Tworzenie listy remarketingowej z listą osób, które dodały produkt do koszyka lecz nie dokonały transakcji.

Nie śledząc użytkowników, którzy opuścili koszyk możemy stracić dużo potencjalnych klientów.

Według badań– to idealni odbiorcy kampanii remarketingowej, których z wysokim prawdopodobieństwem możemy zachęcić do powrotu na ścieżkę zakupu!

 

Poniżej pokażę, jak szybko i łatwo stworzyć taką listę re-marketingową, którą będziemy mogli wykorzystać w dowolnym momencie.

 

Jako wzór wykorzystaliśmy przykładową ścieżkę zakupową: dla domeny – www.strona.pl:

1.Dodanie produktu do koszyka:

www.strona.pl/koszyk.html

 

2.Potwierdzenie zamówienia:

www.strona.pl/potwierdzenie-zamowienia.html

 

3.Podsumowanie Zamówienia –

www.strona.pl/podsumowanie-zamowienia.html

 

 

Uwaga!
Aby tworzyć listy re-marketingowe muszą być połączone konta AdWords i Analytics.

 

[Można dodać hyperlink na wcześniejszy wpis :  Jak połączyć konta Google AdWords i Analytics ]

 

1.Na podstronie Administracja klikamy Definicje list odbiorców > Odbiorcy

2.Naciskamy  +Nowi odbiorcy > Utwórz nowych.
Dalej konfigurujemy Warunki: dodajemy filtr Uwzględnij.

 

Warunkiem w tym przypadku jest oczywiście dodaniu produktu do koszyka.

 

 

3.Dodajemy  filtr Wyklucz  i  klikamy  Zastosuj.

 

Dzięki filtrowi wyklucz pomijamy zbieranie na listę osób, które dokonały zakupu.

 

W taki sposób mamy gotową listę odbiorców, którzy będąc na stronie dodali produkt do koszyka, ale nie sfinalizowali zakupu.

 

 

Izabela Smoter
Wróć do listy