DARMOWY AUDYT SEO

Google będzie promować krótsze treści?

Google będzie promować krótsze treści?

Aktualizacja miała łamać potężne drzewa, a nie zakołysała nawet trzciną.

Helpful Content Update

W ostatnim odcinku zapowiadaliśmy nadejście Helpful Content Update. Zdaniem wielu aktualizacja miała uderzyć błyskawicznie i bezlitośnie. Miała być prawdziwym spam-killerem, tymczasem minął już ponad tydzień, a większych wahań póki co nie widać, nawet w narzędziach śledzących zmiany w serpach. Od czasu do czasu ktoś wspomni o przetasowaniach na swoich stronach, ale generalnie takich głosów nie pojawia się za wiele, szczególnie jeśli porównamy to z innymi aktualizacjami algorytmu. Taki Core update wywołał dużo większe emocje. Ale! Kto wie, może Helpful Content Update da nam jeszcze popalić.

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-helpful-content-update-slow-33999.html

Google informuje o czasie lektury

Google testuje dwie nowe etykiety w wynikach wyszukiwania: quick read i less than five minutes to read. Dzięki nim użytkownicy od razu widzą, ile mniej więcej zajmie im przeczytanie treści na danej stronie. Czyżby Google planowało bardziej promować krótkie artykuły?

Źródło:

https://www.seroundtable.com/google-quick-read-label-33995.html

Nowe funkcje dla reklamodawców

Google ogłosiło aż cztery nowe funkcje dla reklamodawców. Mogą je oni wdrożyć w swoich kampaniach reklamowych i feedach dla sprzedawców. A więc po kolei:

1. Reguły wartości konwersji dla sprzedaży sklepowej i wizyt w sklepie. Od teraz reklamodawcy mogą na poziomie kampanii ustawić domyślne wartości wizyt w sklepie lub sprzedaży.

2. Spostrzeżenia dotyczące konkretnych produktów. Wgląd w produkty dostępny jest na poziomie konta i pomaga reklamodawcom zidentyfikować nieefektywne oferty czy produkty z brakującymi atrybutami feed, a także porównać ofertę z konkurencją.

3. Deals Content API. Funkcja ma ułatwiać przesyłanie oraz zarządzanie promocjami na masową skalę. Jest to o tyle istotne, że wg danych Google aż 55% kupujących wstrzymuje się z zakupem przedmiotu do czasu aż nie zostanie on objęty jakąś promocją albo nie trafi na wyprzedaż.

4. Adnotacje dotyczące wysyłki i zwrotów. Od teraz sprzedawcy mogą wzbogacać swoje ogłoszenia o planowaną datę dostawy czy informację o darmowym zwrocie.

Źródło:

https://searchengineland.com/new-google-shopping-campaign-features-387607

iCEA Group
Jesteśmy międzynarodową agencją digital marketingu, która od 2007 roku wyznacza standardy w pozyskiwaniu i konwertowaniu ruchu. Z dumą możemy powiedzieć, że dysponujemy największym działem technicznym w Polsce, którego budową kierują najlepsi eksperci SEO, SEM i UX z wieloletnim doświadczeniem. Nasza oferta przekracza granice kraju, ponieważ oprócz działań na polskim rynku prowadzimy także kampanie w Indiach i USA. Dzięki naszym kompetencjom i zaangażowaniu pomagamy klientom osiągnąć sukces w Internecie.
Zobacz również
Ostatnie wpisy

    Zastanawiasz się, dlaczego Twoja strona NIE SPRZEDAJE?
    Umów się na bezpłatną konsultację SEO i dowiedz się, jak możemy poprawić Twoje wyniki sprzedażowe.
    Wysyłanie
    Oceń tekst
    Średnia ocen 5/5 | Liczba ocen: 6

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    *

    Chcesz zobaczyć o czym jeszcze pisaliśmy?

    Jak weryfikować poprawność schema.org?
    Jak weryfikować poprawność schema.org?
    Dlaczego słownik Schema.org jest tak istotny z punktu widzenia ustawień technicznych strony? Sprawdzamy, czym on jest i jak weryfikować jego działanie.
    Jak zaistnieć w sieci?
    Jak zaistnieć w sieci?
    Internet to niesamowicie potężne narzędzie marketingowe, a wykorzystanie jego potencjału może pomóc zwiększyć zyski przedsiębiorstwa kilkukrotnie. Dowiedz się, jakie działania w sieci mogą pomóc Ci w osiągnięciu sukcesu.
    Jak tworzyć dobrą treść w mediach społecznościowych?
    Jak tworzyć dobrą treść w mediach społecznościowych?
    Chciałbyś tworzyć oryginalne treści w mediach społecznościowych i przy tym zaangażować swoich odbiorców? Poznaj kilka prostych, ale skutecznych wskazówek.

    Rozpocznij

    od bezpłatnej
    konsultacji SEO

    Zainwestuj w szczegółową konsultację SEO i dowiedz się więcej na temat wydajności Twojego sklepu internetowego. Przeprowadzimy dla Ciebie kompleksową analizę, dzięki której uzyskasz jasny obraz tego, co należy poprawić.

    • I Nasz ekspert SEO skontaktuje się z Tobą telefonicznie.
    • II Umówimy się na bezpłatną konsultację w dogodnym dla Ciebie terminie.
    • III SEO konsultant przeprowadzi audyt Twojej witryny i przedstawi Ci strategiczne rekomendacje, dzięki którym poprawisz wydajność swojego sklepu internetowego.
    • IV Otrzymasz szczegółowy raport SEO biorący pod uwagę szereg ważnych czynników rankingowych Google.

      Chcesz poznać
      ofertę?
      Skontaktujemy się z Tobą w ciągu kilku minut! Jesteśmy dostępni w dni robocze w godzinach 9-15.
      Niestety aktualnie nasz konsultant nie jest dostępny. Skontaktujemy się z Tobą w godzinach otwarcia biura.
      Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celu telefonicznego przedstawienia mi oferty firmy iCEA. Więcej w Polityce prywatności.
      Wysyłanie
      Masz pytania? Kliknij i skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez czat!
      Rozpocznij chat
      Zamów rozmowę
      Umów spotkanie