Newsy AdWords

Nowy wygląd Planera Słów Kluczowych w Google AdWords

Nowy wygląd Planera Słów Kluczowych w Google AdWords

alt obrazka

Google AdWords uruchomił nową wersję narzędzia Planer Słów Kluczowych w Google AdWords.

Wśród zalet nowego Planera znajdziemy między innymi:

  • minimalistyczną stronę docelową
  • bardziej wygodne wyszukiwanie słów kluczowych
  • więcej statystyk dla fraz

Design nowego Planera Słów Kluczowych został również dostosowany do nowej wersji Google Adwords. Po wejściu do panelu dostępne mamy dwie opcje: możemy znaleźć nowe słowa kluczowe lub uzyskać dane i prognozy dla wpisanych przez nas fraz.

Aby znaleźć nowe słowa możemy wpisać frazy lub po prostu adres URL witryny. Warto zaznaczyć, że wybierając pierwszą z powyższych opcji mamy możliwość podania maksymalnie trzech fraz, co jest nowością w tych wyszukiwaniach.

Po wpisaniu słów lub URL, w górnej części strony panelu pojawi nam się wykres, a pod nim – tabela ze statystykami proponowanych słów.

Tabela zawiera standardowe kolumny:

  • średnia miesięczna liczba wyszukiwań
  • konkurencja
  • udział w wyświetleniach reklam
  • stawka za górę strony (wąski zakres)
  • stawka za górę strony (szeroki zakres)

Mamy też możliwość dodania dwóch kolumn: “Udział w wyświetleniach w bezpłatnych wynikach wyszukiwania” i “Średnia pozycja w bezpłatnych wynikach wyszukiwania”, jednak aby zobaczyć te statystyki musimy mieć połączone konta narzędzia Google AdWords i Google Search Console.

Wykres można modyfikować – dostępne są trzy opcje:

  • trendy liczby wyszukiwań
  • podział według platform
  • podział według lokalizacji

Przeglądając dane o wpisanych frazach możemy analizować statystyki na poziomie słów kluczowych, grup reklam oraz przeglądu planu.

W tym widoku dostępne są ogólne statystyki wpisanych fraz, poszczególne dane o frazach oraz wykresy z analizą słów według urządzenia i lokalizacji.

grupaicea
Wróć do listy

Nasze produkty