News Google Ads

Zamknięcie kont AdWords bez wydatków w ciągu ostatnich 15 miesięcy

Google potwierdziło oficjalnie, że konta, które nie wygenerowały żadnych wydatków w przeciągu ostatnich 15 miesięcy zostaną zamknięte. Menedżerowie kont mogą […]

Nowa wersja Google AdWords Editor 12.3

Użytkownicy reklam Google mogą korzystać już z nowej, dostępnej wersji edytora AdWords. W aktualizacji znalazły się nowe opcje i jeszcze […]

Nowy wygląd Planera Słów Kluczowych w Google AdWords

Google AdWords uruchomił nową wersję narzędzia Planer Słów Kluczowych w Google AdWords. Wśród zalet nowego Planera znajdziemy między innymi: minimalistyczną […]

Embed Report w Google Data Studio

Nowa funkcja Embed Report pozwala udostępnić raport większej ilości osób, umieszczając go na jakiejkolwiek stronie internetowej lub aplikacji mobilnej za […]

Prognoza konwersji użytkowników

Na początku tego roku, Google Analytics wzbogacił się o nowy raport – Conversion Probability, który ma ukazywać administratorom stron prawdopodobieństwo […]

Reklamy elastyczne zastąpiły standardowe reklamy graficzne w sieci reklamowej Google

Google AdWords wprowadziło nowy format reklam w sieci reklamowej GDN (Google Display Network) – reklamę elastyczną. Reklamy elastyczne zastąpiły tradycyjne […]

Nowość w AdWords: Rozszerzenie Promocji

Rozszerzenia promocji są już dostępne w Polsce. Jak i wszystkie rozszerzenia w Google AdWords, dają szansę wyróżnienia się na tle […]

Nowy tag Google Analytics: gtag.js

We wrześniu 2017 Google wprowadziło nowy tag: The Global Site Tag. Zmiana dotyczy interfejsu Google Analytics Standard, użytkownicy Google Analytics […]

Udoskonalona analiza wyniku jakości

Skuteczność i trafność reklam zawsze była ważnym czynnikiem wpływającym na klikalność reklam w prowadzonej kampanii AdWords. Podziel się z nami […]