Usunięcie i zastąpienie kolumn w Google Ads

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Przemysław Jankowski

CMO w Grupie iCEA. Antropolog kulturowy, dr nauk humanistycznych, wykładowca, dziennikarz technologiczny z ponad 10-lenim doświadczeniem, dawniej związany z największymi redakcjami technologicznymi... Więcej

3 września 2019

Google zapowiedział niedawno zmiany kolumn dostępnych w na kontach Google. Co ulegnie zmianie?

Usunięta zostanie kolumna o nazwie “Średnia pozycja”, która zostanie zastąpiona dwoma nowymi wartościami:

  • % wyśw. (na najwyż. poz.)
  • % wyśw. (u góry str.)

W związku z powyższym zmianie ulegną reguły, które również zostaną wyłączone:

  • Zmień maks. stawki CPC,
  • Podnieś maks. stawki CPC,
  • Podniesienie Stawki.

Oficjalne wskazówki Google w związku ze zmianami brzmią następująco “Jeśli dostępne są nowe kolumny, użyj ich do utworzenia nowych reguł, skryptów, raportów, filtrów, podsumowań statystyk w panelach lub kolumn niestandardowych. Jeśli nie widzisz nowych kolumn, zaktualizuj swoje konto, by korzystać z kolumn aktualnie dostępnych w Google Ads”.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *