Przełączanie między nową i poprzednią wersją AdWords

Zapowiadane wielkie zmiany dotyczące interfejsu, nazwy czy logotypu zostały już jakiś czas temu wprowadzone. Mimo wszystko część użytkowników nadal korzysta ze starszej wersji systemu lub częściowo wykorzystuje z niej dane i raporty.

W związku z tym postanowiliśmy dla wszystkich użytkowników Google AdWords przygotować kilka wskazówek:

  • Po pierwsze, w dowolnym momencie możemy przełączać się między obiema wersjami.
  • Po drugie w kolejnym logowaniu włączy się ta wersja, która była używana jako ostatnia.
  • Jeśli utworzymy kampanię w nowej wersji Google Ads, będziemy ją również widzieć na swoim koncie zarówno w poprzedniej, jak i w nowej wersji systemu.

Przełączanie się z nowej wersji Google Ads na poprzednią

Kliknij ikonę narzędzia w prawym górnym rogu a następnie wybierz opcję Wróć do poprzedniej wersji AdWords.

Przełączanie się z poprzedniej wersji AdWords na nową

Kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu. Następnie wybierz opcję Wypróbuj nową wersję Google Ads.

Jeśli w nowym systemie Google Ads wybierzemy funkcję, która nie jest jeszcze dostępna, to otworzy się wersja starsza. Aby wrócić do nowej wersji Google Ads, wystarczy zamknąć tę kartę.

Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Nasze marki