Newsy Ads

Nowość w AdWords: Rozszerzenie Promocji

Nowość w AdWords: Rozszerzenie Promocji

alt obrazka

Rozszerzenia promocji są już dostępne w Polsce. Jak i wszystkie rozszerzenia w Google AdWords, dają szansę wyróżnienia się na tle licznej konkurencji. Czy są jeszcze jakieś dodatkowe korzyści z ich zastosowania w naszych reklamach? Zwiększenie klikalności reklam, zwiększenie ruchu na stronie oraz lepszy wynik jakości, a zatem niższy koszt reklam. Całkiem sporo, prawda?

Rozszerzenia promocji pojawiają się na urządzeniach mobilnych oraz komputerach jako jedna dodatkowa linijka tekstu, która zawiera okazję, typ promocji oraz nazwę produktu lub usługi.

W ustawieniach mamy możliwość wyboru okazji w domyślnie utworzonej przez Google liście. 

Możemy dodać również okres w jakim będzie obowiązywać dana promocja, a także zamieścić szczegóły oferowanej promocji.

Nowe rozszerzenie to kolejna pozytywna zmiana w Google AdWords w ostatnim czasie. Rozszerzenie tego typu pozwala łatwo i bez utraty dotychczasowych statystyk dodać do reklam ważny komunikat na temat promocji.

Warto dodać, że nowe rozszerzenie możemy dodać tylko i wyłącznie w nowej wersji systemu AdWords. Możemy je skonfigurować zarówno na poziomie konta, kampanii czy grupy reklam. Zachęcamy do testowania!

Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Dodaj komentarz