15-sekundowe niemożliwe do pominięcia reklamy na YouTube

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Przemysław Jankowski

CMO w Grupie iCEA. Antropolog kulturowy, dr nauk humanistycznych, wykładowca, dziennikarz technologiczny z ponad 10-lenim doświadczeniem, dawniej związany z największymi redakcjami technologicznymi... Więcej

5 marca 2019

Szeroka gama reklam wideo o zróżnicowanych rozmiarach, wyglądzie czy czasie emisji zostanie wkrótce powiększona o kolejną kreację. Co prawda format 15-sekundowej reklamy wideo był już dostępny, jednak tylko i wyłącznie w ramach zakupu – rezerwacji. Reklamodawcy, którzy chcieli więc skorzystać z tej formy dotarcia do swoich potencjalnych klientów musieli liczyć się z tym, że są zmuszeni do korzystania z takich usług jak np. Google Preferred.

Na szczęście Google właśnie udostępnia taką możliwość, dochodząc do wniosku, że reklamodawcy prowadzący kampanię powinni mieć dostęp do szerokiego spektrum kreacji, niezależnie od sposobu ich nabycia. Póki co musimy spodziewać się jednak pewnych zabezpieczeń, ograniczających liczbę reklam widocznych dla danego użytkownika. Ma to zapewnić wysoki komfort oglądania treści w serwisie YouTube.

Nowe 15-sekundowe reklamy, których nie jesteśmy w stanie pominąć dostępne są w Google Ads i Display&Video 360 w YouTube i w sieciach partnerskich wideo Google. Co prawda proces wdrażania ich na konta potrwa zapewne kilka tygodni, ale zapewne część z Waszych kont już je posiada. Zachęcamy do testowania!

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *