Kursy Ads

Tworzenie konta Google Tag Manager

Tworzenie konta Google Tag Manager

Google Tag Manager – to narzędzie które coraz częściej instalujemy na naszych stronach internetowych. Do czego właściwie służy? Do zarządzania tagami na stronie internetowej i w aplikacjach mobilnych. Jest obecnie jednym z najchętniej używanych tego typu narzędzi, a jego popularność stale rośnie.

GTM pomaga marketingowcom zaoszczędzić czas spędzany na dodawaniu i edycji kodów marketingowych na stronie oraz pozwala na zarządzanie nimi bez potrzeby kontaktu z odpowiedzialnymi działami IT.

Poniżej przedstawiamy instrukcję zakładania konta oraz wdrożenia narzędzia Google Tag Manager.

  1. Pierwszym krokiem jest wejście na stronę www.google.com/analytics/tag-manager/ a następnie kliknięcie w Sign Up For Free.

  2. Po zalogowaniu się wpisujemy nazwę konta oraz kontenera i naciskamy Utwórz Konto.


  3. Tag Manager wyświetli kod, który musimy wgrać na każdą podstronę w witrynie. Pierwszą część kodu trzeba dodać najwyżej w części <head>, a drugą – po tagu otwierającym <body>.


Korzystanie z Google Tag Manager usprawnia pracę, daje możliwość zmian tagów na bieżąco oraz zmniejsza czas ładowania strony. Zdecydowanie polecamy wypróbowanie tego narzędzia!

Tworzenie konta Google Tag Manager
Oceń
Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Nasze marki