kampanii za pomocą kreatora adresów URL

Jedną z głównych zalet narzędzia Google Analytics jest możliwość mierzenia efektów praktycznie każdej kampanii przeprowadzonej w sieci. Po dodaniu kilku dodatkowych zmiennych do adresu URL baneru, czy linku w przesłanym do potencjalnego klienta e-mailu jesteśmy w stanie sprawdzić, ile...

Przeczytaj

Sprawdzanie wyświetlania reklam w różnych lokalizacjach oraz na różnych urządzeniach

Diagnostyka reklam to pierwsza rzecz, którą powinniśmy wykonać zaraz po uruchomieniu kampanii. W jaki sposób możemy to zrobić aby nie popsuć sobie statystyk? Wpisanie danej frazy w wyszukiwarce wiąże się przecież z odnotowaniem wyświetlenia danej reklamy przez system AdWords...

Przeczytaj

GTM: Śledzenie kliknięć na stronie internetowej

Google Tag Manager pozwala dodawać tagi na stronę internetową bez zmiany jej kodu źródłowego. Jedną z podstawowych metryk, którą można śledzić są “zdarzenia kliknięć”. Aby skonfigurować konwersję w Google Analytics, musimy mieć konta GA oraz GTM. Dla przykładu, pokażemy...

Przeczytaj

Włączanie raportów Dane demograficzne i Zainteresowania w Google Analytics

Google Analytics to nie tylko narzędzie które umożliwia pomiar liczby wejść i wielkości sprzedaży. Usługa zapewnia również bieżące informacje na temat użytkowników takie jak wiek, płeć czy zainteresowania. Lista funkcji jest naprawdę imponująca lecz musimy pamiętać, że część...

Przeczytaj

Nasze produkty