Newsy Ads

Ostateczny koniec starej wersji reklam tekstowych

Ostateczny koniec starej wersji reklam tekstowych

alt obrazka

Zgodnie z zapowiedziami stare wersje reklam tekstowych Google AdWords odeszły w zapomnienie. Od 31 stycznia jedynym dostępnym formatem reklam w momencie tworzenia bądź edytowania reklam tekstowych są rozszerzone reklamy tekstowe.

Co w przypadku posiadania starej wersji reklam?

Istniejące standardowe reklamy wciąż będą się pojawiać razem z rozszerzonymi reklamami tekstowymi, ale nie będzie można zmieniać ich treści. Nadal będziemy mieć również możliwość wstrzymywania takich reklam i włączania w standardowym formacie. Zdecydowanie zachęcamy jednak do aktualizacji reklam i przejścia na nowy, rozszerzony format.

Tworząc rozszerzone reklamy, pamiętaj o sprawdzonych metodach udostępnionych przez Google:

  1. Nie wyłączaj standardowych reklam tekstowych. Nie możesz tworzyć nowych reklam w tym formacie, ale reklamy utworzone wcześniej będą się nadal wyświetlać. Usuń je dopiero, gdy przestaną generować wyświetlenia lub ich treść stanie się nieaktualna.
  2. Zaplanuj optymalizację rotacji reklam pod kątem kliknięć i konwersji. Te opcje dają pierwszeństwo reklamom, które prawdopodobnie będą skuteczniejsze.
  3. Testuj nagłówki – są one najważniejszym elementem reklamy.
  4. Zastanów się nad używaniem krótszych nagłówków na przykład w hasłach związanych z marką, w przypadku których użytkownicy potrzebują mniej informacji.
  5. Dopracuj nowe reklamy w oparciu o kreację, która odniosła sukces. Korzystaj z tego, co już się sprawdziło.
  6. Do dłuższych nagłówków dodaj w razie potrzeby hasła z zapytań użytkowników i słowa kluczowe.
Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Dodaj komentarz