Newsy Ads

Nowy Edytor Google Ads już dostępny!

Nowy Edytor Google Ads już dostępny!

alt obrazka

Od kilku dni na kontach można zauważyć komunikaty informujące o możliwości pobrania nowej wersji nazwanej “Edytorem Google Ads w wersji 1.0”. Ponieważ jest to niezwykle istotne narzędzie podczas budowy czy edycji kampanii, zdecydowaliśmy się przybliżyć kilka najważniejszych zmian, za których wprowadzeniem stały postulaty samych użytkowników. Sprawdźcie sami!

Pełne zarządzanie wieloma kontami

Przed aktualizacją możliwe było wprowadzanie zmian jedynie na jednym koncie naraz. Wiązało się to z poświęcaniem czasu na powtarzanie tych samych operacji. Po raz pierwszy edytor obsługuje pełne zarządzanie wieloma kontami jednocześnie. Zyskamy dzięki temu chociażby możliwość szybkiego dodania zestawu słów kluczowych do różnych kont czy możliwość pobrania wybranych statystyk.

Dopracowany układ interfejsu i zwiększona łatwość obsług

Badania Google wykazały, że korzystający z edytora mieli problemy z zapamiętaniem, gdzie znajdują się poszczególne ustawienia. Aby wyeliminować ten problem utworzony został dodatkowy panel edycji widoczny po prawej stronie. Dodano również funkcję wyszukiwania, dzięki której szybko odnajdziemy to, czego potrzebujemy w danej chwili.

Co jeszcze z mniej radykalnych zmian?

  • dodatkowe reguły niestandardowe,
  • szersze opcje edycji reklam wideo,
  • wykluczające i niewykluczające listy odbiorców w kampaniach inteligentnych w sieci reklamowej,
  • opcje zarządzania kampaniami promującymi aplikacje,
  • zalecane budżety dzienne,
  • raporty połączeń telefonicznych na poziomie konta,
  • dodatkowe nagłówki w reklamach typu „tylko połączenie”.

Więcej informacji na oficjalnej stronie Google:
https://support.google.com/adwords/editor/answer/9255063

Przemysław Jankowski Przemysław Jankowski
Wróć do listy

Dodaj komentarz