Kursy Ads

Aktualizacja istniejących reklam do formatu rozszerzonych reklam tekstowych

Aktualizacja istniejących reklam do formatu rozszerzonych reklam tekstowych

Jeżeli nie pamiętasz, kiedy ostatnio zmieniałeś swoje reklamy tekstowe w kampanii, to bardzo prawdopodobnym jest, że są to reklamy w starej wersji, którą warto zaktualizować, do czego gorąco zachęcamy. W jaki sposób to zrobić? Przedstawimy wskazówki, zarówno dla starej wersji Google AdWords jak i dla nowej Google Ads.

Nowa wersja:

  • Zaloguj się na swoje konto w Google Ads,
  • W menu widocznym po lewej stronie wybierz Reklamy i rozszerzenia,
  • Następnym krokiem będzie najechanie wskaźnikiem myszy na reklamę tekstową, którą chcemy zmienić, a następnie kliknięcie w ikonę ołówka, która się pojawi przy wybranej reklamie.

W nowej wersji dostępne jest o wiele więcej znaków niż w poprzedniej. Uzupełnij wszystkie trzy nagłówki oraz dwa pola dla tekstów. Od teraz masz zdecydowanie więcej możliwości, aby dostarczyć odbiorcom wszystkich informacji, które chcesz przekazać. Gdy reklama będzie gotowa, kliknij w Zapisz reklamę.

Stara wersja systemu:

  • Zaloguj się na swoje konto w Google Ads,
  • Następnie wybierz kartę wybierz Kampanie i z menu po lewej wybierz w jakiej kampanii chcesz edytować reklamy,
  • Kliknij w kartę Reklamy,
  • Najedź kursorem myszy na reklamę tekstową, którą chcesz zmienić, a następnie wybierz Kopiuj i edytuj.

Gdy Twoja rozbudowana lub nowa reklama będzie już gotowa, kliknij Zapisz reklamę.

To wszystko w kontekście edycji starej i okrojonej wersji reklam. Pamiętaj jeszcze o kilku rzeczach:

  • Przemyśl treść reklamy, którą chcesz zamieścić,
  • Dobrze wykorzystaj możliwości rozszerzonej reklamy i wykorzystaj nowe, większe limity znaków,
  • Twórz minimum 3 wersje reklam na każdą grupę reklam, aby porównywać ich skuteczność,
  • Używaj rozszerzeń reklam.
Oceń
Przemysław Jankowski Przemysław Jankowski
Wróć do listy

Dodaj komentarz