Newsy Ads

Wyczekiwane kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

Wyczekiwane kierowanie demograficzne reklam w wyszukiwarce

alt obrazka

Dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców jest jednym z najważniejszych elementów, które przesądzają o efekcie końcowym wszelkich działań reklamowych. Google postanowił pomóc reklamodawcom, którzy korzystają z reklam w wyszukiwarce i od kilku miesięcy regularnie wprowadza nową funkcjonalność na konta Google AdWords.

Czym jest kierowanie demograficzne?

Google posiada dość dokładne dane o użytkownikach. Każdy, kto chce skorzystać chociażby z Gmaila, musi założyć konto i podać dane dotyczące wieku czy płci. Dodatkowo internauci pozostawiają wiele informacji o swoich zainteresowaniach lub pasjach, przeglądając witryny w sieci. Wszystkie te informacje pozwalają kierować konkretne reklamy do precyzyjnie wybranej grupy użytkowników.

Korzystając z nowej opcji kierowania demograficznego, reklamodawca może wybrać:
grupę wiekową:

Grupę wiekową:

  • 18-24,
  • 25-34,
  • 35-44,
  • 45-54,
  • 55-64,
  • 65 i więcej,
  • nieznana,

płeć:

  • kobieta,
  • mężczyzna,
  • nieznana

Takie sprecyzowanie grupy odbiorców naszych reklam w wyszukiwarce z pewnością pozytywnie wpłynie na skuteczniejsze reklamowanie swojej działalności, poprawi jakość ruchu na stronie, a przede wszystkim zwiększy konwersję.

Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Dodaj komentarz