Newsy Ads

Wprowadzenie zerowego wyniku jakości

Wprowadzenie zerowego wyniku jakości

alt obrazka

Google stopniowo wprowadza na konta zerowy wynik jakości dla nowych słów kluczowych oraz tych, które nie posiadają wystarczającej liczby wyświetleń i kliknięć. Nowy Quality Score będzie widoczny w kampaniach jako „-„.

Dotychczasowe działanie wyniku jakości

Przypomnijmy, że dotychczasowe nowo dodane słowa kluczowe otrzymywały automatycznie wynik jakości na poziomie 6/10 (dawniej 7/10), a głównymi składnikami wyniku jakości są:

  • przewidywany współczynnik klikalności,
  • trafność reklamy,
  • ocena strony docelowej na którą kierujemy reklamy,

Skutki wprowadzenia nowego rozwiązania

Wynik jakości wpływa ponadto w znaczący sposób na osiągane pozycje reklam oraz koszty kliknięć, dlatego tak ważne jest regularne sprawdzenie i dbanie o wysoki wynik.
Aktualizacja może więc nieco utrudnić analizę nowo dodanych fraz oraz fraz posiadających niską liczbę wyszukiwań i kliknięć.

Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Dodaj komentarz