Newsy Ads

Zmiany w rozszerzonych reklamach tekstowych

Zmiany w rozszerzonych reklamach tekstowych

alt obrazka

Niedawno Google wprowadził zmiany w rozszerzonych reklamach tekstowych w obrębie dostępnych pól oraz znaków, które możemy wykorzystać podczas tworzenia haseł reklamowych.

Dzięki temu zyskaliśmy:

  • dodać trzeci nagłówek – dodatkowe 30 znaków tekstu
  • dodać drugi tekst reklamy – dodatkowe 60 znaków tekstu

Łącznie mamy więc do dyspozycji ponad 90 znaków, które pomogą nam poszerzyć treść komunikatu do naszych potencjalnych klientów.

Poniżej przykład rozszerzonej reklamy tekstowej wraz z nowościami – trzecim nagłówkiem oraz drugim tekstem reklamy:

Źródło: support.google.com

Warto wspomnieć, że nowe pola są opcjonalnymi i nie są wymagane aby rozpocząć wyświetlanie reklam. Rozszerzone reklamy tekstowe są dostępne w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej Google.

Zmiany w rozszerzonych reklamach tekstowych
Oceń
Mariusz Koralewski Mariusz Koralewski
Wróć do listy

Nasze marki