Śledzenie kampanii za pomocą kreatora adresów URL

Jedną z głównych zalet narzędzia Google Analytics jest możliwość mierzenia efektów praktycznie każdej kampanii przeprowadzonej w sieci. Po dodaniu kilku […]

Sprawdzanie wyświetlania reklam w różnych lokalizacjach oraz na różnych urządzeniach

Diagnostyka reklam to pierwsza rzecz, którą powinniśmy wykonać zaraz po uruchomieniu kampanii. W jaki sposób możemy to zrobić aby nie […]

GTM: Śledzenie kliknięć na stronie internetowej

Google Tag Manager pozwala dodawać tagi na stronę internetową bez zmiany jej kodu źródłowego. Jedną z podstawowych metryk, którą można […]

Włączanie raportów Dane demograficzne i Zainteresowania w Google Analytics

Google Analytics to nie tylko narzędzie które umożliwia pomiar liczby wejść i wielkości sprzedaży. Usługa zapewnia również bieżące informacje na […]

Tworzenie konta Google Tag Manager

Google Tag Manager – to narzędzie które coraz częściej instalujemy na naszych stronach internetowych. Do czego właściwie służy? Do zarządzania […]

Jak skutecznie korzystać z narzędzia Google Analytics?

Zebranie odpowiedniej ilości wiarygodnych danych o Twoich klientach często wymaga wielu umiejętności, czasu, wysiłku czy pieniędzy. Tymczasem Google dał nam […]

Tworzenie DSA w Google AdWords

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) tworzą się automatycznie na podstawie treści strony internetowej. Podziel się z nami swoją […]

Instalacja skryptów. Zepsute linki w kampanii AdWords

Dzisiaj opowiem, w jaki sposób można zautomatyzować sprawdzanie zepsutych linków w AdWords (błąd 404, 500 itd). Podziel się z nami […]

Tworzenie listy remarketingowej z listą osób, które dodały produkt do koszyka, lecz nie dokonały transakcji

Nie śledząc użytkowników, którzy opuścili koszyk możemy stracić dużo potencjalnych klientów. Według badań– to idealni odbiorcy kampanii remarketingowej, których z […]