Elastyczne reklamy displayowe

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Autor: Przemysław Jankowski

CMO w Grupie iCEA. Antropolog kulturowy, dr nauk humanistycznych, wykładowca, dziennikarz technologiczny z ponad 10-lenim doświadczeniem, dawniej związany z największymi redakcjami technologicznymi... Więcej

24 stycznia 2019

Elastyczne reklamy displayowe to domyślny typ reklamy graficznej w sieci reklamowej Google. W celu utworzenia tego typu reklamy wystarczy przesłać zasoby (obrazy, nagłówki, logo i teksty reklam), a system automatycznie wygeneruje reklamy. Głównymi atutami tego typu kreacji są szerszy zasięg, oszczędność czasu przy tworzeniu, a także automatyczna optymalizacja reklam (systemy uczące samodzielnie określają najefektywniejsze kombinacje zasobów dla każdego boksu reklamowego na podstawie historii ich skuteczności).

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *