Newsy AdWords

Prognoza konwersji użytkowników

Prognoza konwersji użytkowników

alt obrazka

Na początku tego roku, Google Analytics wzbogacił się o nowy raport – Conversion Probability, który ma ukazywać administratorom stron prawdopodobieństwo wystąpienia konwersji na podstawie analizy poprzedniego zachowania użytkowników.

Wykorzystując taką samą metodę, jak w przypadku list oraz celów inteligentnych, Analytics oblicza prawdopodobieństwo wystąpienia konwersji w ciągu 30 dni dla wszystkich użytkowników. Google przypisuje punkty od 1 do 100, gdzie 1 – oznacza najmniej prawdopodobne a 100 – najbardziej prawdopodobne. Wartość 0 wskazuje, że wskaźnik nie był obliczany dla wybranego zakresu dat.

Póki co nowa funkcja nie jest dostępna na wszystkich kontach GA i występuje jedynie w wersji beta. W ciągu kilku miesięcy będzie dostępna dla wszystkich użytkowników.

grupaicea
Wróć do listy

Nasze produkty