Reklamy elastyczne zastąpiły standardowe reklamy graficzne w sieci reklamowej Google

alt obrazka

Google AdWords wprowadziło nowy format reklam w sieci reklamowej GDN (Google Display Network) – reklamę elastyczną. Reklamy elastyczne zastąpiły tradycyjne reklamy tekstowe w sieci reklamowej.

Czym są reklamy elastyczne i jakie korzyści osiągniemy dzięki zmianom?

Reklamy elastyczne automatycznie dostosowują swój rozmiar, wygląd oraz format do niemal każdego wolnego miejsca przeznaczonego na reklamę. W zależności od strony internetowej mogą one przybrać formę statycznego banera reklamowego czy też dynamicznej reklamy tekstowej. Dostosowują się automatycznie do miejsca, w którym są wyświetlane

Głównym celem zmian jest uniknięcie problemów z tworzeniem wielu rozmiarów i typów reklam. Od teraz możesz stworzyć jedną reklamę, która automatycznie będzie dopasowywać rozmiar, wygląd oraz format – zwiększysz dzięki temu zasięg i stopień oddziaływania kampanii, a także zaoszczędzisz sporo czasu.

Czy korzystacie już z reklam elastycznych? Zapraszamy do podzielenia się Waszymi wrażeniami i opiniami na ich temat.

grupaicea
Wróć do listy