CPV

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Przemysław Jankowski

CMO w Grupie iCEA. Antropolog kulturowy, dr nauk humanistycznych, wykładowca, dziennikarz technologiczny z ponad 10-lenim doświadczeniem, dawniej związany z największymi redakcjami technologicznymi... Więcej

4 lutego 2019

CPV to ustalanie stawki kosztu obejrzenia. Metoda wyznaczania stawki w przypadku reklam wideo TrueView. Koszt naliczany jest w tym przypadku tylko w momencie wyświetlenia filmu lub innej interakcji z nim (np. kliknięcie nakładki z wezwaniem do działania, baneru towarzyszącego itp). Stawka CPV oraz raporty reklam wideo umożliwiają weryfikację zaangażowania potencjalnych klientów w reklamowaną treść – gdzie decydują się na obejrzenie filmów i kiedy rezygnują z ich oglądania.

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *