Google będzie promować krótsze treści?

Google będzie promować krótsze treści?

Aktualizacja miała łamać potężne drzewa, a nie zakołysała nawet trzciną.

Helpful Content Update

W ostatnim odcinku zapowiadaliśmy nadejście Helpful Content Update. Zdaniem wielu aktualizacja miała uderzyć błyskawicznie i bezlitośnie. Miała być prawdziwym spam-killerem, tymczasem minął już ponad tydzień, a większych wahań póki co nie widać, nawet w narzędziach śledzących zmiany w serpach. Od czasu do czasu ktoś wspomni o przetasowaniach na swoich stronach, ale generalnie takich głosów nie pojawia się za wiele, szczególnie jeśli porównamy to z innymi aktualizacjami algorytmu. Taki Core update wywołał dużo większe emocje. Ale! Kto wie, może Helpful Content Update da nam jeszcze popalić.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-update-slow-33999.html

Google informuje o czasie lektury

Google testuje dwie nowe etykiety w wynikach wyszukiwania: quick read i less than five minutes to read. Dzięki nim użytkownicy od razu widzą, ile mniej więcej zajmie im przeczytanie treści na danej stronie. Czyżby Google planowało bardziej promować krótkie artykuły?

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-quick-read-label-33995.html

Nowe funkcje dla reklamodawców

Google ogłosiło aż cztery nowe funkcje dla reklamodawców. Mogą je oni wdrożyć w swoich kampaniach reklamowych i feedach dla sprzedawców. A więc po kolei:

1. Reguły wartości konwersji dla sprzedaży sklepowej i wizyt w sklepie. Od teraz reklamodawcy mogą na poziomie kampanii ustawić domyślne wartości wizyt w sklepie lub sprzedaży.

2. Spostrzeżenia dotyczące konkretnych produktów. Wgląd w produkty dostępny jest na poziomie konta i pomaga reklamodawcom zidentyfikować nieefektywne oferty czy produkty z brakującymi atrybutami feed, a także porównać ofertę z konkurencją.

3. Deals Content API. Funkcja ma ułatwiać przesyłanie oraz zarządzanie promocjami na masową skalę. Jest to o tyle istotne, że wg danych Google aż 55% kupujących wstrzymuje się z zakupem przedmiotu do czasu aż nie zostanie on objęty jakąś promocją albo nie trafi na wyprzedaż.

4. Adnotacje dotyczące wysyłki i zwrotów. Od teraz sprzedawcy mogą wzbogacać swoje ogłoszenia o planowaną datę dostawy czy informację o darmowym zwrocie.

Źródło:

https://searchengineland.com/new-google-shopping-campaign-features-387607

Zobacz również
Grupa iCEA
Grupa iCEA
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Oceń tekst
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak jej uniknąć?

    Czym jest kanibalizacja słów kluczowych? Jak jej uniknąć?

    Jednym z zagrożeń, które mogą pojawić się przy pozycjonowaniu strony, jest kanibalizacja fraz kluczowych. Dowiedz się, w jakich sytuacjach takie zjawisko stanowi problem, jak je rozpoznać i co zrobić, by go uniknąć.
    Jak skutecznie tworzyć eksperckie treści?

    Jak skutecznie tworzyć eksperckie treści?

    Jeśli chcesz dobrze wypozycjonować swoją stronę internetową, musisz tworzyć treści wysokiej jakości. Sprawdź, jak to zrobić!
    Techniczne SEO – 5 najistotniejszych błędów

    Techniczne SEO – 5 najistotniejszych błędów

    W tym artykule przyglądamy się najczęściej popełnianym błędom, dotyczącym techniczne struktury witryny. Sprawdź zatem, jak je skutecznie naprawić!
    DARMOWY AUDYT SEO

      Rozpocznij

      od bezpłatnej
      konsultacji SEO

      Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

      • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
      • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
      • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
      • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Dziękujemy za kontakt.

      Pozycjonujemy biznesy od 2007 roku. Pozwól, że zrobimy to za Ciebie!

      Wrócimy z odpowiedzią w ciągu 72 godzin. Sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, aby uzyskać więcej informacji.

        Chcesz poznać
        ofertę?
        Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
        Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
        Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.

        Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
        Rozpocznij chat
        Zamów rozmowę