News Google Ads

Dynamiczne reklamy w wyszukiwarce coraz bardziej skuteczne

Reklamy dynamiczne pozwalają docierać do odpowiednich osób bez wymogu zarządzania słowami kluczowymi czy reklamami. Tego rodzaju system jest stale rozwijany […]

Wyczekiwane kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

Dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców jest jednym z najważniejszych elementów, które przesądzają o efekcie końcowym wszelkich działań reklamowych. Google postanowił […]

Wprowadzenie zerowego wyniku jakości

Google stopniowo wprowadza na konta zerowy wynik jakości dla nowych słów kluczowych oraz tych, które nie posiadają wystarczającej liczby wyświetleń […]

Ostateczny koniec starej wersji reklam tekstowych

Zgodnie z zapowiedziami stare wersje reklam tekstowych Google AdWords odeszły w zapomnienie. Od 31 stycznia jedynym dostępnym formatem reklam w […]

Nowa wersja systemu Google AdWords

Zgodnie z zapowiedzią internetowy gigant z Mountain View wprowadza na nasze konta zupełnie nową wersję AdWords. W jakim celu powstała […]

Zapowiedź wprowadzenia nowego typu reklam „kliknij, by wysłać wiadomość”

Sposób działania nowej opcji Dotknięcie rozszerzenia wiadomości uruchomi aplikację do wysyłania smsów, w której będziemy mogli skorzystać z gotowego szablonu […]