Funkcja Countdown w tekście reklamowym AdWords

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami jedną z możliwości AdWords – dodanie automatycznego odliczania czasu w tekście reklamowym dla kampanii w sieci wyszukiwania.
Jest to proste w użyciu narzędzie, które w szybki sposób pozwoli uatrakcyjnić treść reklamy i zachęcić do kliknięcia. Szczególnie przydatne w przypadku sprzedaży internetowej w której dochodzi do jakiejkolwiek oferty specjalnej w przypadku cen.

Jeśli Masz aktualnie działającą promocję w sklepie – to musi być data zakończenia. Jeżeli nie ma – dodaj ją, a skuteczność takiej akcji wzrośnie. Jak to zrobić?

1. Zacznij wpisywać w tekście reklamowym znak otwarcia nawiasu klamrowego i znak równości ( {= ), wtedy pojawi się okno konfiguracji funkcji Odliczanie.

2. Skonfiguruj zakończenie odliczania, rozpoczęcie odliczania, strefę czasową oraz język odliczania daty i czasu.

3. Po kliknięciu w przycisk Ustawienie otrzymasz gotowy skonfigurowany kod Countdown i Twoja reklama będzie zawierała ilość dni, godzin lub minut do zakończenia promocji.

Na koniec warto zwrócić uwagę na długość tekstu reklamowego – funkcja Countdown jest identyfikowana jako zero znaków.

Natalia Kołsut
Wróć do listy