Tworzenie DSA w Google AdWords

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) tworzą się automatycznie na podstawie treści strony internetowej.

Dziś poświęcimy parę słów temu, w jaki sposób można zacząć z nich korzystać i dlaczego warto to zrobić.

DSA – za czy przeciw?

Zalety:

  • oszczędność czasu – nie trzeba dobierać i analizować słów kluczowych,
  • zwiększenie zasięgu – reklamy wyświetlają się na słowa z małą liczbą wyszukiwań,
  • w reklamach DSA nagłówki mogą być dłuższe niż w zwykłych reklamach w sieci wyszukiwania.

Wady:

  • nie pasuje do krótkich akcji promocyjnych – w DSA strony aktualizują się w ciągu 48 godzin,
  • nie wszystkie podstrony mogą być zaindeksowane,
  • dynamiczne reklamy w sieci wyszukiwania nie pasują dla nowych stron internetowych, których nie ma w wyszukiwarce Google,

Dynamiczne reklamy krok po kroku

Żeby zacząć korzystać z reklam tego typu:

  1. Tworzymy nową kampanię Tylko sieć wyszukiwania.
  2. Wybieramy Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce, wpisujemy nazwę witryny, ustalamy lokalizację oraz stawki.
  3. Wybieramy kierowanie reklam i tworzymy reklamę.

Aby polepszyć skuteczność kampanii, można dodać rozszerzenia.

Izabela Smoter
Wróć do listy