Newsy AdWords

Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads!

Google AdWords zmienia nazwę na Google Ads!

alt obrazka

24 lipca 2018 r. a więc po prawie 8 latach od startu funkcjonowania platformy dojdzie do rebrandingu usługi – Google AdWords zmieni swoją nazwę na Google Ads.

Co się zmienia?

Nowa nazwa i nowe logo będą widoczne m.in. w interfejsie, centrum pomocy czy dokumentach rozliczeniowych. Aktualny adres URL adwords.google.com, zmieni się na ads.google.com a URL centrum pomocy zmieni się z support.google.com/adwords na support.google.com/google-ads.

Google zapewnia, że zmiany związane z wprowadzeniem marki Google Ads nie będą miały wpływu na skuteczność kampanii, interfejs oraz sposób raportowania.

Zapowiedziano również wprowadzenie nowego typu kampanii przeznaczonych dla małych firm. Celem jest wygodniejsze i prostsze prowadzenie działań reklamowych, dzięki zastosowaniu Machine Learning a więc uczenia maszynowego. Na 14 dni przed zmianą brandu, dojdzie również do konferencji na której Google przedstawi zupełnie nowy typ reklam w ramach usługi Google Marketing Live. Pozostaje więc z niecierpliwością czekać na dalsze wieści potentata z Mountain View!

Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Nasze marki