Wprowadzenie zerowego wyniku jakości

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

3 marca 2017

Google stopniowo wprowadza na konta zerowy wynik jakości dla nowych słów kluczowych oraz tych, które nie posiadają wystarczającej liczby wyświetleń i kliknięć. Nowy Quality Score będzie widoczny w kampaniach jako „-„.

Dotychczasowe działanie wyniku jakości

Przypomnijmy, że dotychczasowe nowo dodane słowa kluczowe otrzymywały automatycznie wynik jakości na poziomie 6/10 (dawniej 7/10), a głównymi składnikami wyniku jakości są:

  • przewidywany współczynnik klikalności,
  • trafność reklamy,
  • ocena strony docelowej na którą kierujemy reklamy,

Skutki wprowadzenia nowego rozwiązania

Wynik jakości wpływa ponadto w znaczący sposób na osiągane pozycje reklam oraz koszty kliknięć, dlatego tak ważne jest regularne sprawdzenie i dbanie o wysoki wynik.
Aktualizacja może więc nieco utrudnić analizę nowo dodanych fraz oraz fraz posiadających niską liczbę wyszukiwań i kliknięć.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *