alt obrazka

Nowa wersja Google AdWords Editor 12.3

Użytkownicy reklam Google mogą korzystać już z nowej, dostępnej wersji edytora AdWords. W aktualizacji znalazły się nowe opcje i jeszcze szersze możliwości zarządzania kontem. Nowością w edytorze jest możliwość sprawdzenia wyszukiwanych haseł z podziałem na kampanie i grupy...

Przeczytaj
alt obrazka

Nowy wygląd Planera Słów Kluczowych w Google AdWords

Google AdWords uruchomił nową wersję narzędzia Planer Słów Kluczowych w Google AdWords. Wśród zalet nowego Planera znajdziemy między innymi: minimalistyczną stronę docelową bardziej wygodne wyszukiwanie słów kluczowych więcej statystyk dla fraz Design nowego Planera...

Przeczytaj
alt obrazka

Embed Report w Google Data Studio

Nowa funkcja Embed Report pozwala udostępnić raport większej ilości osób, umieszczając go na jakiejkolwiek stronie internetowej lub aplikacji mobilnej za pomocą tagu HTML iframe. Kod iframe dla raportu tworzy się automatycznie po kliknięciu w przycisk Umieść Ten Raport. Istnieje...

Przeczytaj
alt obrazka

Prognoza konwersji użytkowników

Na początku tego roku, Google Analytics wzbogacił się o nowy raport - Conversion Probability, który ma ukazywać administratorom stron prawdopodobieństwo wystąpienia konwersji na podstawie analizy poprzedniego zachowania użytkowników. Wykorzystując taką samą metodę, jak w przypadku...

Przeczytaj
alt obrazka

Reklamy elastyczne zastąpiły standardowe reklamy graficzne w sieci reklamowej Google

Google AdWords wprowadziło nowy format reklam w sieci reklamowej GDN (Google Display Network) – reklamę elastyczną. Reklamy elastyczne zastąpiły tradycyjne reklamy tekstowe w sieci reklamowej. Czym są reklamy elastyczne i jakie korzyści osiągniemy dzięki zmianom? Reklamy elastyczne...

Przeczytaj
alt obrazka

Nowość w AdWords: Rozszerzenie Promocji

Rozszerzenia promocji są już dostępne w Polsce. Jak i wszystkie rozszerzenia w Google AdWords, dają szansę wyróżnienia się na tle licznej konkurencji. Czy są jeszcze jakieś dodatkowe korzyści z ich zastosowania w naszych reklamach? Zwiększenie klikalności reklam, zwiększenie ruchu na...

Przeczytaj
alt obrazka

Nowy tag Google Analytics: gtag.js

We wrześniu 2017 Google wprowadziło nowy tag: The Global Site Tag. Zmiana dotyczy interfejsu Google Analytics Standard, użytkownicy Google Analytics 360 są wykluczeni...

Przeczytaj
alt obrazka

Udoskonalona analiza wyniku jakości

Skuteczność i trafność reklam zawsze była ważnym czynnikiem wpływającym na klikalność reklam w prowadzonej kampanii AdWords. ...

Przeczytaj
alt obrazka

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce coraz bardziej skuteczne

Reklamy dynamiczne pozwalają docierać do odpowiednich osób bez wymogu zarządzania słowami kluczowymi czy reklamami. Tego rodzaju system jest stale rozwijany przez Google, aby dotrzeć do osób które faktycznie poszukują reklamowych produktów czy usług. Wiadomo było, że jest jedynie...

Przeczytaj
alt obrazka

Wyczekiwane kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

Dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców jest jednym z najważniejszych elementów, które przesądzają o efekcie końcowym wszelkich działań reklamowych. Google postanowił pomóc reklamodawcom, którzy korzystają z reklam w wyszukiwarce i od kilku miesięcy regularnie wprowadza nową...

Przeczytaj
alt obrazka

Wprowadzenie zerowego wyniku jakości

Google stopniowo wprowadza na konta zerowy wynik jakości dla nowych słów kluczowych oraz tych, które nie posiadają wystarczającej liczby wyświetleń i kliknięć. Nowy Quality Score będzie widoczny w kampaniach jako „-„. Dotychczasowe działanie wyniku jakości Przypomnijmy, że...

Przeczytaj
alt obrazka

Ostateczny koniec starej wersji reklam tekstowych

Zgodnie z zapowiedziami stare wersje reklam tekstowych Google AdWords odeszły w zapomnienie. Od 31 stycznia jedynym dostępnym formatem reklam w momencie tworzenia bądź edytowania reklam tekstowych są rozszerzone reklamy tekstowe. Co w przypadku posiadania starej wersji reklam? Istniejące...

Przeczytaj
alt obrazka

Nowa wersja systemu Google AdWords

Zgodnie z zapowiedzią internetowy gigant z Mountain View wprowadza na nasze konta zupełnie nową wersję AdWords. W jakim celu powstała nowa wersja? Głównym założeniem zmian jest uproszczenie dostępu do istotnych danych, które powinny być w zasięgu ręki oraz uskutecznienie narzędzi i...

Przeczytaj
alt obrazka

Zapowiedź wprowadzenia nowego typu reklam „kliknij, by wysłać wiadomość”

Sposób działania nowej opcji Dotknięcie rozszerzenia wiadomości uruchomi aplikację do wysyłania smsów, w której będziemy mogli skorzystać z gotowego szablonu lub edytować i wysłać własną wiadomość. Dla przykładu przeglądając oferty hoteli w Poznaniu, możemy skorzystać z...

Przeczytaj

Nasze produkty