reklamy tekstowe
reklamy graficzne
remarketing
kampanie z listą produktów
reklamy video
Najbardziej podstawowa reklama z oferty Google Ads. Opiera się na systemie aukcyjnym. Gdy użytkownik wpisuje w wyszukiwarkę frazę (jak czerwone szpilki, marynarka, mechanik Toruń), na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania wyświetlają się reklamy.
Reklama składa się z klikalnego nagłówka, krótkiej treści oraz adresu strony internetowej. Można do niej dodać również inne elementy, np. numer telefonu, adres, zegar odmierzający czas do zakończenia promocji czy linki do podstron.
Reklamy tekstowe Google Ads odpowiadają na realną potrzebę klienta. Użytkownik szuka czegoś w wyszukiwarce i w odpowiedzi wyskakuje mu dopasowana do zapytania oferta.
Będziesz zawsze tam, gdzie ktoś zacznie szukać firmy takiej jak Twoja.
Reklama tekstowa opiera się na dobrym copy. Musisz w kilku słowach wyróżnić się na tle konkurencji, przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta i zachęcić go do działania.
Dzięki temu więcej osób kliknie Twój link, przeniesie się na stronę i zapozna z pełną ofertą. To dla Ciebie szansa na zdobycie nowych klientów i zwielokrotnienie przychodów firmy.
Dzięki reklamom tekstowym Google Ads zwiększysz swoją widoczność w sieci. Twoja firma przestanie być anonimowa, w krótkim czasie staniesz się rozpoznawalny.
Bardziej rozbudowana forma reklamy Ads. Pozwala na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów przy pomocy atrakcyjnych grafik i zdjęć połączonych z tekstem i wezwaniem do działania. Atrakcyjna może być zwłaszcza możliwość stworzenia własnej, autorskiej grafiki.
Wykorzystanie reklamy graficznej pozwala na stworzenie intrygującego zestawienia grafiki i obrazu, które w wielu sytuacjach może skłaniać do kliknięcia silniej niż czysty tekst.
Reklamy graficzne są widoczne znacznie lepiej niż zwyczajne reklamy tekstowe. Łatwiej jest je nie tylko kliknąć, ale także zapamiętać, dlatego warto zadbać o to, aby były estetyczne i niepowtarzalne.
Do zrobienia reklamy graficznej możemy wykorzystać grafikę stworzoną przez Twój zespół albo taką, którą przygotuje nasz firmowy grafik. W każdej sytuacji możesz być pewien, że będzie ona zgodna z identyfikacją wizualną Twojego przedsiębiorstwa.
Na pewno nieraz słyszeliście, że jeden obraz mówi więcej, niż tysiąc słów. Zdecydowanie jest tak w przypadku reklam - możliwość wykorzystania obrazu pozwala na przekazanie dodatkowych treści, na które w lakonicznej reklamie tekstowej zwyczajnie nie byłoby miejsca.
Reklama graficzna wykorzystuje kolor i obraz, by przyciągnąć uwagę odbiorców do Twojego produktu i zainteresować ich nim jeszcze zanim przejdą na stronę Twojej firmy.
Reklamy graficzne Google Ads dają Ci niepowtarzalną możliwość zrobienia wspaniałego pierwszego wrażenia na potencjalnych klientach. A pierwsze wrażenie, jak wiadomo, jest najważniejsze!
Starannie przygotowana reklama graficzna jest tajną bronią w walce o jak najlepsze wyniki, dlatego warto jej tworzenie oddać w ręce profesjonalistów.
Remarketing polega na wyświetlaniu reklam osobom, które uprzednio odwiedziły już Twoją stronę, ale nie dokonały na niej zakupów. W obrębie sieci Google osobie, która odwiedziła witrynę marki, reklamy mogą wyświetlać się na niepowiązanych stronach, a także w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook.
Umiejętnie zastosowany, remarketing jest potężną bronią w arsenale osoby zajmującej się marketingiem internetowym. Niesie ze sobą szereg korzyści, od zwiększenia rozpoznawalności marki, aż po zwiększenie konwersji.
Reklamy będą cały czas przypominać potencjalnym klientom o Twojej marce, a nawet o szczegółach oferty – niezdecydowani klienci nie będą mogli zapomnieć o swoich niedokończonych zakupach natychmiast po opuszczeniu strony.
Remarketing pomoże Ci przyciągnąć potencjalnych klientów, którzy na jakimś etapie procesu sprzedaży rozmyślili się lub stracili zainteresowanie. Starannie dobrana kampania remarketingowa może pomóc Ci ściągnąć potencjalnych klientów do konkretnego etapu zakupu – i sprawić, że z potencjalnych staną się faktycznymi.
Remarketing daje Ci możliwość dotarcia ze swoim przekazem do ściśle dobranej grupy odbiorców. Poprzez reklamy graficzne lub tekstowe możesz dotrzeć do na przykład, tylko tych osób spośród odwiedzających Twoją stronę, które w czasie swojego pobytu tam wykonały szereg określonych czynności.
Kampania z listą produktów pozwala na promowanie konkretnych artykułów ze sklepu poprzez dostarczanie użytkownikom szczegółowych informacji o Twoim asortymencie. Dzięki temu rodzajowi kampanii wyszukiwarka Google staje się poniekąd rozszerzeniem Twojego sklepu internetowego.
Podstawową zaletą tego typu kampanii jest możliwość śledzenia efektywności poszczególnych produktów. Pozwalają na to udostępniane przez Google narzędzia dostosowane do potrzeb handlu detalicznego.
Więcej niż jedna z Twoich produktowych reklam może wyświetlać się jako wynik wyszukiwania. Co więcej, równolegle mogą wyświetlać się reklamy produktowe i tekstowe.
Wielu właścicieli sklepów zauważa znaczne zwiększenie CTR (click through rate - współczynnik klikalności) po uruchomieniu kampanii produktowej w stosunku do CTR osiąganego przy wykorzystaniu reklamy tekstowej.
Reklamy produktowe opierają się nie na słowach kluczowych, lecz na atrybutach, które zdefiniowane zostały w pliku danych w Merchant Center. Pozwala to na znacznie łatwiejsze zarządzanie kampanią pod kątem handlowym, na przykład poprzez grupowanie powiązanych produktów.
Bardzo szybko rozwijająca się forma reklamy Ads, pozwalająca dotrzeć do osób korzystających serwisu YouTube oraz powiązanych z nim stron. Wszystkie statystyki pokazują, że format wideo jest jednym z najpopularniejszych i najchętniej oglądanych przez użytkowników Internetu – niektóre filmy docierają do wielu milionów odbiorców.
Reklama wideo daje ogromne możliwości nie tylko ze względu na potencjalnie ogromny zasięg, ale przede wszystkim z uwagi na kreatywny potencjał, jaki sobą przedstawia: w tej formie możesz zaprezentować na przykład opinie zadowolonych klientów, sposób działania produktu czy dowolny inny przekaz marketingowy.
Reklamy wideo pokażą Twoim odbiorcom, że prowadzisz nowoczesną firmę. Rozumiesz swoich klientów. Jesteś tam, gdzie mogą Cię znaleźć.
Filmy mają ogromny zasięg. Dzięki kampanii tego typu reklamę obejrzy mnóstwo osób, które mogą stać się Twoimi klientami.
Atrakcyjne promowanie oferty jest dla wielu jednoznaczne z atrakcyjną ofertą i dobrze prosperującą firmą. Wykorzystaj to!
Zainteresował Cię szczególnie któryś rodzaj reklamy?
Zastanawiasz się czy zadziała w Twojej firm
Jesteśmy pewni, że będziemy potrafili Ci pomóc
Wystarczy, że do nas zadzwonisz
+48 667 000 333 lub powiedz nam jaki zakres usług Cię interesuje,
a my skontaktujemy się w odpowiednim dla Ciebie terminie.