Newsy Ads

Nowa wersja Google AdWords Editor 12.3

Nowa wersja Google AdWords Editor 12.3

alt obrazka

Użytkownicy reklam Google mogą korzystać już z nowej, dostępnej wersji edytora AdWords. W aktualizacji znalazły się nowe opcje i jeszcze szersze możliwości zarządzania kontem.

Nowością w edytorze jest możliwość sprawdzenia wyszukiwanych haseł z podziałem na kampanie i grupy reklam dla różnych zakresów dat. Ponadto elastyczne ustawienia, na przykład wybór haseł według skuteczności statystyk oraz konwersji.

 

 

Jeszcze jedna z nowych dostępnych opcji to funkcje filtrów. Na ten moment dostępne są następujące: CONTAINER(…), I(…), ISTNIEJE(…), LICZBA(…), LUB(…), NIE(…), NIE ISTNIEJE(…) oraz WSZYSTKO(…).

 

 

Wcześniej możliwe było dodanie kategorii “Zainteresowania” dla reklamy banerowej oraz wideo YouTube. Po aktualizacji edytora, można dodawać je również w interfejsie AdWords Editor dla kampanii w sieci wyszukiwania i reklam produktowych.

Nowa wersja Google AdWords Editor 12.3
Oceń
Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Nasze marki